IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 25 වන ඉරිදා


ප්‍රබල ඇමැති, ජනපති - ක්‍රීඩා ඇමැති වෙන් කිරීමේ කුමන්ත්‍රණයක

ජනපති සහ ක්‍රීඩා ඇමතිවරයා අතර ගැටුමක් ඇති කිරීම සඳහා රජයේ ප්‍රබල ඇමතිවරයෙක් මූලික වී සිටින බවට දේශපාලන ආරංචි මාර්ග සඳහන් කරයි.

අදාල ඇමතිවරයා මෙලෙස ක්‍රියා කරන්නේ රට ගැන හෝ ශ්‍රී ලංකාවේ ක්‍රිකට් ක්‍රීඩාව ගැන ආදරයකින් නොව තමාගේ අතිශය පෞද්ගලික අරමුණක් වෙනුවෙන් බවද එම දේශපාලන ආරංචි තහවුරු කරයි.

මේ සම්බන්ධයෙන් අදහස් දක්වමින් රජයේ ප්‍රබලයෙක් පැවසූයේ අදාල ඇමතිවරයා ඉතිහාසයේ සිට ක්‍රියා කළ අයුරින් මෙවර ද බොරදියේ මාළු බෑමේ සම්ප්‍රදාය අනුගමනය කරමින් තම පෞද්ගලික අරමුණක් ඉටුකර ගැනීමට උත්සාහ දරන බවයි.

අදාල ඇමතිවරයාගේ මේ දෙබිඩි ක්‍රියා පිළිවෙත සම්බන්ධයෙන් ඉදිරියේදී ජනාධිපතිවරයා ද දැනුම්වත් කිරීමට කටයුතු කෙරෙනු ඇතැයි රජයේ ආරංචි මාර්ග වලින් පැවසෙයි.

 



අදහස් (12)

ප්‍රබල ඇමැති, ජනපති - ක්‍රීඩා ඇමැති වෙන් කිරීමේ කුමන්ත්‍රණයක

I P WICKRAMANAYAKA Wednesday, 08 November 2023 04:45 PM

හා අපි පිළිගත්තා...

:       0       15

ravin Wednesday, 08 November 2023 04:45 PM

අපෝ එහෙම නැහැ. කලදුටු කළ වල ඉහගන්නේ නැතිව කොහොමද?

:       0       12

de silva berlin Wednesday, 08 November 2023 05:00 PM

ඇමති කියනවා මණ්ඩලේ දූෂණ, වංචා සිදුවෙලා තිබෙනවා කියලා... ඔහු විගණන දෙපාර්තමේන්තුවේ වාර්තා ප්‍රසිද්ධ කරනවා.. ක්‍රිකට් පාලක මණ්ඩලය දූෂණ, වංචා කරලා නොමැති නම් මාධ්‍ය ඉදිරියට ඇවිත් ප්‍රසිද්ධ ප්‍රකාශයක් කරන්න. ඇමැති සමග ප්‍රසිද්ධ මාධ්‍ය ඉදිරියේ විවාදයකට එන්න. එහෙම කිසිම දෙයක් නොකර මාධ්‍ය වලින් හැංගිලා සිටීමේ තේරුම කුමක්ද? යම්කිසි කෙනෙක් දේශපාලනය හෝ යම්කිසි ශේත්රයකට ඇතුල් වෙන්නේ එහි ඉදිරියට යන්න... යම්කිසි ඇමැති කෙනෙක් තමන් යටතේ ඇති ආයතනවල වංචා, දූෂණ සොයාබලා, මර්ධනය කර ඒවා නිසි මගට අරන් දියුණු කිරීමට කටයුතු කරනවා නම්, ඔහුට ජනතාව යම් කිසි දේශපාලන වාසියක් ලබාදීමේ වරදක් මම දකින්නේ නැහැ. මෙතන පැහැදිලිවම වංචා, දූෂණ ඇතිවෙලා තිබෙන බව විගණකාධිපති වාර්තාවේ තිබෙන නිසා පක්ෂ විපක්ෂ සහ දෙස් විදෙස් ශ්‍රී ලාංකික ප්‍රජාවේ බොහෝ දෙනෙකු ඇමැති සමග එකතුවෙලා තිබෙන බව පෙනෙනවා... මම රාජපක්ෂ සහ පොහොට්ටු මජර දේශපාලනය අනුමත කරන්නේ නැහැ. නමුත් රොෂාන් රණසිංහ හරි දෙයක් වෙනුවෙන් පෙනී සිටිනවා නම් අපි ඔහු සමග ඒ වෙනුවෙන් සිට ගන්න ඕනේ...!

:       3       43

gunda Wednesday, 08 November 2023 05:01 PM

ප්‍රබල ඇමැති කියන්නේ... අර ආර්ථික විද්‍යාව පිළිබඳ කෙනාද?

:       0       11

Indika Wednesday, 08 November 2023 05:50 PM

ක්‍රීඩා ඇමැතිතුමා ඔහුගේ රැකියාව හොඳින් කරනවා.

:       3       38

Rata Perata Wednesday, 08 November 2023 06:07 PM

ඔන්න තවත් සැඟවුණු අමුත්තෙක් ඉන්නවා. පුළුවන් නම් හොයන්න...

:       1       18

ජයේ Wednesday, 08 November 2023 06:19 PM

මුදල් ගැවසෙන තැන බලය අල්ලන්න දෙපිරිසක තරගයක්... කවුරුත් ක්‍රිකට්වලට ආදරයක් නැහැ. පිරිසිදු මිනිස්සු නිහඬව බලා ඉන්නවා...!

:       0       16

අමල් Wednesday, 08 November 2023 06:35 PM

කෙලින් කියන්නකෝ "හරි ආවොත් හරි" කියලා ඇවිත් පාස්කු ප්‍රහාරය තාත්තාගෙන් දැනගෙන හිටපු කෙනා කියලා. මෙයත් දැන් ‘‘බෝන් අගේන්‘‘...

:       1       17

සාලිය​ Wednesday, 08 November 2023 06:41 PM

ඇමැති පුතෙක් අලුත් කමිටුවේ.. බොර දියේ මාලු බානවෝ...!

:       4       9

de silva Wednesday, 08 November 2023 07:28 PM

රංජන් පාර්ලිමේන්තු ආවොත් පාස්කු ප්‍රහාරයේ සුලමුල කොනක ඉඳලා අනාවරණය කරනවා කියලා දන්නවා. එහෙම වුණොත් ඔක්කොම අවුල් වෙන නිසා ඔහුගේ ප්‍රජා අයිතිය අහෝසි කර ඇත... කතෝලික භක්තිකයිනි, මොන පක්ෂයට කතිරෙ ගැහුවත් මනාපෙ හොඳට හොයලා බලලා මනාපෙ දෙන්න... ඔය බෝන් අගේන් කල්ලිය වැඩිහානියක් කරන්නේ පිරිසිදු කතෝලිත ආගමට බව අමතක කරන්න එපා...

:       0       0

chandima Wednesday, 08 November 2023 07:51 PM

ඇයි මොකද ඇලිලාද? කොහොමටත් කාක්කෝ ඉන්න එකට...! 

:       0       0

Sriyal Thursday, 09 November 2023 11:28 AM

SB

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

කසිප්පු වැටලීමට ගිය යතුරු පැදියට ගිනි තියලා
2024 පෙබරවාරි මස 25 238 0

කසිප්පු වැටලීමට ගිය කතරගම පොලිස් නිළධාරින් සතු යතුරු පැදියකට කිසියම් පිරිසක් ගිනි තබා විනාශ කර දමා තිබේ .


නිධන් සෙවූ බැංකු කළමනකරු ඇතුළු පහක් මාට්ටු
2024 පෙබරවාරි මස 25 225 0

පොළොන්නරුව ඉසිපතන මාවතේ, පිහිටි රෝහලක පිටුපස, හෝටල් භූමියක පුරාවස්තු සෙවීමේ අරමුණින් කැණීම් සිදු කරමින් සිටි දඹුල්ල ප්‍රදේශයේ පෞද්ගලික බැංකු කළමණාක


ඉත්තෑගල
2024 පෙබරවාරි මස 24 9 0

ඉත්තෑගලයාය ගම්මානය රත්නපුර දිස්ත්‍රික්කයේ වැලිගෙපොල හා කල්තොට යන ප්‍රාදේශීය ලේකම් කොට්ඨාස දෙකට අයත් වනසේ පිහිටා ඇත.


රත්ගම දුම්රිය අනතුරින් නාවික සෙබළා මරුට
2024 පෙබරවාරි මස 24 496 0

රත්ගම විජයරත්න මාවත දුම්රිය හරස් මාර්ගයේදී යතුරුපදියකින් ගමන් ගත් නාවික හමුදා සෙබළකු දුම්රියක ගැටීමෙන් ඔහු එම ස්ථානයේදීම මිය ගොස් ඇති බව රත්ගම පොලිස


මාමණ්ඩිය මරා ඇප පිට ඇවිත් නැන්දම්මාත් මරලා
2024 පෙබරවාරි මස 24 1429 0

පෞද්ගලික ආරවුලක් මත බෑනා සිදුකළ කැති පහරකින් නැන්දම්මා ජීවිතක්ෂයට පත්ව ඇතැයි වාලච්චේන පොලිසිය පවසයි.


ඇමති නම් විකුණා ලක්ෂ 54කට විද්ද ශිෂ්‍යත්ව ගුරා මාට්ටු
2024 පෙබරවාරි මස 24 434 0

අමාත්‍යවරුන් දෙදෙනකුගේ ලේකම්වරුන් හඳුනන බව හගවමින් ඊශායල් හා ඉතාලි රැකියාවලට යවන්න රුපියල් ලක්ෂ 54 මුදලක් වංචා සහගතව ලබා ගත්තේ යයි කියන පහ වසර පෞද්ගල


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 240 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 274 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 283 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site