වැහැරී ගිය උකුළේ නැත සුව යහනක් සැදුණේ වියළී ගිය දෙතනේ නැත කිරි බිඳුවක් එරුණේ කප පවතින තුරු නොනිමෙන සුසුමෙන් සමුග
ආදරය කරමි, ඒ ප්රථම තැනුම්කරුට තාප්පයේ හිදැසක් තබා ගියාට කුඩා, රවුම් හෝ හතරැස් විවරයක් වාතනයට නැතොත් බලන්නට ලොව ද
නුඹ සමග ආ මග තව මඳක් දුරට යමි දොරටුව වැසුණු පසු හැරී යායුතු බව දනිමි මිදී කවුළුවෙන් නුඹ පියාඹනු දකිමි හුරු පුරුදු
සිහිලැල් හැඟුම් නඟමින් හදවත මිරී ඉවුරෙන් තබා යයි රසමුසු තැන් පීරී වන මල් තුටින් හිනැහෙන රහසෙන් බේරී ගඟුලැල් ගලයි
ඉලක්ෂ ජයවර්ධනගේ නවතම කාව්ය සංග්රහය ’සරාගික ගස්වල මලානික පත්’
ලොව පුරා විසිරුණු අබිරහස් හඹා ගොස් ඒ ඇසුරෙන් ලියන ලද ගවේශනාත්මක ලිපි පෙළක එකතුවක්
ඉතාලියේ ජිවත් වෙමින් සාහිත්යකරණයේ යෙදෙන ලෝලිතා රචනා කල වෙරෝනිකා සහ තවත් කතා
කලකින් විත් සිසාරා හෙව්වට හුරුපුරුදු තැන් නැත පැතූ විලසට කැන්වස් සපත්තු නිතර ආ ගිය පෙත් මග මවා සිදුරු කර අධිවේග
විභවි සංස්කෘතික ඇකඩමියේ පුරෝගාමී ක්රියාකාරයකු වූ ආචාර්ය සුනිල් විජේසිරි වර්ධනයෝ මෙරට බුද්ධිමය සංස්කෘතියේ කැ
ආචාර්ය අජන්තා රණසිංහයන්ගේ ගේයපද මාලාවෙන් ද පණ්ඩිත් අමරදේවයන්ගේ කර්ණරසායන ස්වරමාධූර්යෙන් ද සරත් දසනායකයන්ගේ ස
පී. බී. අල්විස් පෙරේරා කිවිඳුන්ගේ ජන්ම ශත සංවත්සර උළෙල ශ්රී ලංකා පදනම් ආයතනයේ දී පැවැත්වීමට යොදා ගෙන තිබුණේ2017 මාර
ගෞරී පැරණි ධනවත් පවුලක මුදු මොළොක් ලෙස ඇති දැඩි වූ රූමත් දැරියක් වූවාය. ඇයගේ ස්වාමි පුරුෂයා වන පරේෂ්, බලවත් උත්සාහ
පසුගිය ලිපිය අවසානයට මම කෆ්කාගේ රූප විකෘතිය නමැති කෙටිකතාව පිළිබඳ සඳහන් කළෙමි. එකී කෙටිකතාව ලිවීමේදී කෙටිකතාකර
උගන්වන සියලු දේ සැක කරයි ප්රශ්න කරයි අසම්මත ලෙස සිතයි විනය ගැන නොසලකයි හිතුමතේ වැඩ කරයි හැසිරීම අසතුටුදායකයි
ෆ්රාන්ස් කෆ්කා (1883 - 1924) නමැති යුදෙව් ලේඛකයා විසින් ජර්මානු බසින් රචිත das Schloss නමැති නවකතාව ඔහුගේ සමකාලීන මිතුරකු වූ ම
ජීවන පහන් තිළිණ තරුණ පරම්පරාවේ නවකතාකරුවෙකි.ඔහු මේ වන විට විවිධ කෘති කීපයක් පළ කළත් ඔහුගේ වැඩි නැඹුරුතාව තිබෙන්න
ඉතා මඳ කාලයකි ඇත්තේ ඔබට ලියන්නට හැකිළ ඇත අනන්තය මා බිරිය මා රැගෙන යයි දුරක
කරුණාරත්න අමරසිංහ බොහෝ දෙනා හඳුන්නන්නේ කවුරුන් හැටියට ද? ගුවන්විදුලි හඬනළුවකු,සිංහල සංස්කෘත,පාලි භාෂා විශාරදයක
ධම්මික බණ්ඩාරයන්ගේ ව්යංග්යාර්ථපූර්ණ ගේයපද සුරචනයෙන් ද අමරසිරි පීරිස් සහ වසන්තා තිලකාංගනීගේ මධුර මනෝහර භාවා
දවස අඟහරුවාදා බැවින් ගොදාවීලාහි ගොවියෝ අඟහරුවාදා පොළට සිවු දිගින් ම රැස් කමින් සිටියෝ ය. ගොවියන් ඉතා හෙමිහිට ගම