ඉෂු.එස්.විරවර්ණගේ නවතම නවකතාව වන මරියසොනාරා කෘතිය මිරයි ප්රකාශනයක් ලෙස
																
																
																මායා ඇන්ජලෝ යනු ලේඛිකාව භාවිත කළ අපරනාමයයි. කළු ඇමෙරිකානු දැරියක ලෙස 1928 අප්රේල් 04වැනි දින මිසුරි ප්රාන්තයේ ශාන්
																
																
																ස්වර්ණමය යුගයක් නිශ්චිතව ම අවසන් වී ඇත.එළැඹුණේ නව යුගයක් දැයි අපි නොදනිමු.මහාචාර්ය නලින්ද සිල්වා මිය ගොසිනි.ඔහු
																
																
																ගුණදාස අමරසේකරගේ යළි උපන්නෙමි නැවත කියැවීම අදියර දෙකකට අනුව සිදුවන බව මා මුලින්ම එළිදරව් කළ යුතුව ඇත. එහි මුල් අද
																
																
																වික්තොර් ඉඋගෝ නොහොත් ඉංග්රීසි උච්ඡාරණයට අනුව වික්ටර් හියුගෝ ලෙසින් නම් කරන ලද මහා ෆ්රන්ස පෞරුෂය සිංහලෙන් සාහ
																
																
																කරි බිඳට හඬනා බිලිඳුන් දැක දැකත් සඟවගෙන රැගෙන විත් නැහැව්වේ කිරි ගඟක්
																
																
																පසුගිය වසර පුරා ‘විත්ති කතා‘ පොත් පළවීම සුලබව දක්නට ලැබුණා. විත්ති කතා යනු යම් ලේඛකයෙක් සිය ජීවන චර්යාව තුළ අත්දු
																
																
																1971දී ඊජිප්තුවේ ඉපිද ඇති කිවිඳියගේ , පළමු නමේ අරුත ’ ලොව’ හෝ ’විශ්වය ’ යැයි කියවේ. කයිරෝ විශ්වවිද්යාලයෙන් දර්ශනය හ
																
																
																අවරදිග ලෝකයේ පවා මහත් අවධානයට පාත්ර වූ ජපන් කිවියර ’’ර්යෝකන් තයිගු’’ (1758 - 1837 ) ස්වභාව ලෝකයේ නිසග සුන්දරත්වය හා මුස
																
																
																චන්දන ඉරුගල්බණ්ඩාර මාමඩලේ ගැමුණු දිස්නා විජේසිංහ යන තුන් කතුවරුන්ගේ එකතුවෙන් පල කර ඇති රස්තියාදුව
																
																
																පෙරා දෙන පදමට ළඟ ළඟ ම වුව නැව්වැකි බෙදා දෙන තරමට වටේටම වුව කැව්වැකි ලියා දෙන විරිතට සටන් පාටත් මැව්වැකි කරුමෙට ද
																
																
																නෙලුම් මානෙල් ඕලු හෙල්මැලි අතර නැතියෙන් තැනක් සියුමැලි කොනක රැඳිලා විලක සිහිලැලි
																
																
																2018 ආදරේ විතරමයි කාව්ය කෘතියෙන් ලේඛන කලාවට පිවිසෙන තදිති තිලකවර්ධන
																
																
																තමන්ගේ එකා තමන්ට අගයක් නැහැ කියල කියමනක් තියෙනවෙන්. ගමේ වෙද මහත්තය ඉද්දි ගව් ගණනක් ඈත ඉන්න වෙද්දු හොයගෙන යන පුරුද
																
																
																මානවසිංහයන් දිවමන් කල මෙන්ම දිවංගත වීමෙන් පසුවද ඔහුගේ ලේඛන කෞශල්යය ,වාග් චාතූර්ය හා අපූර්ව උත්පාදක ශක්තිය යන ත්
																
																
																මහාචාර්ය සිරි ගුණසිංහයන්ගේ ගේය පද රචනයෙන් ද පණ්ඩිත් ඩබ්ලිව්. ඩී අමරදේවයන්ගේ සුගායනයෙන් ද සෝමදාස ඇල්විටිගලයන්ගේ
																
																
																මාධ්යවේදී තරිඳු උදුවරගෙදර රචනා කල කැතයි ලැජ්ජයි නින්දිතයි
																
																
																මිත්තණිය සමගින් ඵල වැල සොයා වන වැදුණු සොළොස් වියැති හුරුබුහුටි කෙල්ල
																
																
																කලක් ග්රන්ථ ප්රකාශකයකු හැටියට ද ජනප්රිය වු සන්නස්ගල සමග කලකට පෙර කරන ලද සම්මුඛ සාකච්ඡාවකි මෙි.
																
																
																ගම්පෙරළිය නවකතාව මුල් වරට පළ වන්නේ 1944 දීය. මේ දක්වා මෙම නවකතාව යථාර්ථවාදී විචාර සම්ප්රදාය අතර හෙම්බත් විය. ඉන් අද
																
																
																ප්රේමකීර්ති ද අල්විසුන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේය පද සංකල්පනාවෙන් ද සුනිල් එදිරිසිංහයන්ගේ සුගායනයෙන් ද වික්ටර්
																
																
																රඝුවීර් සහේ හින්දි බසින් ලියූ කවියෙකි, ජනමාධ්යවේදියෙකි, පරිවර්තකයෙකි, ප්රබන්ධ හා ලිපි රචකයෙකි. ’’කල්පනා’’ හා ’
																
																
																හයිකු කවියේ පහළ වීමට වසර දහසකට පමණ පෙර,හත් වැනි සියවසෙහි පමණ ජපානයේ ’’වකා’’ නමැති මූල කාව්ය විලාසයට පසුබිම සැකැ
																
																
																ජෝන් ස්ටෙයින්බෙක් සිතින් දිළින්දෝ භාග්යවන්තයෝය කියල කිව්වෙ කි්රස්තුස් වහන්සේ. උපතින් කිතුණු බැතිමතකු වුණු
