බසයක් සමග තරගයට පිම්පේ ගිය බස් රථය මුල් බසය ඉස්සර කිරීමෙන් පසුව වේගය අඩු වුණේ බාල තෙල් නිසා බව එහි රියැදුරු ප්රකාශ කිරීම නිසා බසයක් තුළ කලබලයක් හට ගත්තේය. එය මහනුවර ප්රදේශයේ දුෂ්කර ප්රදේශයකට යන බසයකි. මෙම මාර්ගයේ ප්රධාන මාර්ගයෙන් හැරීම සඳහා කිලෝ මීටර් 15ක් පමණ යා යුතුය. ඒ අතරතුර මාර්ගයේ ගමන් කරන අනෙක් බස් රථ අභිබවා යාමට තරඟයට ධාවනය කිරීම පුරුද්දක් කරගෙන සිටියේය. මෙදිනද බස් රථය ධාවනය වූ අර පිටුපසින් පැමිණි අනෙක් බසය සමග තරඟයට ධාවනය වීම සිදු විය. කිලෝමීටර් පහක් පමණ එක පිම්මට හැටට හැටේ ගමන් කර පිටුපසින් පැමිණි බසය ඉස්සර කිරීමත් සමග එක්වරම බස් රථයේ වේගය බින්දුවට බැස ගියේය. බසයේ සිටි මගියකු මොකද ඩ්රැයිවර් මහත්තයෝ වේගය අඩු වුණේ යැයි ඇසූ විට රියැදුරු මහතා ප්රකාශ කළේ බාල තෙල් වගයක් ලැබිලා ඒකයි මේ ...... ඉතින් වෙන මොනවා කරන්නද?
රජයේ කාර්යාලයක ආරක්ෂක නිලධාරියෙකු ස්ථාන මාරුවිම් ලැබ වෙනත් කාර්යාලයකට යාමේදි කාර්යාලයේ තිබු ඔහුගේ විවේක කාමරයට දොරගුළු දමා යාම හේතුවෙන් ආයතන ප්රධ
වැරදි කෙනාට තට්ටු කර වැඩේ වරද්දගත්තු අයකු පිළිබඳව අපූරු කතාවක් ගාලු දිසාවේ වෙස් මුහුණුවලට ප්රසිද්ධ නගරයකින් අසන්නට ලැබේ.
පස්දුන් කෝරළේ එක්තරා ආයතනයක කාර්යාලයක ප්රධානියකු දිනපතා කාර්යාලයට පාගමනින් පැමිණෙන්නේ ශාරීරික ව්යායාමයට බව අඟවා අතරමග ඇති රේස් බුකියට ගොඩවැදීමට
මිතුරාගේ විවාහ මංගල්යයට ගොස් හොදටම සප්පායම් වී මුදල් නෝට්ටුවක් වෙනුවට රියැදුරු බලපත්රය ලියුම් කවරයට බහා දී පැමිණ ඇතැයි කියන අපූරු තරුණයකු පිළිබඳ ප
හෙතෙම කයිරාටිකයෙකි. මැදි වයසේ පසුවන ඔහුගේ රැකියාව එළකිරි අලෙවි කිරීමයි. තම මව සමඟ නිවසේ වාසය කරන ඔහු අවිවාහකෙයකි. මවට හොරා වැඩි කිරි ප්රමාණයක් වෙළඳප
ඇය විවාහ වී සිටියේ ස්ථිර ආදායම් මාර්ගයක් නොමැති පුද්ගලයෙකු සමගය. ඇයට සහ ඔහුට දාව දරුවන් දෙදෙනෙකි. නිවසද යන්තම් අටවා ගත් එකකි. මේ වැඩේ හරියන්නේ නැහැ මම ර
NSBM හරිත සරසවියේ 2025 ජනවාරි නව බඳවා ගැනීම සඳහා පැවැත්වූ “NSBM Open Day” ප්රදර්ශනය අති සාර්ථක ලෙස ඉකුත් සතිඅන්තයේ විශ්වවිද්යාල පරිශ්රයේදී පැවැත්විණි.
අසිරිමත් නත්තල් සිරියෙන් රටම ආලෝකමත් වූ මොහොතේ මෙරට ප්රමුඛතම ජංගම දුරකථන සේවා සම්පාදන සමාගමක් වන HUTCH විසින් ශ්රී ලංකාවේ උසම නත්තල් කුළුණ නිර්මාණය කළ
දශක 3කට අධික කාලයක් තිස්සේ ශ්රී ලාංකිකයින්ගේ මුඛ සෞඛ්යය වෙනුවෙන් කැපවන ප්රමුඛතම සන්නාමයක් වන ‘ඩෙන්ටා’ සිය සුවිශේෂී ‘වැඩෙන සිනහවට ඩෙන්ටල් සත්කාරය
තරගයට රේස් ගිය බසය බාල තෙල් නිසා පසු බැහැලා
සරත් Tuesday, 09 April 2013 08:37 AM
ඉන්ධන ටැංකිය දෙමුහුන් වගේ. (නි)
චින්තක Tuesday, 09 April 2013 03:23 PM
ප්රසන්න කියන කතාව හරි, මුන් පාරේ යන්නේ මිනිස් ජීවිත ගෙන කිසිම තෙකීමක් නොකර. (ස)
ද සිල්වා බෙර්ලින් Wednesday, 10 April 2013 09:30 PM
ජර්මනියේ තිබෙනවා වේග සිමා නොමැති අධිවේගී මාර්ග. නමුත් මේවයේ බස් වලට යාහැකි උපරිම වේගය පැයට කිලෝමීටර් 80 යි. නමුත් ලංකාවේ අධිවේගී මාර්ගය බස් සහ ලොරි පැයට කිලෝමීටර් 100 ක වේගයෙන් යනවා. බරවාහන වලට අධිවේගී මාර්ගයේ යාහැකි උපරිම වේගය 80 කරන්න , එතකොට අනතුරු අඩුවේවි.(නදී)
ප්රසන්න Tuesday, 09 April 2013 09:25 AM
මෙන්න මේ රේස් යන අය අල්ලලා ජීවිතාන්තය දක්වා හිරේදාන්න ඕනි. මෙ අය තමයි පාරවල් මලගෙවල් කරන්නෙ. මේ රේස් හින්දා අහිංසක මිනිස්සු කී දාහක් අකාලයේ නැතිවුනාද?(නදී)
ක්රිෂ් Wednesday, 10 April 2013 11:36 AM
දිනුවනම් ඒත් තෙල් බාලයි කියයිද ? (ස)
රත්නවීර Tuesday, 09 April 2013 10:52 AM
මේක මුසාවක්. බස් එක ඉස්සර කරලා ගියාට පස්සේ එක පස්සෙන් යන්නේ නැතුව මග කොට කොට යන්ඩ තමයි සැර බාල කලේ. (ස)
වරුණ Tuesday, 09 April 2013 11:24 AM
ලංකාවේ ඉන්දන වල ඉඳන් පැනඩෝල් පෙත්ත දක්වා සියල්ල බලාවී ඈත රටේ ජීවත්වෙන්නෙත් අඳබාලයන් නිසා ඕව පුදුමදෙවල් නෙවෙයි.. (ස)
අරුණ Tuesday, 09 April 2013 11:40 AM
චෝදනා ,පරීක්ෂණ ,දඩුවම්,උපදෙස්... නමුත් ක්රියාවලිය එකමයි. (නි)
කසුන ධර්මවංශ Tuesday, 09 April 2013 11:48 AM
ප්රසන්න හරියට හරි. (ස)
හේවාවිතාරණ Wednesday, 10 April 2013 02:18 AM
මින් පසුව බස්වලට බාල තෙල් ලබා දීමේ වැඩ පිළිවෙලක් සකස් කල යුතුය.(නදී)
ශ්රී ලාල් Wednesday, 10 April 2013 08:14 AM
වේගයෙන් රථ පදවන්න කියන්නේ රජයෙන්මනේ (නි)
ද සිල්වා බෙර්ලින් Tuesday, 09 April 2013 07:33 PM
ජර්මනියේ කොපමණ හොද බස් තිබුනත් රියදුරන් ඒවා ධාවනය කරන්නේ පරිස්සමින්. ජෙර්මනිය ධනවාදී රටක් වුනාට , බස්, උමන් දුම්රිය සේවා පවතින්නේ රජය අතේ. ලංකවේ ප්රවාහන සේවය රජයට පවරා ගත්තානම් මේ වගේ බස් රෙස් , බස් ස්ට්රිකේ අඩු වේවි. අපිට එතකොට ගැමුනුලගේ ආඩම්බර බලන්න අවශ්ය වෙන්නේ නැහැ .ඉස්සර ලංගම බස් මෙහෙම රේස් ගිහින් මිනිස්සු මැරුවේ නැහැ.(නදී)
ධනංජය Tuesday, 09 April 2013 02:50 PM
බස් එකේ ගිහින් තියෙන්නේ මිනිස්සුද, ඕක කිවුවට පස්සෙත් කටවල් වහගෙන ඉඳලා තියෙන්නේ? (නි)