’’ මගේ හබියා ස්වර්ණ පුස්තක අවසන් වටයේ පොත් දහයම මට ගෙනත් දුන්නා. අපේ ඇඳ ගාව මේ බලන්ඩකො.’’
පසුගිය දවසක ජනක ඉනිමංකඩ අපූරු වැඩක් කළේය. ඔහු විදර්ශන සාහිත්ය ත්යාගය නමින් නව ආරක තරගයක් සාහිත්ය සමාජයට හඳුන්
නාඩගම් යුගයේ නූර්ති යුගයේ ග්රැමෆෝන් යුගයේ සිනමා යුගයේ මෙන්ම ගුවන්විදුලියේ මුල් යුගයේද විකට රසය නිපදවීමෙහි ලා
අපේ රටේ නවකතාවේ ශානරීය විවිධත්වය අඩුයි. ඒ කියන්නෙ අපරාධ නවකතා, රහස් පරීක්ෂක නවකතා වැනි උපශානර හරි අඩුයි.
කියූ ලියූ වදන්වලින් දෙයක් වේ ද ඔබට දැනුණු නොදුටුවේ ද ඒවා තුළ තිබුණු සියුම් කොඩි සලකුණු?
ඇය ලංකාවෙන් එළියට ගොස් ජීවිතය සාර්ථක කරගත්තා සේම තමන් අත්විඳින සාර්ථකත්වය තවත් පිරිසකට ලබා දීමේ අරමුණින් සමාජ ම
ඊයෙ රෑ වැටුණු වැස්සට සේදිලා කඳුළු ඔක්කොම හඬා නිදහස් වුණ අහසක් වගෙයි ඔයා අද උදෑසන
ඉරාගෙන තිමිර පට නැවුම් දවසක් අරන් හිරු ඇවිත් කලියෙන් නිමල පැතුමක් දරන් පිබිදෙන්න නොලසින් මිදී මෝහ නිද
ජාතික පුස්තකාලයේ ප්රකාශන ආධාර වැඩසටහන
මහාචාර්ය සුනිල් ආරියරත්නගේ ගේයපද සුරචනයෙන් ද නන්දා මාලිනීයන්ගේ කර්ණරසායන ස්වරමාධුර්යයෙන් ද මර්වින් පෙරේරාණන්
කිසියම් නවකතාවක් කියවන කල්හි ඒ නවකතාවේ එන චරිත සමාජයේ විසූ හෝ තවමත් වෙසෙන සත්ය පුද්ගලයන් ද යන ප්රශ්නය පාඨක සිත
ඔයා තාම එක්ටැම් කල්පනා ලෝකයක ජීවත් වෙන බවයි මට ඔයා ගෙ ලියුමෙන් පෙනෙන්නෙ. නැති වී ගිය පෙම් සබඳකම්. ගත කළ සුන්දර අතීත
ආරම්භක අවධියේ ලංකා ගුවන් විදුලිය ඔස්සේ ගුවන්විදුලි නාට්ය ප්රචාරය කළ ශිල්පීන් සහ නාට්ය සංගම් අතර තැපැල් හා වි
දෙවැනි ලෝක මහා යුද්ධයේ දී නාසි හමුදාවේ කෲර, ම්ලේච්ඡ, නින්දිත ස්වරූපය වටහා ගන්නට ඉවහල් විය හැකි මේ කෘතියෙන් ගත් උධෘ
1964දී කාබුල් නගරයේ ඉපදී ඇති ශකිලා මධ්යම පාසල් සමයේ හා විශ්වවිද්යාල සමයේ සිට කෙටිකතා, කවි ලිවීම අභ්යාස කර ඇත්තීය.
එඩ්වඩ් චන්ද්රසිරි නාට්ය ලෝකයේ අය පළමුව හඳුනාගන්නේ සාර්ථක නාට්ය සංවිධායකවරයකු ලෙසය.ආර්.ආර් සමරකෝන්ගේ ’’ජේලර
අතකින් සම්මාන අතකින් අවමාන උදයෙන් පොළට ආවද ඔබ කවිරත්න?
නිහඬ පොප්ලර් ගස් යට හිම හඬන සීතලේ වෘක බිරුමක් අතර දැනී නොදැනී හීනියට තැවරුණා ආදරේ
ප්රියන්ජන් සුරේෂ් ද සිල්වා විසින් රචිත අවසන් විසදුම
කුලියාපිටිය සුරදුත බාලිකා මහා විද්යාලයේ 4 ශ්රේණියේ ඉගෙනුම ලබන දියානා ලිතුලි රචනා කල ප්රථම ළමා නවකතාව