(යොහාන් භාසුර)
ඉන්ධන පිරවුම්හල්වල අක්රමිකතා පිළිබඳව පාරිභෝගික පැමිණිලි 200 කට අධික සංඛ්යාවක් ලැබී ඇති බවත් පාරිභෝගිකයාට නියමිත ප්රමාණයට ඉන්ධන ලැබීම සහතික කිරීම මහජන උපයෝගීතා කොමිසමේ වගකීම බවත් එම කොමිසමේ සභාපති ජනක රත්නායක මහතා පැවසීය.
සමස්ත රටම ආවරණය වන පරිදි ඉන්ධන ඉන්ධන පිරවුම්හල් 60කින් මේ වන විටත් ඉන්ධන නියැදි ලබාගෙන ඇති බවත් ඉන්ධන නියැදි 20 ක් සාන්ත තාක්ෂණ ආයතනයට පරික්ෂා කිරීම සඳහා යොමු කර ඇති බවත් ජනක රත්නායක මහතා කීය.
බලශක්තිය අමාත්යාංශය, කිරුම් මිනුම් දෙපාර්තුමේන්තුව, පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරිය සහ කර්මාන්ත තාක්ෂණ ආයතනය යන ආයතන සමඟ එක්ව ඛනිජ තෙල් පාරිභෝගිකයන්ගේ අයිතිවාසිකම් රැකගැනීමට කටයුතු කරමින් සිටින බවද ජනක රත්නායක මහතා වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.
මානසික සෞඛ්යය පිළිබඳව සහය සලසන මානසික සෞඛ්ය උපකාරක සේවා දුරකථන අංකය 1333 ගැන ජනතාව තුළ වැඩි දැනුවත් භාවයක් ඇති කිරීම වෙනුවෙන් ක්ක්ක් පදනම (CCC Foundation) වි
මාර්තු මාසයේ LEOS රියදුරු ලියාපදිංචිය සාර්ථකව දියත් කිරීමෙන් අනතුරුව, LEOS ආයතනය මෙම සතියේ LEOS කස්ටමෙර් app එක Android Play Store සහ Apple App Store යන දෙකෙහිම ලබා ගත හැකි පරිදි නිකු
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් - සුබ පැතුම් ශිෂ්යත්ව ප්රදානෝත්සවය අද, ජුලි 23 වන දින කොළඹ 07, බණ්ඩාරනායක අනුස්මරණ ජාත්යන්තර සම්මන්ත්රණ ශාලාවේ (BMICH) ප
හොරට තෙල් ගහන ෂෙඩ් ගැන පැමිණිලි 200 ක්