IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 19 වන සිකුරාදා


මල් වියනෙන් - මල් පාවඩයෙන් අලංකාර වූ විහාරමහා දේවී උයන

 

කොළඹ විහාර මහා දෙවී උද්‍යානයේ ඇහැළ ගස් මේ දිනවල මලින් පිරී පවතී. උද්‍යානය පාළු ස්වභාවයක් ගත්තද ඉහළින් පිපී ඇති මල් සහ බිම වැටුණු මල් හේතුවෙන් උද්‍යානයේ ඉහළ  මල් වියනක් ලෙසත්, බිම මල් පාවඩයක් ලෙසත් දිස්වෙමින් නෙතට ගෙන එන්නේ ඉහමහත් සුවයකි.

මේ සුන්දරත්වය ලංකාදීප කැමරාවේ සටහන් වූ ආකාරයයි

ඡයාරූප - ශාන්ත රත්නායක



අදහස් (8)

මල් වියනෙන් - මල් පාවඩයෙන් අලංකාර වූ විහාරමහා දේවී උයන

Pradeep Wednesday, 06 May 2020 03:42 PM

මිනිසා අකර්මන්‍ය වන තරමට සොබා දහම හැඩවෙන අයුරු බලන්න. බොහොමයක් විනාශයන්ට මුල මිනිසා සහ ඔහුගේ ක්‍රියාකාරකම් නොවේද..? නමුත් මිනිසා කවදා නම් මේ සත්‍ය වටහා ගනීවිද..?

:       0       20

පුජා Wednesday, 06 May 2020 04:37 PM

කාව්‍යමය සිත් ඇත්තන්ගේ, සිත් උමතු කරවන, මනරම් දර්ශන.." ඔයාලා නැති උනාට කමක් නැහැ ... අපිට පුළුවන් මේ බංකුවල වාඩිවෙලා ගිමන් හරින්න." අන්තිම පින්තුරයේ දැක්වෙන ඇහැළ මල් එසේ සිතනවදෝයි සිතුනි මට...

:       0       36

janahitha Wednesday, 06 May 2020 05:48 PM

මගේ මව් රට මල් වලින්ම පිරේවා දේසපාලනය පසෙකලා බැලුවොත් මේ උද්‍යානයේ නීති විරෝදී වැඩ දුෂකයන් මත්ද්‍රව්‍ය ඇබ්බැහිවූවන් පලවා හැර නවීකරණය කොට ඉතාමත්ම විනය ගරුක දැකුම් කළු තැනක් කලේ දැන් ඉන්න ජනපති ....

:       480       171

vipulaThursday, 07 May 2020 02:10 PM

මේ අදහසට ඩිස්ලයික් දාන කුහකයින් ඉන්නවනේ .

:       60       28

විජිත් Wednesday, 06 May 2020 10:17 PM

මේ ඡායාරූප පෙළ දැක්කම මට නිරායාසයෙන්ම සිහියට එනවා එඩ්වඩ් ජයකොඩි මහත්මයා සහ චන්ද්‍රානි ගුණවර්ධන මහත්මිය ගැයූ සුන්දර ගීතයක්..." ලතා මඩුල්ලක් කතාකරනවා - සෙවනට එන්නකියා, මේ මල් උද්යානේ නවතිමු හැන්දෑවේ. වලා කැරැල්ලක් ඔහේ ඇදෙනවා - බෑ නවතින්න කියා,... මේ මල් උද්යානේ - වෙන්වෙමු රෑ බෝවේ.." ඇත්තටම මේ ඇවිල්ලා තියෙන්නේ වසන්ත කාලය. එත් මේ වසන්තය වෙනස් එකක්. ලෝකයේ තියෙන හැම දෙයක්ම තමන්ට බෙදාගත් මිනිසා ප්‍රධාන සෘතු 4 ත් බෙදා ගත්තා තමන්ට ඕනා විදිහට. වසන්තය මිනිසුන්ට වසරකට වරක් ලැබෙන හොඳම කාලය. ශිත කාලයේ නිදාගත් ගස් කොලන් අතු ඉති විහිදුවා මලින් පලබරවෙන සුන්දරම කාලය. මේ කාලෙට බටහිර රටවල මිනිසුන් මහා රෑ වෙනකම් හිත මිතුරන් සමග ප්‍රීතියෙන් ගත කරනවා. ඒගොල්ලෝ හැමදමත්මහිතුවේ වසන්තය මිනිසුන්ට පමණයි කියලා. එත් මේ සැරේ මිනිසාගේ ඒ තියරිය වෙනස්කළා මින් පෙර කවදාවත් නුදුටු මාරක වයිරසයක් ඇවිල්ලා... අද මිනිසුන් ලොක් ඩවුන් වෙලා. මින් පෙර අත්දුටු සුන්දර වසන්තය ඈත සිට විඳිනවා. ඒත් සොබාදහම් අම්මා තමන්ගේ දරුවන් වන ..ගස් කොලන්, සතා සීපාවා ,හිරු එලිය, සුළඟ, ගංගා ..සමග නැවුම් වසන්තයක පහස ලබනවා. වසන්තය ලස්සනයි. එත් අද අපට ඈතයි...

:       0       65

විජිත් Thursday, 07 May 2020 07:32 AM

.." ඔයාලා නැති වුණාට කමක් නැහැ... අපිට පුළුවන් මේ බංකුවල වාඩිවෙලා ගිමන් හරින්න." අන්තිම පින්තුරයේ දැක්වෙන ඇහැළ මල් එසේ සිතනවදෝ... ....සොබාදහමේ ආශීර්වාදය නැතිව මිනිසාට මේ ලෝකයේ පැවැත්මක් නැත.

:       0       1

Shantha Qatar Thursday, 07 May 2020 07:39 AM

ඇහැළ මලින් ගස් පිරිලා - බලන්න හරි ලස්සනයි අඹ රඹුටන් ජම්බු පිරිලා - අද හැමතන හරි හැඩයි මොන තරම් බාධක ප්‍රශ්න ආවත් සොබා දහම පුරුදු රටාවට ජීවතය ගමන් කරවනවා. හිත නිවන අපූරු සිතුවම් පෙළක් .. ස්තුතියි ලංකාදීප.

:       0       0

Samitha Senaka Aluthgamage.(Japura Uni.) Thursday, 07 May 2020 02:08 PM

කහමල් වතින් සැරසී උඩු මල් වියනේ සුරලොව වගෙයි මනුලොව කහ මල් පිපුනේ හරිත වර්ණයෙන් ගහකොළ එළිය වුනේ සොබා සොඳුරු ගුණයට කවි මල් පිපුනේ

:       5       127

ඔබේ අදහස් එවන්න

සේයා රූ

විදුලියට නව පිටුවක් ජපානය පෙරළයි
2023 අප්‍රේල් මස 19 6162 11

ජලය පමණක් භාවිතාකර විදුලිය ජනනය කළ හැකි අති නවීන තාක්ෂණයෙන් යුත් විදුලි ජනන යන්ත්‍රයක් ශ්‍රී ලංකාවට හඳුන්වා දී තිබේ.


ජනපති නව වසරේ වැඩ අරඹයි
2023 අප්‍රේල් මස 17 7627 25

ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා ජනාධිපති කාර්යාලයේදී අද නව වසරේ වැඩ ආරම්භ කළේය.


අලුත් අවුරුද්දේ පේරා සරසවි ඇදුරෝ ගත් තීරණය
2023 අප්‍රේල් මස 17 18256 10

විශ්ව විද්‍යාල ආචාර්යවරුන්ගේ වෘත්තීය සමිති මාර්තු මස 03 වනදා සිට ක්‍රියාත්මක කළ ක්‍රියාමාර්ගය නිමාකරමින් අද සිට පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලීය පීඨ නමයෙහ


තැන තැන නැකතට හිස තෙල් ගාති
2023 අප්‍රේල් මස 16 1242 0

සිංහල සහ දෙමළ අලුත් අවුරුද්දේ හිස තෙල් ගැල්වීමේ නැකත අද (16) පෙරවරු 9.41 ට යෙදී තිබුණි.


ජර්මනියෙන් ආ අවුරුදු කුමාරිය
2023 අප්‍රේල් මස 14 9423 2

විදේශිකයන් සදහා වෙන්වූ අළුත් අවුරුදු උත්සවයක් අද කළුතර රෝයල් ෆාම් හෝටලයේදී පැවතී අතර , එහි අවුරුදු කුමාරීය ලෙස බටහිර ජර්මනියේ ඊමා ග්‍රේර් මෙනවිය කිරු


අනුභව කිරීමේ නැකත උදා වේ
2023 අප්‍රේල් මස 14 572 0

සිංහල අලුත් අවුරුද්දේ ප්‍රධානම චාරිත්‍රය වන වැඩ අල්ලීම සහ ආහාර අනුභවය කිරීමේ නැකත උදා විය.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 145 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1023 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1897 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site