IMG-LOGO

2024 මැයි මස 18 වන සෙනසුරාදා


චීන කාබනික පොහොර ආනයනය නවත්වයි‍

(අංජුල මහික වීරරත්න)

මෙවර මහ කන්නය සඳහා ආනයනය කිරීමට නියමිත තිබූ නයිට්‍රජන් කාබනික පොහොර චීන සමාගමෙන් ආනයනය නොකරන බව කෘෂිකර්ම අමාත්‍ය මහින්දානන්ද අලුත්ගමගේ මහතා පැවසීය.

 චීනයේ පොහොර නිෂ්පාදන සමාගම එවා ඇති සාම්පල් පරීක්ෂා කිරීමේදී ඒවායේ පසට අහිතකර බැක්ටීරියා තිබෙන බවට රසායනාගාර පරීක්ෂණවලදී හෙළි වී ඇති බැවින් මෙම තීරණයට එළඹුණ බවද අමාත්‍යවරයා සඳහන් කළේය. 

කෙසේ වුවද මෙවර මහ කන්නය සඳහා ගොවීන්ට අවශ්‍ය පොහොර හිඟයකින් තොරව ලබා දීමට රජයේ අවධානය යොමුවී ඇති බව ද අමාත්‍යවරයා අවධාරණය කළේය.

 

 



අදහස් (9)

චීන කාබනික පොහොර ආනයනය නවත්වයි‍

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ. Wednesday, 29 September 2021 12:48 PM

චීනාගේ අසූචි මිශ්‍ර කොම්පෝස්ට් පොහොර ගෙනඒමට විරුද්ධව හඬනැඟූ සැමට ස්තූතිවේවා.!!!  !!!

:       0       0

fairoos Wednesday, 29 September 2021 01:13 PM

මෙතුමාගේ කයිය විතරයි. ඉන්න කම් සහල් ගේන්නේ නැහැ කියලා කිව්වා වගේ තමයි මේකත්..

:       0       0

sam Wednesday, 29 September 2021 01:13 PM

අනේ මම දන්නේ නැහැ... ඒකත් ෆේල් කරන කරන හැම එකම ෆේල්. කරන අරමුණු හොඳ නැහැනේ.. මිනිස්සු රවට්ටලා චිනාගේ ජරාව ලංකාවට කවන්නයි, පොහොර කියලා චීන ජරාව ආනයනය කරන්නයි හදන්නේ. ඒ අයගේ පවුලේ අයට මේවා දුන්නා නම් හරි. මෙයාලාගේ එකම බලාපොරොත්තුව ජනතාව හිඟමනට දාලා මුදල් වංචා කරන එකයි. ඒකයි හැමදාම ෆේල් වෙන්නේ.

:       3       37

Nuwan Wednesday, 29 September 2021 02:15 PM

අපේ රට දැන් විනාස වෙලා ඉවරයි

:       0       0

dhamneth Wednesday, 29 September 2021 02:25 PM

කාබනික පොහොර නිෂ්පාදනයට අවශ්‍ය අමුද්‍රව්‍ය ලංකාවේ ඕනැවටත් වඩා තියෙනවා. රටේ සෑම ප්‍රාදේශීය සභාවකට හා නගර සභාවකට නියෝග කරන්න තම ප්‍රදේශයේ නිවෙස්වලින් ඉවත් කරන කුණු එකතු කර කාබනික පොහොර නිෂ්පාදනය කරන්න කියලා.

:       3       10

saman Wednesday, 29 September 2021 02:39 PM

යකෝ මෙයාම නේද මේවා හොඳයි, බැක්ටීරියාවන් නෑ කියලා මැරෙන්න හැදුවේ.... මේ අයට කිසිම ප්ලෑන් එකක් හදන්න තේරෙන්නේ නෑ. මෙහෙම අය නිසා රට අමාරුවේ.. මෙයාගේ කට හදන්නත් බෑ.. මොළේ හදන්නත් බෑ.. මෙයා හැදෙන්නෙත් නෑ. මෙහෙම හිතුණු හිතුණු දෙවල් කියලා කරලා රට දියුණු කරන්න බැහැ. වැඩසටහනක් හදලා ටාර්ගට් සෙට් කරලා පියවරෙන් පියවර කරන්න ඕනෑ. භූතානේ කාබන් පෝර වැඩසටහන් අවුරුදු 15ක ප්ලෑන් එකකින් කරපු වැඩක්... වැඩ බැරි ෆේල් බූරුවන් මේක අවුරුදු 71ක් කෑවා...

:       1       22

පැරකුම් Wednesday, 29 September 2021 02:45 PM

පසට අහිතකර ක්ෂුද්‍ර ජීවීන් නැති කාබනික පොහොර හදන හැටි අපි නම් දන්නෙ නෑ. චීනයේ නව සොයාගැනීමක්ද දන්නෙත් නෑ. කොහෙන් ගෙනාවන් කාබනික පෝර රටින් ගේන එක අති භයානක, අමන ක්‍රියාවක් බව කට ඇරලා කියන්න තරම් ශක්තියක් අපේ උගතුන් යැයි කියන අයට කොන්දක් නැති හැටි... හරි පුදුමයි. නැත්නම් බයයිද?

:       1       16

samiraWednesday, 29 September 2021 04:27 PM

උගත්තු පණයනකම් කියනවා අනේ කෝ මේ අපි පත්කර ගත්තු අමනයින්...? ඒවා අහනවැයි ...

:       0       0

sena Wednesday, 29 September 2021 02:56 PM

දැන් ඉතින් පොහොර ගැසට් ඒකත් අකුල ගනන

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

තරුණයා දැරියකගේ දිවි බේරයි
2024 මැයි මස 18 188 0

කලවාන කුකුළේ ගංගාවට පැන්නේ යැයි කියන දැරියක් එම ප්‍රදේශයේ තරුණයකු ගඟට පැන දිවි බේර ගෙන ඇති බව කලවාන පොලිසිය පැවසීය .


’යුද්ධයෙන් පීඩා විඳි සියල්ලනට එංගලන්තයේ සහාය’- කැමරන්
2024 මැයි මස 18 359 0

ශ්‍රි ලංකාවේ සිවිල් යුද්ධය අවසන් වී වසර 15ක් ගෙවී ඇතත් එම ගැටුම් වලින් මියගිය සහ අතුරුදහන්වූ පුද්ගලයන්ගේ පවුල්වල සාමාජිකයන් අදටත් තම ආදරණීයයන්ට සිදුව


ඇල්ල- වැල්ලවාය පාර අදත් වහයි
2024 මැයි මස 18 128 0

ඇල්ල වැල්ලවාය මාර්ගයට කරදගොල්ල මලිතගොල්ල ප්‍රදේශයේදී මාර්ගයට රොම්මඩ සහිත ජලය ගලා ඒම තවදුරටත් පවතින බැවින් අද (18) රාත්‍රි 8.00 සිට හෙට උදෑසන 6.00 දක්වා මාර්


ට්‍රාන්ස්ෆෝමරයක් අසල නාඳුනන සිරුරක
2024 මැයි මස 18 821 1

ගම්පහ ,ඉහළ යාගොඩ ප්‍රදේශයේ විදුලි ට්‍රාන්ස්ෆෝමරයක් අසල වැටී සිටි නාදුනන පුද්ගලයකුගේ මළ සිරුරක් පොලීසිය සොයාගෙන ඇත.


පැවැත්වෙන මැතිවරණය ගැන උදයංග කියයි
2024 මැයි මස 18 2222 9

ස්ථීරයෙන්ම එන්නේ ජනාධිපතිවරණය නොව මහ මැතිවරණය බවත් ලබන 14 හෝ 15 පාර්ලිමේන්තුව අනිවාර්යයෙන්ම විසුරුවන බවත් රුසියාවේ හිටපු ශ්‍රී ලංකා තානාපති උදයංග වීරත


ආර්ථික පරිවර්තන පනත ගැසට්ටුව නිකුත් වෙයි
2024 මැයි මස 18 348 0

ආර්ථිකයේ පරිවර්තනයක් වෙනුවෙන් විධිවිධාන සැලසෙන ආර්ථික පරිවර්තන පනත් කෙටුම්පත පිළිබඳ ගැසට් නිවේදනය නිකුත් කෙරිණ.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 787 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2337 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2001 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site