IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 16 වන අඟහරුවාදා


ඌව ආණ්ඩුකාරවරයාගේ දියණිය බ්‍රිතාන්‍ය මැතිවරණයට තරග වදී

(ප්‍රසන්න පත්මසිරි)

 

ඌව පළාත් ආණ්ඩුකාර ඒ. ජේ. ඒම්. මුසම්මිල් මහතාගේ දියණිය වන ෂස්නා මුසම්මිල් මහත්මිය බ්‍රිතාන්‍යයේ මිල්ටන් කේන්ස් කවුන්සිලය සඳහා කොන්සර්වේටිව් පක්ෂය නියෝජනය කරමින් මාර්තු 6 වැනිදා පැවැත්වෙන මැතිවරණයට අපේක්ෂිකාවක් ලෙස ඉදිරිපත්ව සිටීන්නීය.

එංගලන්තයේ මිල්ටන් කේන්ස් ප්‍රදේශයේ පදිංචි ෂස්නා, එක්සත් රාජධානියේ කාඩිෆ් මෙට්‍රොපොලිටන් විශ්ව විද්‍යාලයෙන් එම්. බී. ඒ උපාධිය හා එරට විවෘත විශ්ව විද්‍යාලෙයන්  ඒම්. එස්. සී සංවර්ධන කළමනාකරණ උපාධිය හදාරා තිබේ.

ඇය ශ්‍රී ලංකාවේ ස්වේච්ඡා සංවිධාන රැසක සමාජ සේවිකාවක ලෙස ද කටයුතු කළාය.

වැඩිදුර අධ්‍යාපනය හැදෑරීම  හා පදිංචිය සඳහා බ්‍රිතාන්‍යට ගිය ඇය විශ්ව විද්‍යාල කීපයක අධ්‍යාපනය හදාරනු ලැබුවාය.

පසුව සමාජ සේවා කටයුතුවල නිරතව සිටින අතරතුර ඇය බ්‍රිතාන්‍යය මැතිවරණය සඳහා අපේක්ෂිකාවක් ලෙස ඉදිපත්ව සිටින්නීය.



අදහස් (15)

ඌව ආණ්ඩුකාරවරයාගේ දියණිය බ්‍රිතාන්‍ය මැතිවරණයට තරග වදී

Nuwan Monday, 15 February 2021 09:02 AM

ලංකාවේ දේශපාලකයෝ ඔක්කොමගේ දරුවෝ පිටරටවල අහිංසක, දුප්පත් මිනිස්සුන්ගේ දරුවන් ගැන ඔවුන් කතා කිරීම විහිළුවක්...

:       1       96

AkilaMonday, 15 February 2021 09:50 AM

කීප දෙනෙක්ගේ දරුවෝ ලංකාවේ ඉන්නවා.. තට්ටු මාරුවට ඊළඟට රට කන්න බලාගෙන. ගඟ පලාගෙන කවුරු මතු කරන්න වේවිද දන්නේ නැහැ... එ් ගොල්ලන්ව ගොන්නුන්ගේ මතින් රජ පුටුවේ තියන්න.

:       6       74

දිලාන් Friday, 19 February 2021 06:44 PM

අනුන්ගේ දරුවෝ ගැන බලා ඉන්දෙද්දී... දරුවෝ නොමග තමයි යන්නේ... දැන්වත් අනුන්ගේ දරුවන්ට ඉරිසියා කර කර නොයිද තමන්ගේ නොමග යන දරුවන් ගැන බලාගත්තොත් නේද ලොක්කා හොඳ?

:       0       0

sharm warn Monday, 15 February 2021 10:46 AM

බ්‍රිතාන්‍යයත් හලාල් කරලා ගනියි. මේගොල්ලෝ ඒකට ලස්සනට වැඩ කරගෙන යනවනේ ලෝකෙ වටේටම..

:       11       41

NuwanMonday, 15 February 2021 11:18 AM

කරන්න දෙයක් නැහැ... කරලා ඉවරයි.

:       7       29

Dilshad Monday, 15 February 2021 11:22 AM

බ්‍රිතාන්‍ය වැසියන්, මුස්ලිම් අයට වැඩිය කැමැති නැහැ.

:       10       28

SasankaMonday, 15 February 2021 12:11 PM

ඔව් ඉතින් ගිය තැන විනාසෙනේ...!!! 

:       9       25

fairoos Monday, 15 February 2021 12:38 PM

සුබ පැතුම්... හැම දේටම ආගම තමයි හරහට හිටින්නේ. එ්ක තමයි ලංකාව තාම එකම තැනක තියෙන්නේ..

:       15       22

NuwanMonday, 15 February 2021 01:19 PM

ඒකත් එක හේතුවක් තමයි, මොකද අනිත් ආගම් වල කට්ටිය එක්ක එකට ඉන්න බැරි ගතියක් දැනෙන කට්ටිය නිසා පාස්කු දවසක සිය ගණනකට ජිවිත අහිමි වුණා. මතකද මන්දා..?

:       14       33

fairoosTuesday, 16 February 2021 08:28 AM

පාස්කු ප්‍රහාරයට ලංකාවේ ඉන්න මුස්ලිම් ජාතියම වගකියන්න ඕනෑ නැහැනේ...

:       2       3

chandima Monday, 15 February 2021 04:54 PM

මුසම්මිල් ඉස්සරහට බ්‍රිතාන්‍යය කියන විදිහට වැඩ කරයි. ඔන්න බොරුද බලන්න..?

:       0       2

Perera Monday, 15 February 2021 11:00 PM

පිටරටවල්වල උගත් අය දේශපාලන නායකයින් ලෙස තෝරාගන්නා විට ලංකාවේ නූගත් 08 පාස් නැති අයව නායකයෝ ලෙස පත්කර ගන්න ජාතියක් බවට පත්වෙලා...

:       1       3

Mije Tuesday, 16 February 2021 01:25 AM

දේශපාලකයන්ගේ දරුවෝ ඔක්කොම පිටරට.. අපේ අය හරක් වගේ කඩේ යනවා... අසරණ අපේ ළමයි දුක්විඳිනවා...

:       0       2

තසංක Tuesday, 16 February 2021 07:03 AM

මේ අතරේදී අපේ සමහර මුස්ලිම් සහෝදරවරු තමන්ගේ බිරිඳට, දියණියට ඔළුබක්කන් නටන්න පුරුදු කරනවා...

:       1       6

chinthana Friday, 19 February 2021 04:49 AM

මුහුණ වැහෙන ඇඳුම් මුකුත් නැහැ. එහෙමයි පිටරට මුස්ලිම් කාන්තාවන් ඉන්නේ. ලංකාවේ අයට තමයි අන්දන්න හදන්නේ.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

සජිත්ට ජීවිත තර්ජන: වැඩි ආරක්ෂාවක් ඉල්ලයි
2024 ජුලි මස 16 165 0

විපක්ෂ නායක සමග ජන බලවේගයේ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට ජීවිත තර්ජනයක් ඇති බවට විදෙස් බුද්ධි සේවා වාර්තා කර ඇති හෙයින් ඔහුගේ ආරක්ෂාව වැඩි කරන්නැයි විප


ට්‍රම්ප්ගේ දෙවැනියා ජේ.ඩී. වැන්ස්
2024 ජුලි මස 16 203 0

ඇමෙරිකන් ජනාධිතිවරණයට ඉදිරිපත් වන රිපබ්ලිකන් පක්ෂ අපේක්ෂක හිටපු ජනාධිපති ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්, ඔහුගේ දෙවැනියා මෙන්ම උප ජනාධිති අපේක්ෂකයා ලෙස ඔහියෝ ජනප


වෙල්ගමට-රාජිතට කුඩම්මගෙ සැලකිලි
2024 ජුලි මස 16 715 0

ෆිල්ඩ් මාර්ෂල් සරත් ෆොන්සේකා මෙන්ම කළුතර දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රීවරුන් වන රාජිත සේනාරත්න සහ කුමාර වෙල්ගම යන මහත්වරුන්ද සමගි ජන බලවේගය පක්ෂයේ රැස්වීම් ස


ෆොන්සේකාගෙන් සජබට රතු එළියක්
2024 ජුලි මස 15 1407 0

පක්ෂය තමාට සලකන්නේ මේ විදියට නම් ඉදිරි ජනාධිපතිවරණයේදී සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට වැඩ කිරීමට සූදානම් නැතැයි සමගි ජන බලවේගයේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍


මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත අනිවාර්යයි
2024 ජුලි මස 15 894 0

පාරිභෝගිකයන් ඉල්ලා සිටින විට මුද්‍රිත විදුලි බිල්පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්ය බව ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කරයි.


හිරුණිකාට ඇප දෙනවාද? නැද්ද? : තීන්දුව 22
2024 ජුලි මස 15 606 0

තරුණයකු කළු පැහැති ඩිෆෙන්ඩර් රථයකින් පැහැර ගෙන ගොස් අයුතු ලෙස සිරකර තබා පහර දීම ඇතුළු චෝදනා 18 කට වරදකරු වී වසර 03 සිර දඬුවම් නියම වූ හිටපු පාර්ලිමේන්තු ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 96 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 933 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1823 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site