IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 14 වන ඉරිදා


ඩලස්ගේ සහායත් සමගි ජන බලවේගයට

 (නිමල කොඩිතුවක්කු)

ඉදිරි ජනාධිපතිවරණය සඳහා පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී ඩලස් අලහප්පෙරුම මහතා ප්‍රමුඛ නිදහස ජනතා සභාවේ සහාය සමගි ජන බලවේගයට ලබා දීමට තීරණය කර තිබේ.

කොළඹදී අද(10) පැවති මාධ්‍ය හමුවකට එක්වෙමින් නිදහස ජනතා සභාවේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී මහාචාර්ය චරිත හේරත් මේ බව පැවසීය. සමගි ජන සන්ධානය ලෙස ශක්තිමත් පුළුල් බලවේගයක් නිර්මාණය කිරීමේ අරමුණින් මෙම තීරණය ගත් බවත් මන්ත්‍රීවරයා කීවේය.

ආණ්ඩුව පරාජය කිරීම සඳහා වූ සටනේ දී නිදහස ජනතා සභාව විසින් සමගි ජන බලවේගය සමග සිදුකළ සාකච්ඡා ඉතා සාර්ථක බවත් ඔහු සඳහන් කළේය.


රට තුළ පුළුල් දේශපාලන වෙනසක් ඇති කිරීම සඳහා විපක්ෂය සමග ඉදිරි සති කිහිපය තුළ ඍජුව කටයුතු කිරීමට නියමිත බව ද ඔහු සඳහන් කළේය.



අදහස් (13)

ඩලස්ගේ සහායත් සමගි ජන බලවේගයට

අරවින්ද මොනරවිල Wednesday, 10 July 2024 06:11 PM

අපි කල්පනා කෙරුවා ඕක කියන්න මෙච්චර ප්‍රමාද වුණේ ඇයි කියලා, මොකද ඔහෙලාට ජාතික ජනබල වේගයේ දොර ඇරෙන්නේ නැහැ කියලා අපි දැනගෙන හිටියා. දැන් පුතාණෝ සමග වාසය, චරිත උස නිසා සිකුරිටි ඩලස් මිටි නිසා කම්කරු එහෙම හොඳා...

:       96       48

රංබොඩ Wednesday, 10 July 2024 06:23 PM

ඩලස් මැතිතුමා දේශපාලනයෙන් ඉවත් වුණා නම් මීට හොඳයි කියලයි හිතෙන්නේ. වංචනික නැති. ගෞරවණිය චරිතයක්නේ.

:       31       22

namalThursday, 11 July 2024 01:10 AM

ඒක මරු. චරිත උස නිසා සිකුයුරිටි. ඒ කියන්නේ ආරක්ෂක ඇමැති කම. ඩලස් මිටි නිසා කම්කරු ඇමැති කම.

:       0       8

මැක්ස් Wednesday, 10 July 2024 06:31 PM

මාතර මහ බොරුව එසේ තම දේශපාලන ගමන්මඟ අවසන් කරගත් වගයි...!

:       17       29

sena Wednesday, 10 July 2024 06:36 PM

ජෙප්පොත් එක්ක සෙට් වෙන්න හුඟාක් උත්සාහ කරා... හරි ගියේ නැති තැන් සජබෙට හේත්තු වුණා... නමුත් එතැන එතුමාට හරි යන්නේ නැහැ...

:       6       21

Jagath Wednesday, 10 July 2024 06:37 PM

මෙයාට ඕනත් මේ කුණු දේශපාලන ක්‍රමයම දිගටම කරේ තියාගෙන යන්න.

:       25       24

Pradeep Kumara Wednesday, 10 July 2024 06:58 PM

මෙතෙක් කල් හිතාගෙන හිටියේ ඩලස් අලහප්පෙරුම කියන්නේ ගෞරවනීය සහ බුද්ධිමත් චරිතයක් කියලා, ඒත් දැන් බලනකොට... මේ ඔක්කොම එකයි මල්ලි කියපු එක හරියටම හරි. තම වාසිය පෙරට රට සහ ජනයා වලට.

:       29       24

විපරමා Wednesday, 10 July 2024 07:07 PM

මහින්ද චින්තනය 1, 2, ලියලා දීලා මහින්දයාට ජනාධිපති වෙන්න උදව් කෙරුවා කියලා වැඩක් වුණෙත් නැහැ...

:       18       20

Prabha Wednesday, 10 July 2024 07:15 PM

ඔබතුමා කොට නිසා කම්කරු රැකියාවක් බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න.

:       19       27

andare Thursday, 11 July 2024 06:04 AM

1994 චන්ද්‍රිකා රජයේ හිටියා කොට කපටි නි ඇමති කෙනෙක් . මිනිහ උදේට මාතර බස් නැවතුමේ සෙනග අතරේ පෝලිමේ ඉන්නවා කොළඹ එන්න. ටිකදුරක් කොළඹ බසයේ ඇවිත් මගින් බහිනවා මොකද කාර් එක එතන තියෙන නිසා . අනේ අර බස් නැවතුමේ හිටි දහස් ගණනක් වූ මිනිස්සු රැවටුන මිනිහ බස් එකෙන් කොළඹ ගිය කියල . කොහොමද කපටි මොලේ ?

:       0       16

Lalla Thursday, 11 July 2024 09:49 AM

කල් ඉකුත්වූ ආහාර.... ඉවත දැමිය යුතුයි... පරිභෝජනයට නුසුදුසුය...

:       0       7

Asanga thiththagalla gamage Thursday, 11 July 2024 10:07 AM

මිට්ටන් කට්ටන්

:       0       8

සෙනෙවිරත්න Thursday, 11 July 2024 10:49 AM

මෙච්චර ප්‍රමාද වුනේ එන් පී පියට යන්න බලාගෙනද?ඒවා නම් වෙන්නේ නැහැ... මොකද හාල්කෑලි දාගෙන යන්න බැහැ...

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

මට වෙඩි තිබ්බා !! ඒත් මම හොඳින් !!
2024 ජුලි මස 14 343 0

හිටපු ජනාධිපති, රිපබ්ලිකන් ජනාධිපති ධුර අපේක්ෂක, ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප් වෙඩි ප්‍රහාරයට ලක් වූයේ පෙන්සිල්වේනියා ජනපදයේ බට්ලර් ප්‍රාන්තයේ මැතිවරණ රැළියක්


තිරිසන් ක්‍රියාවක් !
2024 ජුලි මස 14 444 0

මැතිවරණ රැළිය අතරතුරේ, ප්‍රතිවාදී රිපබ්ලිකන් අපේක්ෂක, හිටපු ජනාධිපති ජොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්ට එල්ල වුණු වෙඩි ප්‍රහාරය, තිරිසන් ක්‍රියාවක් බව ජනාධිපති ජෝ බය


ට්‍රම්ප්ට වෙඩි තියලා !
2024 ජුලි මස 14 1257 0

පෙන්සිල්වේනියාවේ මැතිවරණ රැළියක් අතරතුරේ, හිටපු ජනාධිපති ප්‍රතිවාදී රිපබ්ලිකන් අපේක්ෂක ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්ට වෙඩි ප්‍රහාරයක් එල්ල විය.


වසන්ත යද්දී මධූෂ් සිහිකරලා
2024 ජුලි මස 13 2827 0

පොලිස් වෙඩි ප්‍රහාරයකින් මියගිය මාකඳුරේ මධූෂ් නැමැත්තාගේ ඡායාරූපයක් සහිත බැනරයක් මහරගම ගොඩිගමුව ’’ නිදහසේ නවාතැන’’ සූසාන භූමිය ඉදිරිපිට ආරක්ෂක තාප


එගොඩපිටිය චෛත්‍යයක කැණිම් කළ 5 ක් අල්ලති
2024 ජුලි මස 13 409 0

කරුවලගස්වැව එගොඩපිටිය ප්‍රදේශයේ වසර දහසකට ඉපැරණි චෛත්‍යයක කැණිම් කරමින් සිටි සැකකරුවන් 5 දෙනෙකු වනජීවි තොරතුරු මත කරුවලගස්වැව පොලිස් නිළධාරීන් සමඟ


විම්බල්ඩන් ටෙනිස් තරඟය බලන්න කේට් එයි
2024 ජුලි මස 13 616 0

පිළිකා රෝගයට ප්‍රතිකාර ගැනීම සඳහා රාජකීය වැඩකටයුතු වලින් දුරස්ව සිටි කේට් කුමරිය හෙට(14) පැවැත්වෙන විම්බල්ඩන් ටෙනිස් තරඟාවලියේ අවසන් තරඟය නැරඹීමට පැම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 7 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 906 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1787 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site