IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 23 වන අඟහරුවාදා


චමල්ට තවත් රාජ්‍ය ඇමති තනතුරක්

රාජ්‍ය ආරක්ෂක හා ආපදා කළමනාකරණ රාජ්‍ය අමාත්‍යවරයා ලෙස සහ ස්වදේශ කටයුතු රාජ්‍ය අමාත්‍යවරයා ලෙස චමල් රාජපක්ෂ මහතා අද (18) පස්වරුවේ ජනාධිපති කාර්යාලයේ දී ජනාධිපති ගෝඨාභය රාජපක්ෂ මැතිතුමා ඉදිරියේ දිවුරුම් දුන්නේය.

මෙතෙක් පැවති රාජ්‍ය ආරක්ෂක, ස්වදේශ කටයුතු හා ආපදා කළමනාකරණ රාජ්‍ය අමාත්‍යාංශය, රාජ්‍ය ආරක්ෂක හා ආපදා කළමනාකරණ සහ ස්වදේශ කටයුතු ලෙස රාජ්‍ය අමාත්‍යාංශ දෙකක් යටතට පත් කිරීමත් සමග නව දිවුරුම් දීම සිදුකෙරිණි.

( ඡායාරූප : ජනාධිපති මාධ්‍ය අංශය)



අදහස් (14)

චමල්ට තවත් රාජ්‍ය ඇමති තනතුරක්

Shan Thursday, 18 February 2021 12:42 PM

මේවා නම් රට්ටු හිනස්සවන වැඩ. තව උගත් අය නැද්ද දන්නේ නැහැ. ඔහොම යමුකෝ...

:       2       50

Nuwan Thursday, 18 February 2021 01:04 PM

කොහොමද කෑම? ඇති විශිෂ්ටය් සර්! ගග පලාගෙන තව නාගයෙක් එන්න හදන්නේ.

:       3       50

siri Thursday, 18 February 2021 01:24 PM

"පව්ලේ අයට තනතුරු දෙන්න එපා" කියල අර " කටවචන" චක්‍රලේඛනයක් නිකුත්කලා මතක කාටද ?

:       1       48

Sunil Thursday, 18 February 2021 02:01 PM

සෞභාග්‍යෙය් දැක්ම කියන්නේ මේකට වෙන්න ඇති.

:       2       40

chandani Thursday, 18 February 2021 03:07 PM

පවුලට සෞභාග්‍ය, රැවටුණු දුප්පතාට අද රෑට කන්නත් නැහැ. 69 ලක්ෂයක් වුණු හිඟන ගෝත්‍රිකයින්ට හෙන ගහන්න මේ හොර රැල ආයෙත් ආවානේ...

:       2       35

Keppetipola Thursday, 18 February 2021 03:39 PM

සුදුස්සාට සුදුසු තැන දීම...

:       9       12

banda Thursday, 18 February 2021 03:43 PM

ඇයි මේ අයට ඔක්කොම තනතුරු දෙන්නේ...? තවත් වැඩකරන්න පුළුවන් මන්ත්‍රීලා පාර්ලිමේන්තුවේ නැද්ද?

:       2       28

NuwanFriday, 19 February 2021 06:47 AM

ඔව්, ගොඩ යන්න පුළුවන් තනතුරු. මුදල් ඇමැති වගේ පට්ටම් නම් ගොඩම තමයි. ඒකනේ පැන පැන හැමදාම ඕවා ගන්නේ...

:       2       2

ලුම්බිණි Thursday, 18 February 2021 10:34 PM

මම හිතනවා මීලඟට රාජ්‍ය ආරක්ෂක හා ආපදා කළමනාකරණ අමාත්‍යාංශය දෙකට කඩා වෙනවෙනම අමාත්‍යාංශ ඇති කරලා ඒ දෙකත් චමල් රාජපක්ෂ මහතාට දිය යුතුයි කියලා. එතකොට මෙතුමාට අමාත්‍යාංශ 03ක් තිබෙනවා. ලේකම්ලා 03 දෙනෙක් ඉන්නවා. වාහන වැඩි වෙනවා. කාර්යාල වැඩි වෙනවා.

:       1       1

puppa Thursday, 18 February 2021 11:48 PM

මේ අයට නම් මැරෙනකම් සැප. පවුලම රජවරු. අනේ අපේ රටට ගිය කල..

:       2       2

vidya Friday, 19 February 2021 04:24 AM

සෞභාග්‍යයේ දැක්ම...

:       2       3

wicky Friday, 19 February 2021 05:47 AM

පවුලේ අය හැරෙන්න අනෙක් කිසිම කෙනෙකු විශ්වාස නැත.

:       2       1

Rata Perata Friday, 19 February 2021 08:19 AM

රටට මොනවා වුණත් කමක් නෑ.. පවුලේ වැඩ ටික නම් ගාණට යනවා. මේ විහිළු තේරෙන්න අපේ බයියන්ට තව කොච්චර කාලයක් යයිද දන්නේ නෑ. ශ්‍රී ලංකා රුපියල බාල්දු වෙන්න පුළුවන් උපරිමයට බාල්දු වෙලා ඉවරයි.

:       3       3

පිටිගල මිලානෝ Friday, 19 February 2021 08:21 AM

69 ලක්ශයේ පැතුම ඉටුවන වගයි.

:       3       4

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ඡන්දෙට බඩු ගන්න කොමිසම ලංසු කැඳවයි
2024 ජුලි මස 22 94 0

මැතිවරණයක් සඳහා අවශ්‍යවන නොමැකෙන තීන්ත ඇතුළු ලිපි ද්‍රව්‍ය කඩිනමින් මිලදී ගැනීමට මැතිවරණ කොමිෂන් සභාව තීරණය කර තිබේ.


ලෝක නායකයෝ විලාසිතා දැක්මක....
2024 ජුලි මස 22 764 0

ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදි, ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන් සහ රුසියානු ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් ඇතුළු ප්‍රසිද්ධ ලෝක නායකයන් සහ තාක්ෂණික ලෝකය


ළමයින්ට එන්නත් දෙන්න ජපානයෙන් තෑග්ගක්
2024 ජුලි මස 22 208 0

ශ්‍රී ලංකාව පුරා සිටින ළමයින්ට එන්නත් ලබාදීමේ ක්‍රමවේදය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ජපාන රජයේ ආධාර මත සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට ශීතකරණ පහසුකම් සහිත ට්‍රක් රථ 9


ජනපතිවරණය ගැන ජනපතිගෙන් යළි සහතිකයක්
2024 ජුලි මස 22 665 0

අයවැයෙන් මුදල් වෙන්කළේ ජනාධිපතිවරණයට පමණක් බැවින් අනිවාර්යයෙන්ම ජනාධිපතිවරණය පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අද (22) ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රී


විසි දෙක 26 මැතිසබයට?
2024 ජුලි මස 22 529 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පළමු වර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ලබන 26 වැනිදා ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇතැයි පාර්ලිමේන්තු ආරංචි මාර


අනුර කුමාර - ජපාන විදේශ අමාත්‍ය අතර හමුවක්
2024 ජුලි මස 22 519 0

මේ වන විට ජපානයේ සංචාරයක නිරත ජාතික ජන බලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයේ විදේශ කටයුතු පිළිබඳ රාජ්‍ය අමාත්‍ය සුගේ යශැහීමී (TSUGE Yoshifumi )මහතා අතර හ


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 170 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1070 1
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1929 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site