IMG-LOGO

2024 මැයි මස 30 වන බ්‍රහස්පතින්දා


කෝකිලායි සිංහල විදුහලේ සිසුවියක් පළමුවරට සාපෙළ ජයගනී

(ශ්‍රීනාත් ප්‍රසන්න ජයසූරිය)

මුලතිව් කොකිලායි රජයේ පාසලේ ප්‍රථම වතාවට සිසුවියක අපොස සාමාන්‍ය පෙළ විභාගය සමත්ව ඇතැයි විදුහල්පතිනී  සුජිවනී ප්‍රනාන්දු කන්‍යසොයුරිය පැවැසුවාය.

ඩබ්ලිව්.එම්. දිල්මි නවෝද්‍ය සිසුවිය පාසලට මහත් අභිමානයක් ගෙන දෙමින් වසර 23කට පසු මෙම ජයග්‍රහණය ලැබුවාය.

මෙවර සාමාන්‍ය පෙළ විභාගයට  නවෝද්‍යා සිසුවිය ඇතුළු සිසු සිසුවියන් පස් දෙනෙක් පෙනී සිටියහ. 

දැඩි දුෂ්කරතා මැද්දේ මෙම සිසුවිය ජයග්‍රහණය ලබා ඇති බවත් පාසලේ උසස් පෙළ පන්ති නොමැති වුවත් ඇයට උසස් පෙළ හැදෑරිමට අවශ්‍ය වටපිටාව සලසා දෙන බව ද විදුහල්පතිනිය කියන්නීය.

මෙම ජයග්‍රහණය ලබාගැනීමට උදව් උපකාර කළ විදුහල්පතිනිය ඇතුළු ආචාර්ය මණ්ඩලයට ස්තුති කරන නවොද්‍ය සිසුවිය තමාගේ එකම අභිප්‍රාය උසස් අධ්‍යාපනය ලබා රටට වැඩදායි සේවයක් කිරීමට බව කියා සිටියාය.



අදහස් (16)

කෝකිලායි සිංහල විදුහලේ සිසුවියක් පළමුවරට සාපෙළ ජයගනී

sharm warn Wednesday, 29 September 2021 11:53 AM

උණුසුම් සුබපැතුම් දුව... ඔබේ අනිත් සොයුරු සොයුරියන්ට ඔබ දෙන්නේ විශාල ආශීර්වාදයක්....

:       0       1

Senarath Wednesday, 29 September 2021 12:21 PM

මේ පාසලේ ප්‍රතිඵල වලින්ම තියෙන දුෂ්කරතාවය ගැන හිතාගන්න පුළුවන්. ඒ දරුවාට සුබ පතන ගමන්ම අනෙකුත් දරුවන්ට තව තවත් උදව් කරන්න කියලා බලධාරීන්ගෙන් ඉල්ලා සිටිනවා.

:       0       52

Saku Wednesday, 29 September 2021 12:56 PM

ධම්මික පෙරේරා මහතාගේ අධ්‍යාපන නාලිකාව බලන්න.. අච්චු පොත් වෙනුවට පාඩම සජීවීව රූපගත කර ළමයින්ට බෙදා දුන්නොත් පොත් මුද්‍රණය කරන්න යන වියදම ඉතිරි කරගෙන ප්‍රයෝජනවත් විදිහට රටට භාවිතා කරන්න පුළුවන්.... දුප්පත් ළමයි කියලා ලංකාවේ වෙනසක් නැතිව නිදහසේ ඉගෙන ගන්න පුළුවන්...

:       0       1

ගමය Wednesday, 29 September 2021 01:45 PM

දියවන්නාවේ මාලිගා වගේ වාහනවල යන හොර තක්කඩින්ට මේවා පෙනේවා...!!!

:       2       22

RaveendraWednesday, 29 September 2021 04:51 PM

සහතික ඇත්ත. ඔබගේ අදහස් මෙසේ "දියවන්නාවේ මාලිගා වගේ වාහනවල යන හොර තක්කඩි 225ටම" ලෙස වෙනස් වන්නේ නම් මොනතරම් සත්‍යයිද..?

:       1       2

සිරිබිරිස්Thursday, 30 September 2021 06:47 AM

මෙතරම් ප්‍රශ්න තිබියදී මුදල් අනුමත කල මංතීරු කෙසේ හෝ කරනවාමයි කියන නාගරික සංවර්ධන අධිකාරියේ සභාපති ඇතුළු සියළු දෙනාටත් මංතීරු සැකසීම අවශ්‍ය යැයි කියන පූජ්‍ය පක්ෂයේ සියළු දෙනාටත්, එයට සම්බන්ධ දේශපාළුවන්ටත් මේවා ගැන කල්පනා කිරීමට (අබමල් රේනුවක තරම්වත්) කල්පනා ශක්තිය ශක්තිමත් වේවා

:       0       2

කිරි පුතා Wednesday, 29 September 2021 01:58 PM

මේ පළාත්වල සිංහල පාසල් තවතව දියුණු කර ළමයින් ඉදිරියට ගෙන ආයුතුයි. නැත්නම් ඒක වෙනත් කාගේ හරි බූදලයක් ⁣කියලා හිතා ගනියි.

:       2       21

අතුල සෞදි Wednesday, 29 September 2021 02:07 PM

රජයේ සහ අධ්‍යාපන අමාත්‍යාංශයේ දැඩි අවධානය මේ දුෂ්කර පාසල් සඳහා යොමුකළ යුතුයි. විශේෂයෙන් සිංහල පාසල්...

:       0       5

අතුල සෞදි Wednesday, 29 September 2021 02:09 PM

මේ ප්‍රවෘත්තියට වැඩි අවධානයක් දුන් ලංකාදීප පුවත්පතට ස්තුතියි.

:       0       6

මැක්ස් Wednesday, 29 September 2021 02:19 PM

දිරිය දියණියට සුබ පැතුම්.

:       0       3

saman Wednesday, 29 September 2021 02:50 PM

අපේ සුබ පැතුම් නංගි. කොමිස් මංතීරු විතරක් හදන දේශපාලුවන්ට මේ දුෂ්කර පාසල් පෙනේවා... ඔබේ අධ්‍යාපනය සාර්ථක වේවා​.. බාධා මැද නොපැකිළව ඉදිරියටම යන්න. ජීවිතය ජයගෙන අනිත් නංගිලා මල්ලිලාටත් පිහිට වෙන්න​.

:       1       11

චන්දන Wednesday, 29 September 2021 04:22 PM

අපේ සුබ පැතුම්...! ඒ වගේම අධ්‍යාපන ඇමතිවරයා මේ පිළිබඳව සොයාබලා පාසලේ දියුණුවට යමක් කළ යුතුයි...

:       0       5

දර්ශණ Wednesday, 29 September 2021 04:54 PM

සුබ පැතුම් !...

:       0       4

Raveendra Wednesday, 29 September 2021 04:55 PM

අනේකවිධ බාධක මධ්‍යයේ ඔබ ලබාගත් ඒ ජයග්‍රණයට අපගේ උණුසුම් සුබපැතුම්... පුතේ ඔබට අනාගතේ නීතිගරුක පුරවැසියකු වී තමන් උපන් රටට අවංකව සේවය කිරීමට හැකි වේවා...!!!

:       0       6

Amal Thursday, 30 September 2021 01:27 AM

අපේ සුබපැතුම් දුවට.. ඉදිරියට යන්නට ශක්තිය, ධෛර්යය ලැබේවා..!!!

:       0       1

pakeer Thursday, 30 September 2021 07:03 PM

ඔබගේ අනාගතය සර්වප්‍රකාරයෙන් සාර්ථක වෙන්න කියලා... හද පත්ලෙන්ම ප්‍රාර්ථනා කරනවා.

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ලංකාදීප පුවත්පතට ‘‘ඒෂියා මිරකල්‘‘ සම්මාන 7ක්
2024 මැයි මස 30 4 0

ලංකාදීප පුවත්පත ‘‘ඒෂියා මිරකල්‘‘ සම්මාන උලළේදී ශ්‍රී ලංකාවේ හොඳම පුවත්පත සහ පුවත්පත් සන්නාමය ලෙස විශිෂ්ඨ සම්මානයෙන් පිදුම් ලැබීය.


දුම්රියේ නැති වූ ගමන් මල්ල යළි ඉන්දීය තරුණියටම
2024 මැයි මස 30 56 0

ගාල්ලේ සිට කොළඹ බලා ධාවනය වූ දුම්රියක සුඛෝපභෝගී මැදිරියක ගමන් ගත් මේ රට සංචාරයක් සඳහා පැමිණ සිටි ඉන්දීය ජාතික අවුරුදු 24 ක් වයස තරුණියක් සතු රුපියල් ලක


විශේෂ පුහුණුවකට පොලිසියේ ලොක්කෝ තුනක් ඇමෙරිකාවට යති
2024 මැයි මස 30 398 0

විශේෂ පුහුණු පාඨමාලා දෙකක් සඳහා සහභාගී වීමට නැගෙනහිර පළාත් භාර ජ්‍යෙෂ්ඨ නියෝජ්‍ය පොලිස්පති නීතිඥ, අජිත් රෝහණ , නියෝජ්‍ය පොලිස්පති පුෂ්ප කුමාර සහ නියෝ


පරිවර්තන පනතට විරුද්ධ රටට එරෙහි අය
2024 මැයි මස 30 152 0

ආර්ථික පරිවර්තන පනත් කෙටුම්පතට විරුද්ධ වීමට හැකියාව තිබෙන්නේ, රට නැවතත් ආර්ථික අර්බුදයකට ඇද දැමීමේ අවශ්‍යතාවය ඇති පාර්ශ්වයන්ට පමණක් බව මුදල් රාජ්‍ය


කැළණි ගඟේ සැඬ පහරට හසු වූ දෙදරු මව
2024 මැයි මස 30 671 0

කැළණි ගඟේ සැඩ පහරට හසුව කිලෝමීටර් නවයකට ආසන්න දුරක් මරණය පෙනි පෙනී දියඹේ ගසාගෙන යමින් සිටි 46 හැවිරිදි දෙදරු මවකගේ දිවි බේරා ගැනීමට කඩුවෙල පොලීසියට සහ


බිරියගේ පොරෝ පහරින් සැමියා මරුට
2024 මැයි මස 30 501 0

යම් රෝගී තත්ත්වයකට ප්‍රතිකාර ලබමින් සිටි බිරිඳ පොරෝ පහරින් බරපතල කැපුම් තුවාල ලැබූ සැමියා මියගොස් ඇතැයි ඉපලෝගම පොලිසිය පවසයි.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1041 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2638 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2233 6
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site