




(ඡායාරූප - නෝර්වුඩ් රංජිත් රාජපක්ෂ)
2025 නොවැම්බර් මස 04
10
0
2021 බ්ලූ ප්ලැනට්(Blue Planet) ත්යාගලාභී සහ 2007 සාම නොබෙල් ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහක මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා මෑතකදී 2025 ඔක්තෝබර් 18-21 දිනවල චීනයේ ඉහළ මට්ටමේ ටියැන්
2025 ඔක්තෝබර් මස 08
1997
0
හේමාස් සමාගම සිය නවීන තෘතීයික සත්කාර රෝහල ආරම්භ කිරීම පිළිබඳව අද දින තලවතුගොඩ දී නිවේදනය කරනු ලැබීය.
2025 ඔක්තෝබර් මස 01
1553
0
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 සැප්තැම්බර් 24 වන දින මුම්බායි හි පැවති ඉහළ මට්ට
කන්ටේනරයකින් මාර්ගයම ඇහිරෙයි
nipuna Saturday, 10 June 2017 07:57 AM
ඇයි ඔයවගේ පාරවල් වල ප්රයිම් මූවර් යන්නෙ?
sam Saturday, 10 June 2017 09:59 PM
ලංකාවේ පාරවල් වනසන්නේ අධික බර පැටවූ ලොරි වලිනුයි. ලෝකයේ මාර්ග සඳහා සම්මත ග්රොස් ඇක්සල් මාස් (එක රෝද යුගලයකට ලැබෙන උපරිම බර ) තිබෙන අතර මාර්ග සාදන්නේ එම බර දරා ගැනීමටයි. ඒවගේ දෙතුන් ගුණයක් බර පටවලා (ටොන් පහේ ලොරියට සිමෙන්ති කොට්ට දෙසීයක්, රට උළු හයදාහක් කියන්නේ ලංකාවේ ලොරි රියදුරන්ගේ සම්මත බර ප්රමාණවල්) පාරවල් කැඩුණාම පාරේ ප්රමිතියට බැනලා වැඩක් නැහැ. දියුණු රටවල මේ "උපරිම බර ප්රමාණ" නීතිය අකුරටම ක්රියාත්මක කරන අතර ලොරිය තුල ඇති බර සියලුම රෝද වලට සමානව නොබෙදී තිබීමත් දඬුවම් ලැබිය හැකි වරදක්....