(මහින්ද නිශ්ශංක)
දේශීය හා විදේශීය සංචාරකයන් වෙනුවෙන් ගල්කිස්ස සහ රඹුක්කන අතර ඊයේ (25) සිට ධාවනයට යොදවන ලද විශේෂ දුම්රියෙන් රුපියල් තුන්දාහක ගාස්තුවක් ගෙවා ගමන් කිරීමට කිසිදු මගියකු ඉදිරිපත් නොවූ බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවේ ජ්යෙෂ්ඨ නිලධාරියෙක් පැවැසීය.
ගල්කිස්ස දුම්රිය ස්ථානයෙන් ඊයේ උදේ 6.30ට පිටත්වූ මෙම සුඛෝපභෝගී දුම්රිය පෙ.ව. 10.11ට රඹුක්කන දුම්රිය ස්ථානයට ළඟා වූ අතර පස්වරු 4.30ට රඹුක්කනින් පිටත්වී ප.ව. 6.28ට ගල්කිස්සට ළඟාවිය. මෙම යනඑන ගමන් දෙකේදීම කිසිදු මගියකු ගමන් නොකළ අතර දුම්රියේ සිටියේ දුම්රිය රියැදුරු, රියැදුරු සහායක සහ ප්රධාන නියාමක පමණකැයි වාර්තාවේ.
කිසිදු පූර්ව ප්රචාරයක් නොමැතිව මෙම දුම්රිය සේවය ආරම්භ කිරීම සහ ගාස්තුව වැඩිවීම මගීන් නොසිටීමට හේතු වූ බව පැවසේ.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
තුන්දාහේ සැප කෝච්චිය නිකම්ම එහාමෙහා ගිහින්
සමන් Wednesday, 26 September 2018 04:31 AM
මිනිස්සුන්ට බස් එකේ යන්න රුපියල් 100ක් නැතිකොට... මේ වගේ ප්රවාහන සැලසුම් හදන මහත්තුරු කොයි ලෝකෙද ඉන්නේ ?
ලුම්බිණි Wednesday, 26 September 2018 05:02 AM
මේකෙන්ම පේනවා දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව කොච්චර අකාර්යක්ෂම තැනක්ද කියලා. හොඳ දෙයක් කරත් ඒක හරියට කරන්න දන්නේ නැහැ. අත්හදා බැලීමටවත් නරකද මේ දුම්රිය පුද්ගලික අංශයට බාර දුන්නොත්.
අසරණයා Wednesday, 26 September 2018 05:09 AM
මෙහෙමත් වැඩ
KUMARA Wednesday, 26 September 2018 05:20 AM
අනේ දෙවියනේ මේ පුවත ජනාධිපතිතුමා දකිත්වා....
vipula Wednesday, 26 September 2018 05:37 AM
මං හිතන විදිහට මේක ඓතිහාසික ගමනක්. රටේ පිස්සෝ බලයට පත්වීම හොදම උදාහරණයක්
udayasiri Wednesday, 26 September 2018 06:05 AM
ගිය වියදම අදාල නිලධාරීන්ගෙන් අය කළ යුතුයි. එතකොටවත් මෝඩ තීරණ නොගනීවි.
bandara Wednesday, 26 September 2018 06:51 AM
මෝඩයෝ රොත්තක් රට වෙනුවෙන් තීන්දු ගන්නකොට මෙහෙම තමා. රටේ ඉන්න මිනිස්සුන්ගේ ජීවන මට්ටම නොදන්නා අය .........
Mahil Wednesday, 26 September 2018 07:15 AM
රු.3000ක් කියන්නෙ අපේ ගෙදරට සති දෙකක් බත් කන හාල් වල ගාන
Ranga Wednesday, 26 September 2018 07:39 AM
ප්රධාන ප්රශ්නෙ මේකයි. රට තොට බලන්න මොන මෝඩය ද රු 3000 ක් ගෙවල රඹුක්කනට විතරක් යන්නෙ. එක්කො මහනුවරට දාන්න ඕන. නැත්තන් නොදාම ඉන්න ඕන. තාම 62 න් ඉතුරු වුන කවුරු හරි ඉන්නවද බලන්න වෙන්න ඇති කෝච්චිය යවන්න ඇත්තෙ...
Hafeel Wednesday, 26 September 2018 07:41 AM
දැන් මේකටත් ජනාධිපතුමා කියාවි, මමත් දැනගන හිටියේ නැහැ මාධ්යවල පලවෙනකම්.
banda Wednesday, 26 September 2018 07:44 AM
මේකට වියදම් වූ සම්පුර්ණ මුදලම මේක යෝජනා කල අයගේ පඩියෙන් අයකරගන්න
Ranjan Wednesday, 26 September 2018 08:26 AM
මෙම දුම්රිය පැය ගණනක් රඹුක්කන නැවත තබා නැවත පිටත් වෙනවා මේ වෙලාවේ මෙය මහනුවර දක්වා ධාවනයට සැලැස්සුවොත් පේරාදෙණිය මල්වත්ත සහ මහනුවර නරබන්න යන අය සහ අනිකුත් මගීන්ට යන්න එන්න හැකිවෙනවා. පින්නවෙලම බලන්න යන්න එන්න කිසිවෙකු නැතිවීමට එක හේතුවක් එයත් වගේම ගමන් බලපතේ මිල අධික වීම සංචාරකයන්ගෙන් වැඩි දෙනෙක් ලංකාවට එන්නේ අලි බලන්නම නොවේ.
Wije Wednesday, 26 September 2018 08:44 AM
මාස 02කට පෙර මම දැක්කා නුවර - ඇල්ල සුඛෝපභෝගී මගීන් 6 දෙනෙකුගෙන් යුත් පුද්ගලික බසය මීට කදිම විසඳුමයි.
fias Wednesday, 26 September 2018 08:50 AM
රුපියල් 3000 සැප දුම්රිය කොළඹ බදුල්ල අතර ධාවනය කළයුතුයි. ඕනෑතරම් මගීන් සොයාගත හැකියි. 10.30ට මෙම දුම්රිය යොදවන්න.
dhamneth Wednesday, 26 September 2018 08:59 AM
මෙය ආරම්භ කිරීමට පෙර ප්රචාරයක් නොදීමෙන් පෙනීයන්නේ මෙම ව්යාපෘතිය සාර්ථකකරගැනීමට අදාල අංශවලට උවමනාවක් නැති බවයි.
KANDEPOLA Wednesday, 26 September 2018 09:07 AM
රජයේ දෙපාර්තමේන්තුවල උගත්තු හිටියට බුද්ධිමත්තු නැහැ. හේතුව ඒකයි. රටට හෙන ගහලා තියෙන්නෙත් ඕක හින්දම තමයි.
dias Wednesday, 26 September 2018 10:25 AM
මේක ලංකාවට එන බොහෝ විදේශීය සංචාරකයන් නම් භාවිතා කරන එකක් නැහැ. මොකද, ලංකාවට එන බොහෝ විදේශීය සංචාරකයින් 2.50 අය බැවින්...
KANDEPOLAThursday, 27 September 2018 04:20 AM
ඩයස්ගේ කතාව සම්පුර්ණ ඇත්ත. යමක් කමක් තියෙන පෝසත් සංචාරකයෝ දැන් ලංකාවට එන්නේ නෑ. සල්ලි තියෙන අයව ඇද ගන්න වෙනත් රටවල් ප්රයෝගිකව උපක්රම යොදලා තියෙන්නේ. අපේ අය එක තැන පල්වෙමින් උඩ බලාගෙන සිටීමේ ප්රතිපලයක් විදියට මේ සිද්ධ වෙලා තියෙනවා. ඇරත් රටට එන සංචාරකයන්ව කාලයක් තිස්සේ හුරා කාල කාල දැන් ඒක ප්රසිද්ධ වෙලා තියෙන්නේ. අපේ රට තවමත් සංචාරක ව්යාපාරයට සුදානම් නැහැ.
ananda Wednesday, 26 September 2018 02:48 PM
හරියට සතොස එළිවෙනකල් ඇරලා තිබ්බා වගේ