ලොවපුරා මිලියන ගණනක පාරිභෝගික පදනමකගේ විශ්වාසය දිනාගත් PEPSI හි SWAG දර්ශනය ලොවපුරා ඉහළ ප්රසිද්ධියක් උසුලන බවත් මෙවර ශ්රී ලාංකේය තරුණ තරුණියන් ඉලක්ක කරගනිමින් SWAG දර්ශනය මත පදනම්වූ තවත් විශිෂ්ට අලෙවි ප්රචාරණ වැඩසටහනක් දියත් කිරීමට PEPSI සූදානම් බවත් එම සමාගම සඳහන් කරයි.
Pepsi හි නවතම අලෙවි ප්රචාරණ වැඩසටහන “#Pepsi එක්ක SWAG” තේමාවෙන් ක්රියාත්මක වන අතර, මෙම නිර්මාණාත්මක ප්රචාරණ දැන්වීම් වැඩසටහන ආරම්භ වන්නේ, ශිෂ්යයකු විසින් විශ්වවිද්යාල ආපන ශාලාව වෙත ගොස් සිය ආහාර සහ Pepsiබෝතලයක් මිලදී ගැනීම හා බැඳුනු කතාවකිනි.
මෙම නව ප්රචාරය පිළිබඳ අදහස් දක්වමින්, PepsiCo හි ශ්රී ලංකා කලාපය සඳහා ජ්යෙෂ්ඨ අලෙවි අධ්යක්ෂ (Flavors) නාසීබ් පූරි මහතා මෙලෙස පැවැසීය. “ලොව ප්රමුඛ සන්නාමයක් වන Pepsi, ලොවපුරා විසිරුණු තරුණ තරුණියන් අතර වඩාත් ප්රචලිත පානයක් වී හමාරයි. “#Pepsi එක්ක SWAG වෙන්න” වාක්ය කාණ්ඩය ශ්රී ලාංකේය ප්රජාව අතර ඉතා ප්රචලිත වන අතර, මින් ලොවට පෙන්නුම් කරන්නේ නවතම අවස්ථා සහ අභියෝග හඳුනා ගනිමින් ඒවාට නොබියව මුහුණදෙමින් සෑම අවස්ථාවකම සතුටින් ගත කිරීම යන්නයි.
-සටහන- චමින්ද මුණසිංහ
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් තම වාර්තාව අභිබවා යමින් මෙරට රක්ෂණ ඉතිහාසයේ දැවැන්තම බෝනස් දීමනාව වන රුපියල් බිලියන 12.5 ක ජීවිත රක්ෂණ බෝනස් දීමනාව 2024 වසර
ශ්රී ලංකාවේ වැදගත් පූජනීය බෞද්ධ ආගමික සිද්ධස්ථානයන් වන කතරගම කිරි වෙහෙර සහ රුහුණු කතරගම මහා දේවාලයේ 2025 ඇසළ උත්සවය, ශාකසාර සබන් සහ ශාකසාර පෞද්ගලික
එදා මෙදාතුර ශ්රී ලාංකීය දේපල වෙළදාම් ක්ෂේත්රයේ දැවැන්තම සහ අති සුඛෝපභෝගී නිවාස සංකීර්ණ ව්යාපෘතිය වන Pentara Residencies තුන්මුල්ල හංදිය ,The Address in Colombo එළි දැක්වීම
PEPSI නවතම අලෙවි ප්රයත්නයක