(යොහාන් භාසුර)
දුම්රිය පිළිබඳ තොරතුරු විමසීමට සහ පැමිණිලි කිරීමට 1971 ක්ෂණික දුරකථන අංකයක් අනිද්දා (14) පෙරවරු 7.00 සිට පැය 24 පුරා ක්රියාත්මක වන බව දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරී ධම්මික ජයසුන්දර මහතා පැවසීය.
මෙම දුරකථනය සිංහල, දෙමළ සහ ඉංග්රීසි යන භාෂා ත්රිත්වයෙන්ම දුම්රිය ධාවනය වේලාවන්, ආසන වෙන්කිරීම, ගාස්තු තොරතුරු, දුම්රිය ආරක්ෂක සේවය සහ දුම්රිය හරස් මාර්ග ගැටළු වාර්තා කිරීම ඇතුළු සියලුම පැමිණිළි ද මෙයට යොමුකළ හැකි බවත් දුම්රිය සාමාන්යාධිකාරීවරයා කීය.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, සෙවණපිටිය සහ ගිරාඳුරුකෝට්ටේ පාරිභෝගික සේවා නියෝජිත කාර්යාල (Agency Business Development Center-ABDC) විවෘත කිරීමත් සමඟ උතුරු මැද පළාත (North Central) තුළ
ශ්රී ලංකාවේ දේපල වෙළෙඳාම් ක්ෂේත්රයේ ප්රමුඛයා බව නැවත නැවතත් තහවුරු කරමින් Home Lands ආයතනය 2025 ජුනි මාසයේදී Apartment units 104ක්, රු.බිලියන 7.4 විකිණුම් ආදායමක් සටහන් ක
දේශයේ රක්ෂකයා ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) වසර ගණනාවක් පුරා රටේ අනාගත පරපුරේ අභිවෘද්ධියට විශාල වශයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්
දුම්රිය ගැන තොරතුරු 1971 න්
සමන්ත Tuesday, 12 July 2022 09:08 PM
මම මේ අංකයට සතියකට පෙර පැමිණිල්ලක් කළානේ. දුම්රිය ස්ථානයේ මගී ජනතාව අපහසුතාවට පත්වන අයුරින් වැඩ කරන අය ගැන...!