IMG-LOGO watawala

2024 මැයි මස 21 වන අඟහරුවාදා


අවස්ථාවක් ලැබුණොත් පාස්කු ප්‍රහාරයෙ මහ මොළකරු අල්ලනවා

(ගයාන් සූරියආරච්චි )

මට අවස්ථාවක් ලැබුණොත් පාස්කු ප්‍රහාරයේ මහමොලකරු නිසැක වශයෙන්ම අල්ලන බව සමගි ජන බලවේගයේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ෆීල්ඩ් මාර්ශල් සරත් ෆොන්සේකා මහතා පැවසීය.

ඔහු ඒ බව පවසූවේ තලාහේන පක්ෂ කාර්යාලයේ අද (21) පැවති විශේෂ මාධ්‍ය හමුවකදීය.

පාස්කු ප්‍රහාරය සිදුවී ඊයේ දිනට වසර පහක් ගත වන අවස්ථාවේදී තවමත් එම ප්‍රහාරයේ මහ මොලකරුවන් නිදැල්ලේ සැරි සරන බවද ඒ මහතා පැවසීය.

බුද්ධි තොරතුරු වලට අනුව එම ප්‍රහාරය සිදුවන දිනය වේලාව ස්ථාන සියල්ලම රාජ්‍ය බුද්ධි තොරතුරු නිලධාරීන් විසින් කලින් දැනුම් දී තිබියදීත් එම ප්‍රහාරය වළක්වා ගැනීමට කටයුතු නොකිරීම සම්බන්ධයෙන් හිටපු රාජ්‍ය ආරක්ෂක අමාත්‍ය, හිටපු ජනපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා දඬුවම් ලැබිය යුතු බවත් හිටපු බුද්ධි ප්‍රධානී එම තොරතුරු වසං කළේ නම් ඔහු දඬුවම් ලැබිය යුතු බව ෆොන්සේකා මහතා පැවසීය.

සියල්ලම රාජ්‍ය බුද්ධි තොරතුරු නිලධාරීන් විසින් කලින් දැනුම් දී තිබියදීත් එම ප්‍රහාරය වළක්වා ගැනීමට කටයුතු නොකිරීම සම්බන්ධයෙන් හිටපු රාජ්‍ය ආරක්ෂක අමාත්‍ය, හිටපු ජනපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා දඬුවම් ලැබිය යුතු බවද ඒ මහතා පැවසීය.

 



අදහස් (16)

අවස්ථාවක් ලැබුණොත් පාස්කු ප්‍රහාරයෙ මහ මොළකරු අල්ලනවා

NAMAL Sunday, 21 April 2024 02:01 PM

පාස්කු ප්‍රහාරයට සම්බන්ධ, අනුබල දුන්නු හැම එකාටම ශාප වේවා !!! හෙණ පහල වේවා!!!

:       1       37

Nihal Sunday, 21 April 2024 02:42 PM

හැමෝම කියන්නේ අල්ලනවා...! අල්ලනවා...!

:       0       25

Kumara Sunday, 21 April 2024 02:49 PM

මාලිමාවට එකතු වෙන්න​...!

:       8       32

ranjith Sunday, 21 April 2024 03:49 PM

ඔබතුමාට නුදුරේදීම එම අවස්ථාව ලැබේවි... යුද්ධය නිමා කළාම මේ රටේ අපරාධ රැල්ලත් මර්ධනය කර ඔබට රටේ නායකයා වීමේ අවස්ථාව අනාගතයේදී ලැබේවි.

:       17       15

Tharindu Sunday, 21 April 2024 04:26 PM

කරුණාකරලා මිනිස්සු ෆෝම් නොකර ඉන්න..

:       10       15

Roshan Sunday, 21 April 2024 04:44 PM

මේවා බලය ගන්න කියන සීනිබෝල කතා..

:       7       17

පිටිගල මිලානෝ Sunday, 21 April 2024 04:47 PM

අල්ලලා විතරක් මදි… හතර හන්දි කඩලා ගෝල්ෆේස් එකේ එල්ලන්න ඕනේ…

:       3       20

fairoos Sunday, 21 April 2024 05:34 PM

මෙතුමාට තියෙන්නේ පුද්ගලික ප්‍රශ්න විතරයි. එතකොට දැන් ගෝඨාභය හොඳයිද? මෛත්‍රීපාල විතරද ඇතුලේ ඉන්න ඕනේ..?

:       7       16

sk Sunday, 21 April 2024 06:24 PM

පාස්කු ප්‍රහාරය වෙලාවේ මෙයත් ඇමැති කමක් කළා නේද?

:       5       14

SuranjithSunday, 21 April 2024 08:32 PM

Sk ඔලුව කොහේද බං වැදුනේ කියලා කල්පනා කරපං ඇත්තටම සරත් ෆොන්සේකා මැතිතුමා එකල ඇමති කෙනෙක් වුනාට එතුමා ආරක්ෂක ඇමැතිවරයා නොවෙයි . එහෙම තියෙද්දි අනුන්ගේ කටයුතු ගැන බලපෑම් කරන්න හැකියාවක් නැහැ Sk හොදින් කල්පනා කරපං පාස්කු ප්‍රහාරය දවසේ ආරක්ෂක මණ්ඩලය කැඳවීමටවත් රටේ දෙවැනි පුරවැසියා වන අගමැතිටවත් ජනාධිපති අවසරයක් නොදුන්නානම් ආරක්ෂාව සම්බන්ධ කිසිම ගැලපීමක් නැති ඇමති කෙනෙකුට කරන්න පුළුවන් ඉටිගෙඩියක් ඇත්තෙම නැහැ

:       0       1

ගාමිණී s වැනිගසේකර Monday, 22 April 2024 08:18 AM

කාලෙන් කාලෙට එන හැම මාතෘකාවෙම එල්ලෙන්න හදන්න එපා. ජනප්‍රිය ඒවා හොයාගෙන යන්න එපා. පැහැදිලිවම තමන්ගේ වැඩපිළිවෙලක් හදාගන්න. හැමදේම ඇතුලත් කරලා. ඒක ප්‍රමෝට් කරන්න. නැතුව බස් එකක් එනකන් හෝල්ට් එකේ ඉන්නවා වගේ ඉඳලා මේකත් හොඳයි, මේකත් හොඳයි කිය කියා ඉඳලා හරියන්නේ නෑ. මිනිස්සු අනාගත නෑයෙකුගෙන් බලාපොරොත්තු වෙන අහිංසක බලපොරොත්තු කීයක් තියෙනවද. මේ දැන් ඉන්න කිසිම කෙනෙක් ඒවා ගැන මීක් නෑ. ඔහේ කියවනවා. ගැලරිය පිනවන්න. දැන් ගැලරියේ මිනිස්සු නෑ ඒක කව්රුත් මතක තියාගත්තොත් හොඳයි. කට්ටියක් හාල් බෙදනවා. මහන්සි වෙලා කීයක් හරි හොයාගන්න මිනිස්සුන්ට බදු ගහල ඒවා නිකං කන්න බලාගෙන ඉන්න මිනිස්සුන්ට දීල චන්දේ වැඩි කරගන්න බලනවා. මෙහෙමත් රටක්. මෙහෙමත් පාලකයෝ, මෙහෙමත් බලාගෙන ඉන්න ජනතාවක් ලෝකේ කොහේද තියෙන්නේ.

:       0       7

asank Monday, 22 April 2024 08:24 AM

සිහින දකින ජනාධිපති, මෙයාට කවුද ඡන්දය දෙන්නේ කිසිම කෙනෙක් දෙන්නේ නැහැ මෙයාට කවුරුත් කැමතිත් නැහැ

:       2       2

Chandra Monday, 22 April 2024 08:37 AM

අර 1983.../ 87.88 රටම අගාදයට ඇදල දාපු අහිංසක ත්‍රස්තයන් පාස්කු ප්‍රහාරය කරපු ත්‍රස්තයන් අල්ලනවා කියල පොරොන්දු වුනා කියලත් ආරංචියි .

:       5       2

Danuka Dilshan Monday, 22 April 2024 08:49 AM

ඇයි ඒකාලේ බලයේ හිටියෙ ඔබතුමාලා නේද ?

:       1       5

Perera Monday, 22 April 2024 10:06 AM

රාජපක්ෂලා ඔය වැඩේට කෙලින්ම හවුල්කාරයෝ

:       2       2

Asanga samantha Monday, 22 April 2024 10:13 AM

ඒ සරේ මෙයා මොකාටද එන්න හදන්නේ

:       1       3

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ඉරානය හඬවා ජනපති ඊබ්‍රාහිම් නික්ම යයි
2024 මැයි මස 21 233 0

අභාවප්‍රාප්ත වූ ඉරාන ජනාධිපති ඊබ්‍රාහිම් රයිසිගේ තෙදින අවමංගල්‍ය උත්සවය අද (21) ටබ්‍රිස් නගරයේදී එරට වේලාවෙන් උදෑසන 9.30 ට ආරම්භ වූවේය.අවමංගල්‍ය උත්සවය අ


වෙඩි තැබීමකින් අයෙක් රෝහලේ
2024 මැයි මස 21 184 0

පදවිය ඕමාරකඩ ප්‍රදේශයේ දී සිදුවූ වෙඩි තැබීමකින් පාදයට බරපතල තුවාල සිදුවූ පුද්ගලයකු අනුරාධපුර ශික්‍ෂණ රෝහලට ඇතුලත් කර ඇති බවත්, එම වෙඩි තැබීමට සම්බන


ජනපතිවරණය ගැන රනිල්ගෙන් නිල ප්‍රකාශයක්
2024 මැයි මස 21 1818 1

රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා ජනාධිපතිවරණයට තරඟ කරන බවට වන නිල ප්‍රකාශය ජුනි මාසයේදී ප්‍රකාශයට පත් කරන බව කම්කරු හා විදේශ රැකියා අමාත්‍ය මනුෂ නානායක්කාර පැ


පොදු සමාකාලයේදී 15667ක් හමුදාවෙන් ඉවත් වෙලා
2024 මැයි මස 21 192 0

නිත්‍යානුකූලව සේවයෙන් ඉවත් වීමට යුද හමුදා සාමාජිකයින්ට ලබා දී තිබූ මාසයක පොදු සමාකාලය තුළදී එම සමාජිකයන් 15667 දෙනෙක් ඉවත් වූ බව ශ්‍රී ලංකා යුද හමුදාව පව


ඉරාන ජනපති වියෝව ජාත්‍යන්තර තේ උත්සවය අවලංගු කරයි
2024 මැයි මස 21 682 1

ඉරාන ජනපති ඊබ්‍රාහිම් රයිසි මහතාගේ වියෝව නිසා ජාත්‍යන්තර තේ දින උත්සවය අවලංගු කරන්නැයි කෘෂිකර්ම හා වැවිලි කර්මාන්ත අමාත්‍ය මහින්ද අමරවීර මහතා ශ්‍රී


අපදාවෙන් බේරෙන්න විමසිලිමත් වෙන්න
2024 මැයි මස 21 429 0

පවතින අධික වැසි,සහ සුළං තතත්ත්වය හේතුවෙන් දිවයිනේ බොහෝ ප්‍රදේශවල ගංවතුර අවදානමක් මතුව ඇති අතර ඇතැම් දිස්ත්‍රික්කවල හදිසි අනතුරුද වාර්තා වේ.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 848 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2393 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2053 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site