ලිංගික ඊර්ෂ්යාව නිසා සිය කලත්රයා මරා අපරාධ චෝදනාවලට හසුව දඬුවම් නියම කරනු ලබන කතා මෙකල මාධ්යයේ දුලබ නොවේ. වර
සත් සිඳු රළ කාව්ය සංග්රහයෙන් සාහිත්ය ලෝකයට පිවිසෙන ශ්යාමලී වසන්තා සුබසිංහ මේ වන විට නවකතා, කෙටිකතා ද ඇතුළුව
* ඉෂ්ටා( Ishtar)- බැබිලෝනියානු මිථ්යා සාහිත්යයේ එන පරිදි, යුද්ධයට හා ලිංගිකමය ආදරයට අධිපති දේවතාවියයි, වත්මන Warka ලෙස හ
හතළිස් වසරක් සිංහල කාව්ය ක්ෂේත්රය සුපෝෂණය කිරීමට දායකත්වය දැක්වූ රාජ්ය සම්මානිත ප්රවීණ කිවියර නන්දන වීරසි
සිනමා සාහිත්ය පිලිබඳ සඟරා පලවීම අවම යුගයක සිනමා නමින් නවතම සඟරාවක් නිකුත්ව තිබේ
මුවෙක් වෙලා මිගදායේ උලා කමී උලක් ඇනුණ හදවත බරණැසට දෙමී පාරිලෙයිය වනයෙන් මකරන්ද බොමී පාළු නිසා මුචලින්ද ව බදා ගමී
අද මෙරට සිටින ජ්යෙෂ්ඨත ම ජීවමාන සාහිත්යසූරීහු වන්නේ ගුණදාස අමරසේකරයෝය.ඔවුහු සැබෑ උගත්කමින් මෙන්ම නිසර්ග සිද්
ඉපිටහ ෆැක්ටෙිරිය තවමත් හුචු හුචු ගානවා. මේ තට්ටු ගෙදර ඔළු පන්සීයක මොළයේ උඩම තට්ටුවේ වුණත් අපි ඉන්නේ හැමදාම උදේට
මහින්ද අල්ගමයන්ගේ ගේය පද රචනයෙන් ද නන්දා මාලිනීයන්ගේ සුදුර්ලභ ස්වරාලංකාරයෙන් හා සුගායනයෙන් ද සුවිභූෂිත මෙි ගීම
ලංකා ගුවන් විදුලියේ ඉතිහාස කතාවේ කීර්තිමත් යුග දෙකක් ඇත. පළමු වැන්න එම්. ජේ. පෙරේරා යුගයයි. දෙවැන්න රිජ්වේ තිලකරත්
ඇය පළමුව පෙම් බදින්නේ කවියටය.දෙවනුව ඇය නවකතාව තෝරා ගන්නීය. මේ මාධ්යයන් දෙකටම ඇය සිය උපරිම සාධාරණය ඉෂ්ට කළ බව ඇයගේ
මේ ලිවිල්ල මා පටන් ගන්නේ සුන්නද්දූලි ගැන කියවීමකට බව ඇත්තය. එහෙත් දැන් එය අජිත් තිලකසේන පිළිබඳ කියවීමක් ලෙස වැඩෙ
ඇන්ටෝනියෝ කවියා 1964දී කියුබාවේ මැටන්සාස් හි ඉපිද, පළමුව ද්රවවිද්යා ඉංජිනේරුවකු ලෙස සේවය කළද, පසුව එය අතැර කලාවට
ආදරවන්තයකු ගෙනත් බෝගම්බර දංගෙඩියට තදින් ම වහගෙන ඇස් දෙක බෙල්ල කපා මරනා විට උහුල ගන්න බෑ දස්කොන් දරා ගන්න බෑ දස්කො
ඔහු ලංකාවේ මැක්සිම් ගෝර්කි ලෙස හැඳින්වීමට මම මැලි වෙන්නෙ නැහැ. මන්ද කියනවනම් ඔහුත් මැක්සිම් ගෝර්කි වගේම සමාජය පත
2023 වසරේ ප්රකාශිත සිංහල නවකතා අතුරින් දෙවන අදියර සඳහා නිර්දේශිත නවකතා
බිඳුණු බිත්ති කමල් පෙරේරා
විද්යෝදය සාහිත්ය සම්මාන ප්රදානය 15 වැනි වරටත් සැප්තැම්බර් මාසයේ පැවැත්වීමට කටයුතු සූදානම් කෙරෙමින් පවතී.
ආචාර්ය සුනිල් විජේසිරිවර්ධන පරිවර්තනය කළ ’’අවබෝධයේ හදවත ’’කෘතිය එළිදැක්වීම මෙම මස 22 වැනිදා සවස 3.30 ට ගම්පහ මිනුවන
සංගීතයේ විශ්වභාෂී ගුණය සුවිශද කරමින් අගනා නිමැවූම් රාශියක් රසික ප්රජාවට දායාද කළ ආචාර්ය ප්රේමසිරි කේමදාසයෝ ස
වත්මන් බොහෝ ආධුනික ලේඛකයන්ගේ මෙන්ම ඇතැම් සම්මානිත ප්රවීණ නාමෝපලක්ෂිත ග්රන්ථ කාරයන්ගේද සිංහල භාෂා භාවිතය දෙස
ශ්රී නිහාල් ජයසිංහයන්ගේ ගේය පද රචනයෙන් ද හරුන් ලන්ත්රා සහ සුජාතා අත්තනායකගේ භාවානුරාගී ස්වර මාධුර්යයෙන් ද ෂෙ
මම කසාද බඳින්න තීරණය කළේ රෑට කළුවරේ තනියම නිදාගන්න තියෙන බය නිසා. ඒ බය පොඩි කාලේ ඉඳං මට අම්මලාගෙන් ලැබුණ දායාදයක්
(නෝරා දොර වසයි. තමන්ට ම සෙමින් සිනාසෙමින් ප්රබෝධමත් ස්වරයෙන් ගුමු නද දෙමින් කබාය, හිස් වැස්ම යනාදිය ගලවයි. අනතුරු