IMG-LOGO

2024 මැයි මස 26 වන ඉරිදා


කෝටි 38 ක ටින්මාළු චීනෙටම ආපසු යවයි

(ඉන්දිකා  රාමනායක)
 
චීනයෙන් මෙරටට ආනයනය කර තිබූ වූ මිනිස්  පරිභෝජනයට  නුසුදුසු ආසනික් අඩංගු වූ  ටින් මාළු මෙට්ට්‍රික් ටොන් 768  ක ප්‍රමාණයක් නැවතත් ප්‍රති අපනයනය කිරීමට රේගුව පියවර ගෙන ඇත .
 
රුපියල් මිලියන 384 ක්    වටිනා මෙම ටින් මාළු  බහාලුම්  48 ක තිබූ බවත් එය 2014 මෙරටට ආනයනය කර ඇති බව රේගුව සඳහන් කරයි .
 
මෙම ටින් මාළු සම්බන්ධයෙන්  ප්‍රමිති නිර්නායක  සනාත නොකිරීම හේතුවෙන් ලංකා ප්‍රමිති ආයතකය   විසින් පරිභෝජනය ප්‍රතික්ෂේප කර ඇති බව අතිරේක  රේගු අධ්‍යක්ෂ  රේගු මාධ්‍ය ප්‍රකාශක සුනිල් ජයරත්න මහතා පැවසිය.
 
මෙම ටින් මාළු වල මිනිස් පරිභෝජනයට නුසුදුසු ආසනික් අඩංගු වී ඇති බවද  රේගු මාධ්‍ය ප්‍රකාශකවරයා කියා සිටියේය
 
මෙම ටින් මාළු සම්බන්ධයෙන් රේගු පාරිභෝගික ආරක්ෂණ ඒකකය  පරීක්ෂණ පවත්වා ඒවා  නැවත  ප්‍රති අපනයනය කිරීමට පියවර ගෙන තිබිණි .
 
 
රේගු අධ්‍යක්ෂ ජනරාල්ක්‍ විශ්‍රාමික මේජර් ජනරාල් විජිත රවිප්‍රිය  මහතාගේ අධිකෂණය යටතේ,  රේගු  පාරිභෝගික ආර්අෂණ ඒකකයේ අතිරේක උපදේශක  ජනරාල්   එස් ආදීනන්දීෂ්වීවරන්,   රේගු අධිකාරි එස් පී එෆ් අශ්රොෆ් යන මහත්වරුන්ගේ මෙහෙයවීමෙන්  මෙම ටින් මාලු ප්‍රති අපනයනය කිරීමේ ක්‍රියාවලියේ   පළමු  පියවර වශයෙන් බහලුම් දෙකක් අද  (17)  ප්‍රති අපනයනය කළ අතර  මෙම මස අගදී  ඉතිරි බහාලුම් ප්‍රති අපනයනය කරන බවද රේගු ප්‍රකාශකවරයා  වැඩිදුරටත් පවසයි.



අදහස් (15)

කෝටි 38 ක ටින්මාළු චීනෙටම ආපසු යවයි

dhamneth Thursday, 17 December 2020 11:01 AM

අපේ මහින්ද මහතා ධීවර ඇමැති වී ටික කලකින් රුපියල් 300ට 350ට තිඛෙන බල මාලු කිලෝව රුපියල් 600ට ගියා... කවුරුත් හිතුවෙ ධීවරයත්, ධීවර කර්මාන්තයත් දියුණු කරන්න මිල වැඩි කළා කියලා... ඊට පසු ධීවර කර්මාන්තයත් දියුණු කරන්න මිල වැඩි කළා කියලා. එයින් පෙනෙන්නේ ධීවර කර්මාන්තය දියුණු කරන්න පුළුවන් කෙනෙක් මෙ රටෙ නැති බවයි.

:       0       18

ලුම්බිණි Thursday, 17 December 2020 11:07 AM

චීනයෙන් කවුද එන බොන ජාති ගෙන්නන්නේ?

:       0       0

ජනක Thursday, 17 December 2020 01:38 PM

2014 සිට රේගුව පොල් ගෑවාද මෙච්චර කල්?

:       0       0

Demuni Uduwara Thursday, 17 December 2020 02:29 PM

අපේ පාලකයින් නම් හරිම දරුණුයි.

:       0       0

Rata Perata Thursday, 17 December 2020 05:03 PM

ඔවා කරලා ලොකුසර්ගෙන් පොඩි සර්ට බැණුම් අහන්නයි වෙන්නේ.

:       4       7

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ. Thursday, 17 December 2020 05:10 PM

චීනාගෙ දහ ජරා ආහාර වල සැබෑ තත්වය පේනවා නේද? මේ තත්ත්වය පූර්වාදර්ශයට ගෙන හෝ මින් ඉදිරියට චීනාගේ ආහාර ගෙනඒම නතර කරන්න. ටින් මාළු අතරට වෙනත් දහජාරාවත් දමා ඒවනවාද කියා දන්නේ කවුද?

:       4       27

WCA Thursday, 17 December 2020 06:26 PM

2014 ආපු ඒවා දැන් තමයි යවන්නේ. ඊට පස්සේ ආපුවා අපිට කැව්වද? නැත්නම් තාම වරායේද? මොකද 2014 ආපුවා දැන්නම් යවන්නේ දැන් එන ඒවා 2026 නේ යවන්නේ... වසර දෙකකින් එක්ස්පයර් වන ටින් මාළු වසර 06ක් තියාගෙන පොල් ගානවද?

:       0       0

leel gunawardena Thursday, 17 December 2020 06:59 PM

චීනයේ සත්ව ඝාතන නිසා අද මුළු ලෝකයම බැටකනවා. කවදා මේ අය තේරුම් ගනීවිද?

:       0       0

victor Thursday, 17 December 2020 07:56 PM

සැමනයාට හරි පාඩු ඇති..

:       0       0

nihal Friday, 18 December 2020 01:39 AM

එන්න අප හා එක්වන්න... චීන තානාපති කාර්යාලය ඉදිරිපිට උද්ඝෝෂණයක් කරමු.

:       0       0

Nimal Dubai Friday, 18 December 2020 01:45 AM

මේක වැරදි වැඩක්, චීනය කියන්නේ අපට සහෙන්න උදවු කරන අපේ රටට ඉතා හිතවත් රටක්. මේ විදියට ආපහු යවන එකෙන් ඔවුන්ගේ හිත නරක් වෙන්න පුළුවන් අපේ ඝෝටාභය සර්ට ලංකාව සංවර්ධිත රටක් කරන්න චීනය උදව් කරද්දී , මේ වගේ සුළු දේවල් ගණන් ගන්න හොඳ නැහැ.

:       0       0

Prasanna Bandara Friday, 18 December 2020 02:47 AM

කන්ටේනර් දෙකක් යවා ඉතිරි එ්වා මෙහෙ විකුණා කියයි ඉතිරි තොගය හොඳයි කියලා...

:       0       0

cheena Friday, 18 December 2020 10:16 AM

චීන ප්‍රාන්තයක් වුණු ශ්‍රී ලංකාවට මොනවා වෙයිද? මෙ ප්‍රාන්තයට මහ ආණ්ඩුවෙන් සම්බාධක දමයිද දන්නේ නැහැ...

:       1       2

helaya Friday, 18 December 2020 10:18 AM

චීනෙ මොකෝ ... අපි මොකෝ... අපි චීනගේ යටහත් වැසියෝ වන කල....

:       1       1

Nihal Saturday, 19 December 2020 07:07 AM

යැව්වද? නැත්නම් නාකොටික් එක වගේ කළාද?

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

‘‘පහරදීම් නවතනු‘‘ ජාත්‍යන්තර අධිකරණයෙන් ඊශ්‍රායලයට නියෝගයක්
2024 මැයි මස 25 401 0

දකුණු ගාසා තීරයේ රෆා නගරයට එල්ල කරන හමුදා ප්‍රහාර වහාම නතර කරන ලෙස ජාත්‍යන්තර අධිකරණය ඊශ්‍රායලයට නියෝග කළේය.


ගසක් කඩා වැටී කතක් මරුට : අඹූසැමි යුවළක් රෝහලේ
2024 මැයි මස 25 354 0

පවතින වර්ෂාවත් සමඟ අද (25) රාත්‍රියේ හපුතලේ දිසාරෝහල අසල නිවසක් මතට විශාල කරපන්ටයින් ගසක් කඩා වැටී එහි සිටි කාන්තාවක් ජීවිතක්ෂයට පත්වී ඇති අතර තවත් දෙද


වලවේ ගඟේ ගිලී පුද්ගලයකු මරුට
2024 මැයි මස 25 295 0

බලන්ගොඩ කල්තොට ප්‍රදේශයේ දී වලවේ ගඟේ ගිලි පුද්ගලයකු අද (25) දා සවස මියගොස් ඇතැයි පොලිසිය පවසයි.


‘’ජනපතිවරණය ඔක්තොබර් 17‘‘
2024 මැයි මස 25 1320 1

ජනාධිපති මැතිවරණය ප්‍රථමයෙන් මේ වසරේ ඔක්තොබර් 17 වන දින පවත්වන බවත්, එම මැතිවරණය කිසිවෙකුටත් වළක්වාලිය නොහැකි බව අධිකරණ අමාත්‍ය විජයදාස රාජපක්ෂ මහතා


රත්නපුර ප්‍රා.ලේ බල ප්‍රදේශ 9 කට නායයාම් නිවේදන
2024 මැයි මස 25 173 0

රත්නපුර දිස්ත්‍රිකට පවතින අධික වර්ෂාවත් සමග ප්‍රදේශිය ලේකම් කොටිඨාශ 09 කට නාය යැමෙිි දෙවැනි මටිටමෙිි පුර්ව නිවෙිදන (25) දා නිකුත් කල බව ජාතික ගොඩනැ


සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ දැමූ බිරිඳ ඇතුළු සොහොයුරා අත්අඩංගුවට
2024 මැයි මස 25 1868 2

තම සැමියාගේ මත්පැන් වීදුරුවට විෂ රසායන ද්‍රව්‍යයක් දමා ඔහු ඝාතනය කිරීමේ චෝදනාවට බෙලිඅත්ත කොස්ගහගොඩ ප්‍රදේශයේ පදිංචි 45 හැවිරිදි තිදරු මවක් සහ එයට අනු


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 946 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2492 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2135 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site