IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 25 වන ඉරිදා


’මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා’

(අංජුල මහික වීරරත්න සහ සුජිත් හේවාජුලිගේ)

මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා යැයි පොදුජන පෙරමුණේ මන්ත්‍රී මහින්දානන්ද අලුත්ගමගේ මහතා පාර්ලිමේන්තුවේ දී පැවසීය.

මේ රටේ මිනිස්සු දැන් නිදහසේ ටිකක් නිදා නිදාගන්න  හුස්ම ගන්න කැමති බවද මන්ත්‍රීවරයා කීය.

ජනතා විමුක්ති පෙරමුණට උද්ඝෝෂණය කිරීමේ අයිතිය දිය යුතු බව කී මන්ත්‍රීවරයා ආණ්ඩුව වැරදි කරනවා නම් ඒකට විරුද්ධ විය යුතු අතර නමුත් හමුදාවේ චිත්ත ධෛර්යය වැට්ටීම  සඳහා කටයුතු කරන්නට එපා යැයි ඉල්ලා සිටින බවද පැවසීය.

පොලිසිය පිළිබඳ ගමේ විශ්වාසය ටිකෙන් ටික ඈත් වෙමින් යන අතර පොලිසියට තිබූ ගෞරවාන්විත නාමය ,විශ්වාසය ජනතාවට ලබා ගැනීම සඳහා පුළුල් වැඩපිළිවෙලක් සඳහා  අමාත්‍යාංශය මැදිහත් විය යුතු බව කීය.



අදහස් (22)

’මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා’

de silva Thursday, 23 November 2023 02:32 PM

ලංකාවේ මිනිස්සු බහුතරයක් මෝඩ නැහැ. මිනිස්සු ඉවසලා ඉන්නේ ලබන වසරේ ඡන්දෙ එනකන්, ඡන්දෙ නාවොත් අරගලයක් නෙවෙයි එන්නේ සුනාමියක්...

:       3       55

PereraFriday, 24 November 2023 11:38 AM

විකාර. රටෙ බහුතරය මොඩ අමනොග්න නිසා තමයි මෙතරම් කල් නුසුදුසු පුද්ගලයින්ට චන්දෙ දිදී රට බංකොලොත් භාවයට යවන්න පාර කැපුවෙ

:       2       19

ගමේ එකාලා Thursday, 23 November 2023 02:40 PM

අපිට නම් අරගලය වෙස්වලාගෙන ආපු ආශිර්වාදයක්. දූෂිත දේශපාලුවන්ට නම් අරගලය හොඳටම තිත්ත ඇති.. තම දිවිපරදුවට තබා සටන් කරපු වීරෝධාර රණවිරුවන්ගේ චිත්ත ධෛර්යය මොන ජගතෙකුටවත් වට්ටන්න බැහැ. පොහොට්ටුවේ ඉන්න දූෂිත දේශපාලුවන්ගේ චිත්ත දහිරිය නම් බින්දුවටම බැහැලා වගේ...

:       4       43

nina Thursday, 23 November 2023 02:44 PM

මෙයාට වම, දකුණ මාරු වෙලා... මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා නැහැ. ඔහෙලාවනම් අන්තිමටම තිත්ත වෙලා...!

:       4       44

පිටිගල මිලානෝ Thursday, 23 November 2023 02:46 PM

මයිනාට පණ තියෙනකල් නටපල්ලා…!

:       1       46

චන්දිම ෆොන්සේකා Thursday, 23 November 2023 03:39 PM

මිනිස්සුන්ට තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ... අරගලවත්, වෙන මොනවාවත් නෙමෙයි දිගින් දිගටම බලයේ සිටිමින් දිගටම රට විනාශ කරන ඔබලා වැනි දේශපාලකයින්ව...

:       3       53

චන්දන Thursday, 23 November 2023 03:40 PM

නෑ එහෙම නෑ. අපි ඊළඟ එකට සූදානම් වෙනවා..!

:       2       43

wije Thursday, 23 November 2023 03:41 PM

ඒ නම් මෙයාට ගහයි කියලා බයට...

:       2       36

Lalilh Thursday, 23 November 2023 03:45 PM

ඊට වඩා ඔබලාව තිත්ත වෙලා...

:       1       37

wedage Thursday, 23 November 2023 03:51 PM

ඡන්දයක් තියන්නකෝ අපි තිත්ත ඇත්ත ඔය කබර සහිත අයට පේන්න...

:       1       37

Chaminda Thursday, 23 November 2023 04:38 PM

අරගල නම් මිනිස්සුන්ට එපා වෙලා නැහැ. කාලකන්ණි දේශපාලකයින් නම් මිනිස්සුන්ට දැන් පේන්න බැරිවෙලා තියෙන්නේ. මොවුන් කෙලපු කෙලිල්ලට මිනිස්සුන්ට එදා වේල කන්න, බොන්න, හොයාගන්න මහන්සි වෙන්න වෙලා තියෙන්නේ අරගල කරනවාට වඩා. මොවුන්ගේ හිතේ ඒ අය කළා කියලා...!

:       3       30

Nimal Thursday, 23 November 2023 06:10 PM

රටේ ජනතාවට අරගල තිත්ත වෙන්නේ නැහැ... නාකි මයිනා සහ ඔහුගේ හොර නඩය පන්නන තුරු...!

:       4       29

විපරමා Thursday, 23 November 2023 07:13 PM

අපිට නම් රටම හොරාකාලා විනාශ කරපු දූෂිත දේශපාලුවන් දකින එකත් හරිම පිළිකුල්...

:       2       29

ඉසුරු Thursday, 23 November 2023 09:36 PM

කරපු දේවල් තිත්ත වෙලා හින්දා තමා මිනිස්සු අරගල කළේ. නැතුව ආසාවට නෙවෙයි...

:       2       15

Perera Friday, 24 November 2023 03:59 AM

මේකා ලංකාදීපේ ඔන්ලයින් කියවනවා නම් මෙලහකට සියදිවි හානි කරගෙන

:       0       13

සොරිසේන Friday, 24 November 2023 07:36 AM

තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ මිනිස්සුන්ට නෙමෙයි... අරගලය නිසා බලය නැතිවුන අන්ත දූෂිත කාලකන්නි දේශපාලු හොරුන්ට.

:       1       18

Bamunuarachchi Friday, 24 November 2023 08:30 AM

අරගලයට ගිය කාලකන්නි දැන් ඒගැන කතාකොරන්නත් බයයි.

:       25       8

Dasa P Wednesday, 29 November 2023 08:51 AM

දැන් නම් එපා වෙලා... නොදකින්..!

:       0       6

Rata Perata Friday, 15 December 2023 01:06 PM

අනේ යන්න.., ඔයා දන්න ජනතා සිතුවිලි... අපිට ඔබව නම් තිත්ත වෙලා...!

:       1       12

Insurance Gonaa Friday, 22 December 2023 11:03 AM

තිත්තවෙලා තියෙන්නේ අරගල කරන්නේ ඔහෙල වගේ එවුන්ව එළවන්නයි

:       1       10

chandima Saturday, 30 December 2023 07:47 AM

එහෙම හිතෙනවාද?

:       1       2

Banda Saturday, 03 February 2024 08:01 AM

තිත්ත වෙලා තියෙන්නේ අරගල නොවෙයි. ඔයාලා වගේ අය...!

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දේශපාලන

වන්නි හත්පත්තුවේ ගොවි සමුළුවට මහා ජනකායක් පොල්පිතිගමට
2024 පෙබරවාරි මස 11 3059 9

මෙරට ගොවි ජනතාව විපතට පත්වී ඇති මොහොතක සමගි ජන බලවේගය සතුව ගොවි ජනතාව නගා සිටුවීමට සුවිශේෂී වැඩපිළිවෙළක් තිබෙනවා. එම වැඩපිළිවෙළ හරහා වචනයේ පරිසමාප්ත


මේක 'ඩූ ඕ ඩයි’ සටනක්
2024 ජනවාරි මස 03 1291 4

ලංකා දේශපාලන ඉතිහාසයේ තීව්‍රැතම ගැටුම ඉදිරි මාස හත අට තුළ නිර්මාණය වෙනවා. මේක ‘ඩූ ඕ ඩයි’ සටනක් යැයි ජාතික ජනබලවේගයේ නායක පාර්ලමේන්තු මන්ත්‍රී අනුර කුම


සජිත්ගෙන් බන්දුලට විවාදයකට අභියෝගයක්
2023 නොවැම්බර් මස 24 615 0

ආර්ථිකය ගැන දින හතක විවාදයකට එන්නැයි විපක්ෂ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතා ප්‍රවාහන හා මහා මහාමාර්ග අමාත්‍ය බන්දුල ගුණවර්ධන මහතාට පාර්ලිමේන්තුවේ දී අභිය


’මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා’
2023 නොවැම්බර් මස 23 1403 22

මිනිස්සුන්ට අරගල තිත්ත වෙලා යැයි පොදුජන පෙරමුණේ මන්ත්‍රී මහින්දානන්ද අලුත්ගමගේ මහතා පාර්ලිමේන්තුවේ දී පැවසීය.


හිටපු ජනපතිලාට පාර්ලිමේන්තු එන්න දෙන්න එපා
2023 නොවැම්බර් මස 22 3329 14

ජනාධිපතිවරුන් ලෙස සිට නැවත පාර්ලිමේන්තුවට පැමිණීම නීතියක් ගෙනැවිත් නතර කළ යුතුව තිබෙන බව පොදුජන පෙරමුණේ කුරුණෑගල දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රී දයාසිරි ජයස


‘‘බඩගොස්තරවාදී දේශපාලනය රටින් තුරන් කරනවා‘‘
2023 ඔක්තෝබර් මස 16 730 14

දූෂණය වංචාව ඉහවහ ගිය රටේ රුධිර කාන්දුකරණය හා වකුගඩු බද්ධ කිරීමට අවශ්‍ය බෙහෙත් හේත් පවා නොමැති බවත් බංකොලොත් මේ රටේ බෙහෙත් හේත්වලින් පවා හොරා කන අන්ත ද


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 232 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 271 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 281 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site