(යොහාන් භාසුර)
පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබද අධිකාරියට ජනතාවගෙන් ලැබෙන පැමිණිළි විමර්ෂනය කිරීමේ බලය විමධ්යගත කරමින් දිස්ත්රික් මට්ටමින් පැමිණිළි විමර්ශනය ආරම්භ කළ බව එම අධිකාරිය පවසයි.
ඒ අනුව වෙළෙඳ අමාත්ය නලින් ප්රනාන්දු මහතාගේ යෝජනවාකට අනු දිස්ත්රික්ක 25 තුළ විමර්ශන පැවැත්විය හැකි ක්රියාපටිපාටියක් සකස් කර එම ක්රියාවලි අද (17) එළිදැක්වීය.
පාරිභෝගිකයන් යොමුකරන පැමිණිලි විමර්ශන වෙනුවෙන් රටේ ඕනම තැනක සිට ප්රධාන කාර්යාලයට පැමිණිය යුතු වීම නිසා විමර්ශන කටයුතු විශාල ප්රමාණයක් ගොඩගැසී ඇති බවත් පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරී පනතේ පාරිභෝගිකයන් හට සහන සැලැස්විමේ අරමුණ කඩ වන බවත් එම අධිකාරිය කියයි.
ශ්රී ලංකාවේ බැංකු නොවන මූල්ය සමාගම් අතර ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් මෙන්ම සම්පත් බැංකුවේ පූර්ණ හිමිකාරීත්වය සහිත මූල්ය සමාගම වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑ
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, සෙවණපිටිය සහ ගිරාඳුරුකෝට්ටේ පාරිභෝගික සේවා නියෝජිත කාර්යාල (Agency Business Development Center-ABDC) විවෘත කිරීමත් සමඟ උතුරු මැද පළාත (North Central) තුළ
ශ්රී ලංකාවේ දේපල වෙළෙඳාම් ක්ෂේත්රයේ ප්රමුඛයා බව නැවත නැවතත් තහවුරු කරමින් Home Lands ආයතනය 2025 ජුනි මාසයේදී Apartment units 104ක්, රු.බිලියන 7.4 විකිණුම් ආදායමක් සටහන් ක
පාරිභෝගික අධිකාරියට ලැබෙන පැමිණිළි විමර්ශනය දිස්ත්රික් මට්ටමින්