IMG-LOGO

2024 ජුනි මස 17 වන සඳුදා


බැඳුම්කර සිද්ධියට අත්අඩංගුවට ගත් 5 දෙනා රිමාන්ඩ්

(නිමන්ති රණසිංහ) 

මහබැංකු බැඳුම්කර සිද්ධිය සම්බන්ධයෙන්  අත්අඩංගුවට ගත් සැකකරුවන් පස් දෙනා  ලබන 5 වැනි දා දක්වා රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත කිරිමට කොළඹ ප්‍රධාන මහේස්ත්‍රාත් ලංකා ජයරත්න මෙනවිය අද (25) නියෝග කළාය.

මෙලෙස රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත කෙරුණේ මහ බැංකුවේ හිටපු නියෝජ්‍ය අධිපති පී සමරසිරි, පර්පෙචුවල් ට්‍රෙෂරිස් සමාගමේ සභාපති ජෙෆ්රි ඇලෝසියස් හා එහි සේවය කළ පුෂ්පමිත්‍ර ගුණවර්ධන, චිත්‍රා රංජන් හුලුගල්ල සහ මුතුරාජා සුරේන්ද්‍රන් යන මහත්වරුය.

පරීක්ෂණ පවත්වන රහස් පොලිසිය මගින් මොවුන් පස් දෙනා අද උදෑසන අත්අඩංගුවට ගනු ලැබිණි.

ඡායාරූප - රොමේෂ් ධනුෂ්ක සිල්වා

 



අදහස් (14)

බැඳුම්කර සිද්ධියට අත්අඩංගුවට ගත් 5 දෙනා රිමාන්ඩ්

shantha Monday, 25 March 2019 07:45 PM

මේය මහත්වරු කියල දමල තිබුණට මහත් හොරු කියල වෙනස් වෙන්න ඕන

:       0       0

පිටිගල මිලානෝ Monday, 25 March 2019 11:05 PM

දැන් මේ අයටත් කවි පොත් ලියන්න, කතා පොත් ප්‍රකාශණය කරන දේවල් බන්ධනාගාර රෝහලේ ඉඳන් කරන්න දෙන්න.

:       0       0

Bandara Tuesday, 26 March 2019 12:18 AM

එල්ලන්න ඕන ලොකු ලොකු අය නම් පාර්ලිමේන්තුවටත් යනවා....... ඒත් එල්ලන්නේ දෙවන මට්ටමේ හොරු විතරයි...

:       2       7

chandimaTuesday, 26 March 2019 12:55 PM

එක නේන්නම්. මහමොලකාරය අල්ලලා නැහැනේ?

:       0       0

rohan Tuesday, 26 March 2019 12:44 AM

විල්පත්තු ප්‍රශ්නය මේ එක්කම අමතක වෙයිද ? ගමරාලගේ ඡන්ද ගුණ්ඩු , ජනතාව ඔවට අහුවූණු කාලය ඉවරයි.

:       0       5

Rohana Tuesday, 26 March 2019 01:21 AM

මහා මොළකරුවන් දෙදෙනාත් ඉක්මනින් අත්අඩංගුවට ගන්නකො. නිලධාරීන් අත්අඩංගුවට පත්වන්නේ ලොක්කට අවනත වෙන්න සිදුවීම නිසයි. යම් වරදකදී දේශපාලකයින් සහ නිලධාරීන් නීතිය ඉදිරියේදී සමව සැලකීමේ නීති අපේ නීති පොතට ඇතුලත් විය යුතුයි.

:       1       21

chandimaWednesday, 27 March 2019 09:53 PM

මහමොල කාරයෝ දෙන්නෙක් නැහැ එකයි ඉන්නේ.

:       0       0

Sapumal. Tuesday, 26 March 2019 02:30 AM

හොර මැරකම් අල්ලා දඬුවම් දීම හොඳ දෙයක් ඒත්මේ කොමිසම් හා දඬුවම් තියෙන්නේ එක පාර්ශවයකට පමණද ? ජනපති තුමාට පේන්නේ එක පැත්තක වැරදි පමණයි නේද ? එතකොට එතුමා එදා කී හොරුන් දැන් එතුමාට කිට්ටුවී තිබුණත්, ඒ හොරුන් හොරකම් කලේ මේ රටේ ධනය නොවේද ? එදා කීවේ හොරුන් මැරයන් අල්ලා සිරගෙවල් පුරවන බවය. කිව් විධිහට අප නම් සිතුවේ සිරගෙවල් පුරවා හොරුන්ගේ දේපල රාජසන්තක කරාවි කියාය. ඒත්,දැන් ඒ හොර මැරකම් නොපෙනේ. පේන්නේ එක පැත්තක් පමණි. ඒ තමන්ගේ පටු දේශපාලන අරමුණු වෙනුවෙනි. සියලු හොරුන්ගෙන් රටට අහිමි වූ ජාතික ධනය නැවත රටට ලබා දෙන්න. ඔබතුමාගේ නොසැලකිල්ල නිසා කම්බා හොරු නිදැල්ලේය. සමහර චුදිතයන් තම නඩුව නොඅසන ලෙස අධිකරණයෙන් ඉල්ලීමට තරම් සාහසික වී සිටියද තම පටු වාසි බලන වගකිවයුතු දේශපාලකයන් අන්ධයන් ගොළුවන් බිහිරන් සේ හැසිරෙන්නේය.අනේ !!! රටකට ගිය කල.

:       12       127

chanda Tuesday, 26 March 2019 02:39 AM

මේ මහා අපරාධය පිටුපස ඉන්න විදේශික පුරවැසියාව රටේ භාවිත හැම මුදල් නෝට්ටුවේම සිය වලංගු අත්සනත් යොදන ඉතා බලගතු තනතුරක් වෙන සිරි ලංකා මහා බැංකුවේ අධිපති ධුරයට පත් කරපු එකට රටේ නිතිය අනුව දඩුවම් දීමක් සිදු නොවෙන්නේ ද ?

:       3       51

Chandima Tuesday, 26 March 2019 04:44 AM

මේකට සම්බන්ධ දේසපාලුවෝ රොත්තට නම් තාම ප්‍රශ්නයක් නැහැ වගෙයි.

:       0       159

Soma dubayi Tuesday, 26 March 2019 07:20 AM

බැදුම්කරේ බැදුම්කරේ කියලා අල්ලන් දඟලන්නේ ? අපිට මේවා වැඩක් නෑ..... ගරු අගමැතිතුමා අපිට විශ්වාසයි..

:       0       0

Nuwan Tuesday, 26 March 2019 07:42 AM

විදෙස් පුරවැසියෙක් වන තම යාළුවව මහා බැංකුවේ ලොකු පුටුවට දාලා වංචාව උනහම රට පැන්නම ගියේ මගුල් ගෙදරක කිව්වා කෙනා අද තාමත් ලොකු පුටුවේ මුකුත් උනේ නැහැ වගේ ඉන්නවා.

:       0       1

amali Tuesday, 26 March 2019 07:46 AM

අගමැතිකම නැතිවුණාට පස්සේ අල්ලන්න ඉන්නවද දන්නේ නැහැ..

:       0       0

rocky Wednesday, 27 March 2019 02:18 PM

දැන් කාලෙකට ඉස්සෙල්ලා හුළුගල්ල කියලා තවත් ලෝකෝත්තරයෙක් හිටිය නේද? මට මතකයි, `ලටෙක්` කාරයත් එක්ක පටලවිච්ච කේස් එකක් එහෙමත් තිබුණා!

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

මහ පුවරුව

බිරිය සමඟ ඩාන්ස් කළැයි ගෙල කපා මරලා
2024 ජුනි මස 16 5632 9

ඇඟලුම් ආයතනයක සේවය කරන තරුණියක එම ආයතනයේම තවත් තරුණයකු සමග සංගීත ප්‍රසංගයකදී නර්තනයක යෙදුණේ යැයි කියන සිද්ධියකට උරණ වූ තරුණියගේ සැමියාගේ තියුණු ආයුද


ටිකිරි මැණිකේ වටගොඩ පාලම උඩ පීලි පනී
2024 ජුනි මස 16 1158 4

කොළඹ කොටුව සිට නානුඔය බලා ධාවනය වෙමින් තිබූ අංක 1023 ටිකිරිමැණිකේ සීග්‍රගාමි දුම්රිය තලවාකැලේ සහ වටගොඩ දුම්රිය ස්ථාන අතර දුම්රිය මාර්ගයේ වටගොඩ පාලම උඩද


කුලි නිවෙස් හිමියන්ටත් බද්දක්
2024 ජුනි මස 15 4871 22

ජාත්‍යන්තර මූල්‍ය අරමුදල මෙරටට ලබාදී ඇති ආධාර වැඩසටහන යටතේ ලබාදී ඇති රජයේ ආදායම් ඉලක්ක සපුරා ගැනීමට දරන උත්සාහයේ ප්‍රතිඵලයක් ලෙස ශ්‍රී ලංකාව ලබන වසර


වැද්දොයි සුද්දයි මොනර මස් කාලා
2024 ජුනි මස 14 7735 24

මාදුරුඔය ජාතික වනෝද්‍යානයේ, මීට වසර හතරකට හෝ පහකට ඉහතදී ආරක්ෂිත පක්ෂියෙකු වන මොණරෙකු දුනු, ඊතල, වලින් මරා පුළුස්සා මස්කර ආහාරයට ගන්නා අයුරු රූ ගතකර සම


උද්දිකගේ රංගනය අතේ පත්තු වෙයිද?
2024 ජුනි මස 13 7347 16

ශ්‍රී ලංකා පොදු ජන පෙරමුණේ අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික් හිටපු පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී රංගන ශිල්පී උද්දික ප්‍රේමරත්න මහතාගේ අනුරාධපුරයේ පිහිටි නිවස අසලදී ඔහ


පොලිසියේ හිටපු ලොක්කෝ රවීට - ශානිට එරෙහි වෙති
2024 ජුනි මස 13 3597 30

හිටපු ජ්‍යෙෂ්ඨ නියෝජ්‍ය පොලිස්පති රවී සෙනවිරත්න සහ අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවේ හිටපු අධ්‍යක්ෂ හිටපු ජ්‍යෙෂ්ඨ පොලිස් අධිකාරි ශානි අබේසේකර යන මහත්


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1304 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 3021 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2482 6
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site