චීනයේ ඩලියන් හා යන්ටායි ප්රදේශයන් 2 මුහුද යටින් දිවෙන සැතපුම් 77 ක් දිගු උමං මාර්ගයකින් එකිනෙක හා සම්බන්ධ කිරීමට චීන ඉංජිනේරුවන් සැරසේ.
මෙම උමං මාර්ගය මෙතෙක් ලොව වාර්තා වුණු දිගම උමං මාර්ගය වන බව සදහන්ය.
මේ සදහා අපේක්ෂිත වියදම පවුම් බිලියන 22 කි. 2026 වසර වන විට මෙහි ඉදිකිරීම් කටයුතු අවසන් කිරීමට සැළසුම් කර ඇත.
දැනට ඩලියන් සිට යන්ටායි බලා යන්නෙකුට ගොඩබිමින් සැතපුම් 900 ක දුරක් ගෙවීමට සිදුවන අතර මුහුදින් පැය 8 ක තරණයක යෙදීමට සිදුවේ.
උමග ඉදිකෙරුණු පසු විනාඩි 40 ක වැනි කාලයකින් ඩලියන් හා යන්ටායි අතර යෑම් ඊම් යෙදීමට අවකාශ සැළසෙනු ඇතැයි සදහන්ය.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
558
2
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
278
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
1078
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
ලොව දිගම උමං මඟ චීනයේ
ආශා Tuesday, 18 February 2014 04:07 PM
අපේ රටෙත් කොච්චර නම් උමං මාර්ග තිබිල තියෙනවාද? (දී)
සමන්ත ප්රදෙප් Tuesday, 18 February 2014 04:07 PM
අපේ අය නිදන් හාරන විදියට වෙලාවකට මේවා මොනවද කියල හිතෙනවා.අවන් කව කියන්න ඕන , චීන අය හිතුඋවොත් ඕන දෙයක් කරනවා, එක මම හෝන් කොන්ග් වලදී දැක්ක (දී)
සත්යයා Wednesday, 19 February 2014 06:46 AM
චීන පාලකයෝ කොහොම හරි තමන්ගේ රට ලෝකයේ බලවත්ම රට කර ගන්න කටයුතු කරන කොට අපේ මිනිස්සු අපේ රට ලෝකයේ ඇති බංකොලොත්ම රට කරන්න වළිකනවා. (අ)
ගාමිණී - සිරි Tuesday, 18 February 2014 03:04 PM
මහා මාර්ග , අධිවේගී ,නගර ,වරායන්, මහුද ගොඩකර නගර ,,ගුවන් තොටුපළවල් ආදී ඉදිකිරීම් ක්ෂේත්රයේ දක්ෂ අපේරට ද ,අපරාදේ කියන්න බැහැ... පටන් ගත්තොත් කොළඹ සිට ගාල්ල දක්වා සැතපුම් 75 ක් දුර උමග නිමකරයි අවුරුද්දෙන් .විනාඩි 30 න ගාල්ලට යන්න.චීනෙන් අහන්නේ... මොකක්ද ඔට්ටුව ? (දී)