IMG-LOGO

2024 අප්‍රේල් මස 21 වන ඉරිදා


බැසිල් ඉක්මනට එනවා

(අංජුල මහික වීරරත්න)

බැසිල් රාජපක්ෂ ඉක්මනින් ලංකාවට එන බව ආණ්ඩු පක්ෂ ප්‍රධාන සංවිධායක නාගරික සංවර්ධන හා නිවාස අමාත්‍ය ප්‍රසන්න රණතුංග මහතා පැවසීය.

බැසිල් රාජපක්ෂ මහතා  විදෙස් ගත වී ඇත්තේ  කාර්ය බහුල කාලයක් ගත කළ නිසා බව කී අමාත්‍යවරයා එතුමා ඉතා ඉක්මනින් ලංකාවට එන අතර මේ වනවිටත් ගම් මට්ටමින් දේශපාලන වැඩපිළිවෙල ක්‍රියාත්මක වෙමින් පවතින බව පැවසීය.බැසිල් ආ විට පක්ෂය ශක්තිමත් කිරීමේ වැඩපිළිවෙල තවදුරටත් පුළුල්ව ක්‍රියාත්මක කරන බවද රණතුංග මහතා කීය.

ඡන්දයක් නැතුව දැනට දිනල ඉන්නේ ෆේස්බුක් ජනාධිපති හා කයිවාරු ජනාධිපතියි විතරක් බව කී අමාත්‍යවරයා  හැබැයි ඡන්දයෙන් දිනා ජනාධිපති වෙන්නේ රනිල් වික්‍රමසිංහ පමණක් බවද සඳහන් කළේය.

රනිල් ස්වාධීනව අපේක්ෂයෙක් විදියට එනවා නම් වඩා  හොඳ බව කී රණතුංග මහතා එවිට  බය නැතිව  වැඩ කරන්න පුළුවන් බවද කීය.

 

 



අදහස් (12)

බැසිල් ඉක්මනට එනවා

රංබොඩ Thursday, 29 February 2024 10:44 AM

බැසිල් උන්නැහේ එන්නෙ හේත්තු වන පක්ෂය පරාජ කරලා තව සල්ලි ටිකක් අරගෙන ඇමරිකාවේ යන්න වෙන්නැති

:       0       34

නිහාල් Thursday, 29 February 2024 10:45 AM

කප්පමා වැඩ පෙන්වයි.

:       0       32

පිටිගල මිලානෝ Thursday, 29 February 2024 12:25 PM

දෙපාරක්ම පැනලා ගියා. මේපාර නම් කොහොමහරි අල්ලා ගනියි කෙහෙළියගේ තනියට යවන්න…..

:       0       33

නන්දන පනා-මිලානෝ Thursday, 29 February 2024 01:02 PM

කපුටාස් හිට් ද ප්ලේන්… මොළගෙඩි හතකුත් තියාගෙන ඇමරිකාවෙත් ඉදලා ඉංග්‍රීසි ටිකක් ඉගෙනගෙන නැති හැටි….. ලජ්ජයි….

:       0       33

චාන්දනී Thursday, 29 February 2024 01:48 PM

රාජපක්ෂලා ඔක්කෝටම ඉංග්‍රීසි අවුල්...

:       0       0

de silva Thursday, 29 February 2024 01:53 PM

ඉංග්‍රීසි ඉගෙන ගන්න මොලේ නැතිවුනාට හොරකම් කරන්න, මිනිස්සු මුලා කරන්න නම් මොලේ හොඳට වැඩකරනවා. කප්පම් කාරයොත් එක්ක එකතුවෙලා මේක අනිවාර්යයෙන් තවදුරටත් විනාශ කරනවා.. අන්තිමේදී මිනිසුන්ගේ දේපල බලෙන් අත්පත් කරගනීවි. මොවුන්ට ඡන්දෙ දුන්නොත් ලංකාව ඉදිරියේදී සොමාලියාවටත් පහළට වැටෙනවා...

:       0       0

Chathuri Friday, 01 March 2024 01:23 AM

පුදුම විදියට බයවෙලා තියෙන්නේ... ඉංග්‍රීසි වචනයක් බැහැ. ගලපාගන්න යන්නේ ඇමරිකාවට. ළඟදීම එනවා... අවුරුදු ළංවුණාම... කපුටෝ එනවා. පැටව් ගහන්න අනුන්ගේ කූඩුවල... මෙදා සැරේ කොටලා නෙමේ එලවන්නේ එයාපෝට් එක කල්තියා වහනවා. සේරම තක්කඩියන්ගේ තටු කඩලා හිරේට දානවා. පාන්දර ගුවන් ගමන් නතර කරනවා. අනුර කුමාර දිනනවාමයි. ඔබලාට තවත් මේ රටේ ජනතාව නටවන්න බැහැ. පෝරකේට තමයි යවන්නේ...

:       0       2

අපකීර්ති වර්ණකුලසූරිය Friday, 01 March 2024 01:41 AM

තාම 10% ද? නැත්තම් ගාන වැඩියිද දැන්?

:       0       3

Perera Friday, 01 March 2024 08:12 AM

ගිය පාර එද්දි කිව්වේ ඕකා මොළ හතා කියලා ,මෙදා පාර මොකෙක් වෙලාද එන්නේ ?

:       0       2

Amila Friday, 01 March 2024 07:11 PM

දැන් කී සැරයක් ඔය වගේ ආවද?

:       0       0

විකිකමසිංහ Saturday, 02 March 2024 12:17 AM

1977 ගෙවල් ගිනිතියපු අය එක්ක ලගින්න ලැජ්ජා නැද්ද? ඡන්දේ තිබ්බාම බලන්න පුළුවන් ෆේස්බුක් කයිවාරුද කියලා...!

:       1       0

Kithsiri Saturday, 02 March 2024 01:37 PM

ඉතිං ඉක්මණටම මැතිවරණයක් තියලා ඔප්පු කරලා පෙන්වන්නකෝ එතකොට ඉවරයිනේ... අනික ඔයගොල්ලන්ගේ හැම වැඩටම බැසිල් ඕනෑද වැඩකරනවා කව්රුත් නැද්ද? ඔච්චර කයිය ගහන ඔයාටවත් බැරිද?

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

ආණ්ඩුව ඉන්ධන වලින් අධික ලාභ ගන්නවා
2024 අප්‍රේල් මස 21 29 0

ඉන්ධන මගින් රජය අධික ලාභ ලබන බව එක්සත් ජනරජ පෙරමුණේ නායක පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී පාඨලී චම්පික රණවක මහතා පැවසීය.


ශ්‍රීලනිපය ඉදිරිපිට කලබලයක්
2024 අප්‍රේල් මස 21 0 0

මෛත්‍රිපාල සිරිසේන පාර්ශවයේ කණ්ඩායමක් ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂ මූලස්ථානයට ඇතුල්වීමට උත්සාහ කිරීම හේතුවෙන් එහි උණුසුම් තත්ත්වයක් මීට ස්වල්ප වේලාවකට ප


අවස්ථාවක් ලැබුණොත් පාස්කු ප්‍රහාරයෙ මහ මොළකරු අල්ලනවා
2024 අප්‍රේල් මස 21 447 1

මට අවස්ථාවක් ලැබුණොත් පාස්කු ප්‍රහාරයේ මහමොලකරු නිසැක වශයෙන්ම අල්ලන බව සමගි ජන බලවේගයේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ෆීල්ඩ් මාර්ශල් සරත් ෆොන්සේකා මහතා පැව


විජයදාස ශ්‍රී ලනිප වැඩ බලන සභාපති ධූරයට
2024 අප්‍රේල් මස 21 609 3

අධිකරණ බන්ධනාගාර කටයුතු සහ ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා ප්‍රතිසංස්කරණ අමාත්‍ය ආචාර්ය විජයදාස රාජපක්ෂ මහතා ශ්‍රී ලංකා නිදහස් පක්ෂයේ වැඩ බලන සභාපතිවරයා ලෙස


ගුවන් තොටේ මඟි බෑග් සොරාගත් යුවළක් දැලේ
2024 අප්‍රේල් මස 21 758 0

කටුනායක ගුවන් තොටුපොළ තුළ බැංකු ස්ථාපිත ප්‍රදේශයට පිවිස , මුදල් මාරු කරන මුවාවෙන් එම ප්‍රදේශයේ ගැවසෙමින් සිට ගුවන් මගීන්ගේ ගමන් මලු සොරා ගන්නා යුවළක්


පීසී පැදවූ මෝටර් රියට හැපුණු තරුණයින් දෙන්නා රෝහලේ
2024 අප්‍රේල් මස 21 217 1

හලාවත පොලිසියට අනුයුක්තව රාජකාරියේ නිරත පොලිස් කොස්තාපල්වරයෙකු පැදවූ කාර් රථයක, යතුරු පැදියක් ගැටී සිදුවූ රිය අනතුරකින් යතුරු පැදියේ ගමන් කල තරුණයන


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 240 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 1563 0
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 1464 2
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්