පසුගිය වසරේ දෙසැම්බර් මාසයේ ජාවා මුහුදට කඩා වැටුණු එයාර් ඒෂියා යානයේ අනතුරට හේතුව කාර්මික උපාංගයක දෝෂයක් බව ඉන්දුනීසියාවේ ප්රවාහන ආරක්ෂාව සම්බන්ධ ජාතික කමිටුව සිය වාර්තාවෙන් ප්රකාශ කර ඇත.
ඉන්දුනීසියාවේ සුරබයා ගුවන්තොටුපලේ සිට සිංගප්පූරුව වෙත ගමන්ගත් මෙම යානයේ කාර්යමණ්ඩලය ඇතුළු මගීන් 162දෙනාම අනතුරින් ජීවිතක්ෂයට පත්විය.
තවදුරටත් එම වාර්තාවේ දක්වා ඇත්තේ ගුවන් යානයේ පාලනයට සම්බන්ද උපාංගයේ දෝෂය නිවැරදි කිරීමට ප්රධාන නියමුවා ගත් උත්සාහයේදී යානයේ ස්වයංක්රීය පාලක උපකරණ ක්රියා විරහිත වී ඇති බවයි. එම අවස්ථාවේ පාලක මැදිරි පාලනයෙන් මිදුනු යානය හැසිරවීමට සහාය නියමුවා අසමත් වී ඇත. මෙම පද්ධතිය ගුවන්ගමන අතරවාරයේ සිව් වතාවක් අක්රිය වී ඇති බවද පර්යේෂකයෝ පවසති. අනතුරට පෙර සිදුකල ගුවන්ගමන් වලදී එම පද්ධතිය 23 වතාවක් අක්රිය වී ඇති බවද වාර්තා වී ඇත.
හදිසි අවස්තාවකදී ක්රියා කළයුතු ආකාරයට කාර්යමණ්ඩලය කටයුතු කළේ නම් මෙම අනතුර වලක්වා ගත හැකි වනු ඇති බව පරීක්ෂකයන්ගේ මතයයි.
ක්ලීන්ටෙක් ප්රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනය, සිය තිරසාරත්වයෙන් යුතු ගමන්මගේ සුවිශේෂ සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින් Zero Waste to Landfill (ZWL) සහතිකය දිනා ගැනීමට සමත් විය. සම
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
එයාර් ඒෂියා අනතුර වළක්වා ගන්න තිබුණා
ලංකානි Thursday, 03 December 2015 08:17 AM
දැන්වත් මේවා ආදර්ශයට අරගෙන වැඩකරනවා නම් හොඳයි (නි)