ඉන්දීය පාලනය යටතේ පවතින කාශ්මීරයේ ඉදි කළ, ලොව උසම තනි ආරුක්කු දුම්රිය පාලම, අග්රාමාත්ය මෝදි අතින් විවෘත කෙරුණි.
චෙනාබ් ගංගාව හරහා ඉදිකර ඇති මෙම පාලම, අයිෆල් කුලුනටත් වඩා මීටර් 35 ක් එනම් අඩි 114 ක් උසින් යුක්ත බව මාධ්ය වාර්තා පෙන්වා දෙයි. මෙම පාලම ඉදි කිරීමට, ඉන්දීය දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුවට වසර 20 කට වැඩි කාලයක් ගත වුණු බව ද පැවැසෙයි.
පාලම ඉදිකිරිම ආරම්භ කෙරුණේ 1999 වසරේ දී වන අතර, ඉදිකිරීම් නිම කිරීම සදහා වැය වුණු මුදල ඇමෙරිකන් ඩොලර් - මිලියන 168 ක් බව ද පැවැසෙයි. පාලම ඉදි කිරීම සඳහා භාවිත කර ඇති යකඩ ප්රමාණය ටොන් 28,000 කි.
(එන්.ඩී.ටීවී.)
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම නාගරික අපද්රව්ය කළමනාකරණ සේවා සපයන්නා වන Abans සමූහයේ තිරසාර අංශය ද වන ක්ලීන්ටෙක් පුද්ගලික සමාගම, SCOPE වැඩසටහන යටතේ, ශ්රී ලංකා වා
සියවස් එකහමාරක් පුරා විහිදුනු ‘විශ්වාසයේ උරුමය’ තුළින් බ්රවුන් සහ සමාගම දශක ගණනාවක් තිස්සේ දේශීය මෝටර් රථ ක්ෂේත්රය හැඩගැස්සවූ බව ඔබ දන්නා සත්යයක
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 56 වැනි ශාඛාව පසුගියදා මහියංගනය නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. පුරාණ ශ්
ලොව උසම ආරුක්කු පාලම ඉන්දු කාශ්මීරයේ