IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 21 වන බදාදා


රයන්ගේ මෝටර් රථය මිරිස්සෙන් හමුවේ

(තරංග ගුණරත්න)                     

පසුගියදා ඩුබායිහිදි මාකඳුරේ මදුෂ් නමැති පාතාල කල්ලි නායකයා සමඟින් අත්අඩංගුවට පත් රංගන ශිල්පී රයන් වැන්රෝවන් භාවිතා කරන ලද මෝටර් රථය මිරිස්ස ප්‍රදේශයේ සංචාරක නිකේතනයක රඳවා තිබියදී වැලිගම ⁣මූලස්ථාන පොලීසිය විසින් ඊයේ (08) සවස අත්අඩංගුවට ගෙන තිබේ.

මෙම මෝටර් රථය රයන් විසින් භාවිතා කරන ලද මෝටර් රථය බවට ඩුබායිහිදි අත්අඩංගුවට පත් සුරන්ජි සුද්දා නොහොත් අමිල ප්‍රසංග හෙට්ටිගේ ගේ සහෝදරයා විසින් පොලීසියට ප්‍රකාශයක් ලබාදී තිබෙනවා. මෙම මෝටර්රථය වත්තල උස්වැටකෙයියාව ප්‍රදේශයේ කාන්තාවකගේ නමට ලියාපදිංචි කර ඇත. මෙම මෝටර් රථයේ තිබී කේරල ගංජා  මිලිග්‍රෑම් 5750 ක් හමුවී ඇත.  සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන් වැලිගම පොලිසිය පරික්ෂණ සිදුකරයි .



අදහස් (22)

රයන්ගේ මෝටර් රථය මිරිස්සෙන් හමුවේ

Thilanka Saturday, 09 February 2019 07:16 AM

ග්‍රෑම් 5ක් කියල දැම්මොත් මදි වගේ නිසාද..?

:       212       304

අනුරSunday, 10 February 2019 02:03 AM

සාමාන්‍යයෙන් මිලිග්‍රෑම් 1000ට වැඩිප්‍රමාණ ග්‍රෑම්වලින් තමයි ප්‍රකාශ කරන සම්මත ක්‍රමය...

:       1       5

ravi Saturday, 09 February 2019 07:27 AM

"පොලිස් සුනකයින්ගේ " රාජකාරී වලින් පසු හුඟක් දේවල් හොයාගන්න ලැබෙයි...

:       128       96

සනත් Saturday, 09 February 2019 07:41 AM

මේ මෝටර් රථයේ වෙළඳපොළ වටිනාකම රුපියල් ලක්ෂ 25 යි.

:       59       43

පෙරේරාSaturday, 09 February 2019 10:37 AM

ටොයෝටා ලඩිය ඔච්චර ගණන්ද?

:       102       83

Lankaputha Saturday, 09 February 2019 07:54 AM

හාල් මැස්සෝ ගොඩක් ලාබයි වගේ.. තෝරු අල්ලන්න බැහැ වගේ...

:       90       123

Ranji Saturday, 09 February 2019 08:39 AM

කාර් එක කීයටද දෙන්නේ?

:       1       29

සනත්Sunday, 10 February 2019 09:35 AM

ඇයි වැරදි වෙඩිල්ලකට මුහුණ දෙන්න ආසද?

:       0       37

මංජුල බිරැට් Saturday, 09 February 2019 08:56 AM

මේ නම මොකක්ද කියලා මම කල්පනා කරන්නේ...?

:       17       4

Mahee Saturday, 09 February 2019 09:02 AM

අපි මධුෂ් බයිට් එකට ගත්තට, මේ සෙල්ලමෙන් අමාරුවේ වැටෙන කට්ටියක් දෙකක් ඉන්නවා. තමන් කරන අපරාධ මෙච්චර කල මධුෂ් පිටින් යවපු පාතලයෝයි, අල්ලගන්න බැරි අපරාධ ගැලවිල්ල සඳහා මධුෂ් පිටින් යවපු කට්ටියයි.

:       0       99

බද්රානි Saturday, 09 February 2019 11:01 AM

ඇත්තටම වර්තමානයේ ලංකාවේ කලාකාරයින් කියලා කොටසක් ඉන්නවද? අපි දන්නා විදිහට නම්, බහුතරයක්, දේශපාලන හෙන්චයියෝ, කුඩුකාරයෝ, තක්කඩි, දණහිසෙන් පහළට දැනෙන ලෙස කිසියම් නාඩගමක් නටන්න දඟලන පිරිසක්. (විශිෂ්ඨ නිර්මාණ බිහිකළ සමාජයට වැදගත් යමක් දායාද කළ වැදගත් කලාකරුවන්ට මෙය අදාළ නොවේ)

:       2       286

jagath Saturday, 09 February 2019 11:04 AM

ඔය ඩුබායිහිදී අත්අඩංගුවට පත් වූ 25 දෙනාම මාකඳුරේ මදුෂ්කගේ ශ්‍රී ලංකාවේ නියෝජිතයෝ මේ අය සියල්ල දන්නා සියල්ලටම සම්බන්ධ අය.. දැන් රඟපාන්නේ ඒ අයත්, එයාලගේ පවුල්වල අයත් මේගොල්ලෝ මුළු මාසේම සිල්ගන්න පන්සල්වල ජීවත්වෙන අය වගේ..

:       0       36

iron Saturday, 09 February 2019 11:05 AM

මේක වෙන්න ඇති කුඩු අදින වාහනේ..

:       8       25

මිහිරිපැන්න Saturday, 09 February 2019 11:06 AM

අලුත්ම ටොයෝටා එකක්... මෙච්චර සල්ලි කොහෙන්ද? කුඩු, ගංජා?

:       54       13

dias Saturday, 09 February 2019 11:16 AM

බලාගෙන ගියාම මේ ඔක්කොම කුඩු පප්පලානේ...

:       2       55

සෙනෙවි Saturday, 09 February 2019 12:51 PM

ඉතිං එයාට වාහනයක් තියෙන්න බැරිද

:       9       18

bandaSaturday, 09 February 2019 05:32 PM

වාහනයක් තියෙන්න පුළුවන්, වාහනේ පාවිච්චි කලේ මොකටද කියලා අහගන්න

:       0       16

janatha anura UAE Saturday, 09 February 2019 12:51 PM

මොවුන් කුඩුකාරයන් කලේ කවුද? ඔබගේ පවුලේ අයත් නොදැනීම එහෙම වෙන්න පුළුවන් දකුණු ආසියාවේ බෙදාහරින මධ්‍යස්ථානය ලංකාව වෙලා මේවායේ නිර්මාතෘ වරු රටේ දේසපාලන බලය නැවත ලබාගෙන තිබෙනවා

:       28       6

janatha anura Saturday, 09 February 2019 12:57 PM

ග්‍රෑම් පහක් ගෙනියන්න ටොයෝටා කාර් ඕනෑ නැහැ. පශ්චාත් භාගයේ සඟවාගෙන යන්නේ...

:       1       35

kamaniSaturday, 09 February 2019 05:09 PM

ඊයා ...මගේ බඩ දඟලනවා...

:       6       4

Chaminda Saturday, 09 February 2019 01:59 PM

25කට දෙනවා නම් ගන්නවා.

:       85       2

parakkrama Saturday, 09 February 2019 03:51 PM

වාහනයේ අංකය අපැහැදිලි නිසා හොඳයි. නැතිනම් පහළොවකටවත් ඉල්ලන එකක් නැහැ .

:       11       21

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

රජරට දරුවන් සියයට 60කගේ පෙනීම දුර්වලලු
2024 පෙබරවාරි මස 21 267 1

අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කයේ පාසල් යන දරුවන්ගෙන් 60% කට පමණ ඇස් පෙනීමේ දුර්වලතා මතුව ඇති බව අක්ෂි සායන කඳවුරු දොළහක දත්ත පදනම් කරගනිමින් අනාවරණය කරගත් බව ඇ


මල්වානේ නිවස සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියකට
2024 පෙබරවාරි මස 21 1239 3

මල්වානේ පිහිටි හිමිකරුවෙක් නොමැති සුඛෝපභෝගී නිවස සහ අක්කර 15 ක් පමණ ඉඩම පිළිබදව සවිස්තරාත්මක යෝජනාවක් අමාත්‍ය මණ්ඩලයට ඉදිරිපත් කොට එය ඵලදායී සංවර්ධන


උද්ධමනය තවත් ඉහළට
2024 පෙබරවාරි මස 21 384 2

ජාතික පාරිභෝගික මිල දර්ශකයට අනුව ජනවාරි මස උද්ධමනය සියයට 6.5 දක්වා ඉහළ ගොස් ඇති බව ජන හා සංඛ්‍යා ලේඛන දෙපාර්තමේන්තුව ප්‍රකාශ කළේය.


පුංචි දියණියක් ජර්සි 45ක් ඇඳ ලෝක වාර්තාවක් තබයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 621 0

ඇමෙරිකාවේ වොෂින්ටන් නුවර සෝෆියා හේඩ්න් නම් දියණියක් එකවර ජර්සි 45 ක් ඇඳගනිමින් ගිනස් ලෝක වාර්තාවක් තබා ඇත. ලෝක වාර්තාව තැබීමේදී සෝෆියාට ඇය ඇඳගන්නා සෑම


ශානි ගැන වාර්ථාවක් අධිකරණයෙන් ඉල්ලයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 729 1

රහස් පොලිසියේ හිටපු ප්‍රධානී ශානි අබේසේකර මහතාට විශේෂ පොලිස් බළකා ආරක්ෂාව ලබාදීම පිළිබඳව ප්‍රගති වාර්තාවක් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කරන ලෙස අභියාචනාධිකර


ශ්‍රී ලාංකික සංකල්පයෙන් එකමුතුව ගොඩ නගමු
2024 පෙබරවාරි මස 21 340 4

ශ්‍රී ලාංකිකයන් ලෙස සියලුදෙනා එකට එක්වුවහොත් රට ශීඝ්‍ර සංවර්ධනයක් කරා ගෙන යමින් වඩා සුරක්ෂිත රටක් මතු පරපුරට ගොඩනඟා දිය හැකි බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 151 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 222 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 249 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site