සැප්තැම්බර් 17 වැනි දා ශ්රී ලංකාවේ වෘත්තීය සමිති ව්යාපාරය සිය 120 වැනි ජන්ම දිනය සමරන්නීය. එවන් ඓතිහාසික මොහොතක එහි ආරම්භය සහ විකාශය පිරික්සීම, වත්මන් වෘත්තීය සමිතිවල කාර්ය භාරය හඳුනාගැනීම මෙන්ම අනාගතය පිළිබඳව කෙටි සමාලෝචනයක් ඉදිරිපත් කිරීමත් මෙම ලිපියෙහි අරමුණ වේ. ව්යාපාරික ලෝකයේ දී අපට මුණ ගැසෙන වැදගත්ම පුද්ගලයා පාරිභෝගිකයා (Cosumer) ය. ඔහුට පසුව හමු වන වැදගත්ම ප්රජා කාණ්ඩ 02 සේව්ය-සේවක දෙපාර්ශ්වයයි.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
514
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
263
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1060
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
අවුරුදු එකසිය විස්සක් පිරුණු ලංකාවේ වෘත්තිය සමිති ව්යාපාරය