ඉතින් මොරම්පුර් හි මගේ ව්යාපාරික කටයුතු මුළුමනින් ම කඩා වැටීම හේතු කොට ගෙන මා මේ වන විට සිටින්නෙ ආර්ථික ආගාධයේ ප
බ්රසීලියානු කතුවර පාවුලෝ කොයියෝ, තම ’වෙරොනිකා මැරෙන්න තීරණේ කරයි’ නමැති නවකතාව මඟින්, ජීවිතය, මරණය සහ සිහිබුද්
ඉන්දියානු මලයාලම් සිනමාව මේ කාලයේ සිනමාලෝලීන් අතර ඉතා ජනප්රිය සිනමාවක් බවට පත්ව ඇති බැව් දකින්න ලැබෙනවා. ඉන්ද
වික්ටර් හාරාගේ ගීත මා මුලින්ම ඇසුවේ මීට වසර 35කට පමණ ඉහත ආචාර්ය සුනිල් විජේසිරිවර්ධයන් වික්ටර් හාරාගේ ගීත අප පිරි
සංස්කෘත භාෂාව හැදෑරීමේ ආශා බීජය මගේ ළය ආලවාලයෙහි නමෝ විත්තියෙන් රෝපණය වූයේ ශ්රී චන්ද්රරත්න මානවසිංහයන් තම ’ක
ආචාර්ය කුමාර හෙට්ටිආරච්චි කවියාගේ කවියේ ගුණ රුව පිළිබඳව උපුල් ශාන්ත සන්නස්ගල මහතා 2025 - ජනවාරි 31 වැනි සිකුරාදා පස්
ප්රේමකුමාර ජයවර්ධනයන්ගේ ධ්වනිතාර්ථපූර්ණ ගේයපද සුරචනයෙන් ද එඩ්වඩ් ජයකොඩියන්ගේ භාවානුරාගී සුගායනයෙන් ද රෝහණ ව
කෙන්යානු ලේඛක න්ගුගි වා තිඔංගෝ පරිවර්තන කෘති කියවන සිංහල පාඨකයාට අමුත්තෙක් නොවේ. මන්දයත් සිංහලට පරිවර්තනය වී නැ
අද මේ සටහන මෑත කාලයේ නරඹන්නට ලැබුණු තවත් අපූරු චිත්රපටයක් ගැන යි. 2024 වසරේ තිරගත වූ මේ සිනමාපටයේ නම Juror # 2.
මගේ තිඹිරි ගෙය වූයේ සොයිසා ලයිනිං හෝම් එක වුවද මා හැදුණේ වැඩුණේ කළුබෝවිල ගමේ මගේ අම්මාගේ මහ ගෙදරය.
ලූෂන් බුලත්සිංහලයන්ගේ සුගේය පද සුරචනයෙන් ද ගුණදාස කපුගේ සහ මාලිනී බුලත්සිංහලගේ ස්වර මාධූර්යයෙන් ද ගුණදාස කපුගේ
දාවිත් අයියා අපේ ගෙදර නැවතීමට පැමිණියේ කවදා දැයි මට කිව නොහැක. එහෙත් එය බොහෝ කලකට පෙර විය යුතුයයි මම සිතමි. මට මතකද
පසුගිය දශක දෙක තුළදී මාලිනී ෆොන්සේකා ගේ සමාජ-දේශපාලන ප්රතිරූපය ලියැවුණේ දුර්දාන්ත රාජපක්ෂ ව්යාපෘතිය සමග අනන්
ලෝකයේ වැඩිම පිලිගැනීමක් ඇති සිනමා උළෙල තුන හැටියට සැලකෙන්නේ කාන් සිනමා උළෙල, වැනිස් සිනමා උළෙල සහ බර්ලින් සිනමා
එක්තරා දිනක හවස් යාමයේ මගේ පොත් රාක්කය පීරමින් මා කල් ගත කළේ කලකට පෙර මවිසින් කියවන ලද පොතක් යළි අතට ගෙන කියවීමේ අ
කැලණිය ගුරුකුල විදුහලෙන් සිප් සතර හැදෑරූ මාලිනී සෙනෙහෙලතා ෆොන්සේකා විද්යාලංකාර නාට්ය සංගමය වෙනුවෙන් එච්. වී.
ඉන්දියානු ලේඛිකාවක, නීතිඥවරියක සහ සමාජ ක්රියාකාරිනියක වන බානු මුෂ්ටාක් ඉකුත්දා ජාත්යන්තර බුකර් ත්යාගය දින
ලෝක සිනමාවෙ මං වැඩියෙන්ම රස විඳපු චිත්රපට 10 නම් කරන්න කියල කිව්වොත් මේ චිත්රපටය අනිවාර්යයෙන්ම ඒ 10 ට ඇතුළත් වෙනව
මට ඔහු මුලින්ම හඳුනා ගන්නට වාසනාව ලැබුණේ මා විශ්වවිද්යාලයේ අවසන් වසර ගත කරන සමයේය. එනම් විශ්ව විද්යාලයේ දර්ශන
කරුණාසේන ජයලත්ගේ ගෙදර ලිපිනය මට තවම කටපාඩම්.එහි නම ‘අමරජය’ පොකුණුවිට. මගේ හිතේ ජයලත් එයාගෙයි, නෝනගෙයි නම් එකතු කර
පල්ලේගම හේමරතන හිමියන්ගේ ගේයපද මාලාවෙන් ද කරුණාරත්න දිවුල්ගනයන්ගේ සුගායනයෙන් ද නාලක අංජන කුමාරයන්ගේ මියුරු
කව්ද මේ ඉවාන් පවුලුෂා?මොකක්ද මේ බැලලයිකාව?පාසල් කාලයේ මට තිබුණු දරුණුම ප්රශ්නයක් තමා මේ සුන්දර ගීතය හරහා දිවයන
සාහිත්යය යනු කලාත්මක නිර්මාණයකි. වින්දනයක්, තෘප්තියක්, රසයක් මතු කිරීමට හැකි පරිදි සකස් කරනු ලබන කලාත්මක නිමවුම
නූතන සිංහල සාහිත්යය ගැන කතා කරන විට මාර්ටින් වික්රමසිංහ අමතක කළ නොහේ. කෙතෙක් රජවරුන් පහළ වුවද දුටුගැමුණු, පැරක
වැරන්ඩා එකේ එල්ලලා තිබෙන වෙසක් කූඩුවල රැළි සිරි සිරි ගාමින් සුළඟේ නටනවා.හමන සුළඟේ තියෙන්නෙත් ඇඟට දැනෙන මොකක්දෝ අ
මා මේ ඔබට ඉදිරිපත් කරන්නේ සිංහල පන්සිය පනස් ජාතක පොතේ එන කෙටි ජාතක කතාවකි. එය එහි හැඳින්වෙන්නේ ’අත්ථද්වාර ජාතකය’
ආචාර්ය අජන්තා රණසිංහයන්ගේ ගේයපද සුරචනයෙන් ද වික්ටර් රත්නායකයන්ගේ ස්වරාලංකාරයෙන් සහ සුගායනයෙන් ද යුතු මෙි ගීමි