කොළඹ - මාතර ශීඝ්රගාමි දුම්රියක් ධාවනය කැරෙයි. මුල්ම ගමන (22) උදේ 6.05 මරදානෙන් පිටත් වී උදේ 8.50ට මාතරට ළඟා වන බවත් මාතරින් පස්වරු හතරට පිටත් වී පස්වරු 6.40ට මරදානට ළඟාවන බවත් දුම්රිය ගමනා ගමන අධිකාරී එල්.ඒ.ආර්. රත්නායක මහතා කියයි.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
768
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
2025 නොවැම්බර් මස 21
574
1
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් හි විකුණුම් කණ්ඩායම විකුණුම් වෘත්තිකයන් ලෙස විශිෂ්ටත්වය කරා යන ගමනේදී ඔවුන්ගේ උනන්දුව සහ කැපවීම වෙනුවෙන් 2025 ශ්රී ලංක
2025 නොවැම්බර් මස 17
458
0
දවසින් දවස අපි හැමෝගෙම ජීවිත හිතාගන්න බැරි තරම් කාර්යබහුල වෙනවා! ඒ busy life එක අස්සේ shopping කරනවා කියන්නේ තවත් ලොකු කාර්යභාරයක් නේද? හවසට වැඩ ඇරිලා ගෙදර යන ගම
සති අන්තේ රූං ගා මාතර යන්න
චන්ද්රසිරි Saturday, 22 September 2012 01:17 PM
සතුටුයි තව තව දියුණු වේවා ! (ස)
රංග Saturday, 22 September 2012 01:25 PM
සුපිරි මගට එන්න
රොෂාන් Saturday, 22 September 2012 12:31 AM
වෙල්ගම මහත්තයෝ,අනේ කරුණාකරලා උදේ හවස වැඩට යන කාර්යාල දුම්රිය වල ෆෑන් ටික හයි කරලා ඒවා රූං ගාලා කැරකෙන්න හදල දෙන්නකෝ. සැමන් ටින් එක වගේ ඇතුළේ තැම්බෙනවා මහත්තයෝ.එව්වගේ යන්නෙත් රටේ බදු ගෙවන මිනිස්සු.බොරු නම් හවස 5 ඉදන් කොටුවෙන් අඹේපුස්ස මීරිගම මීගමුව යන කෝච්චි ටිකට නැගලා බලන්න. (නි)
මනම්පේරි Saturday, 22 September 2012 01:41 PM
වෙල්ගම මහත්තයා හවසට අපි යන කාර්යාල දුම්රියක ගියා නම් අපි විදින දුක ඇස් දෙකෙන්ම බලාගන්න තිබුණා. (නි)
ලලිත Saturday, 22 September 2012 03:28 AM
පැය තුනකින් කොළඹ යනව කියන්නේ ලොකු දියුණුවක්. අපි කෝච්චියේ ගිය කාලේ පැය හතරහමාරක් අඩුම ගනනේ ගතවුණා. හේතුව වෙන කිසිම දෙයක් නෙමෙයි සංවිධානයේ තිබුණ මදි පාඩුකම්. උදාහරණය විදියට කෝච්චිය ගාල්ලේ විනාඩි 15- 20 නතරකරලා තියෙන එක සාමාන්ය දෙයක්. (නි)
සුනිල් විමලසූරිය Friday, 21 September 2012 06:10 PM
අන්න අලුත් කතාවක් හරියට ජර්මනියෙ වගේ..!(නු)
මධූ Saturday, 22 September 2012 03:14 PM
මට මාතර යන්න කවුරුවත් නෑනේ..(ස)
සෑම් Saturday, 22 September 2012 07:58 AM
මම හිතුවා ප්රතිසංස්කරණයෙන් පසුව මේ දුම්රියවලට පැයට කිලෝමීටර 100 ක වේගයෙන්වත් යන්න අඩුම වශයෙන් 90ක්වත්.. එහෙම උනානම් පැය දෙකකට අඩු ප්රමාණයකින් යන්න තිබුණනේ..මොකද වෙලා තියෙන්නේ..?(නු)
උදය Friday, 21 September 2012 06:52 PM
නියම වැඩ. (නි)
චමින්ද Sunday, 23 September 2012 07:45 AM
දුම්රියේ නමට "මාතර චණ්ඩියා" කියලා දාමුද? (නි)
ජයංක Saturday, 22 September 2012 04:12 PM
මොකද්ද මේ දුම්රියේ නම ....? (ස)
ලක්මාල් Saturday, 22 September 2012 09:25 AM
වැඩේ නම් නියමයි
ප්රේමරත්න Friday, 21 September 2012 07:28 PM
මම මේ දකින්නේ පත්තරේ දැන්වීමක්ද? නැත්නම් හීනයක්ද?
ශ්යාම් Friday, 21 September 2012 07:48 PM
අපි යෝජනාකරනවා මේ දුම්රිය සතියේ දිනවලද ධාවනය කරන මෙන්..!(නු)
සිසිර Friday, 21 September 2012 09:13 PM
පටන්ගන්න කොට හරියට යයි.. පස්සේ හැමදාම පරණ විදියම තමයි..!(නු)
සුනිල් Sunday, 23 September 2012 12:07 PM
කොළඹ - මාතර ශීඝ්රගාමි දුම්රියක් ධාවනය කැරෙයි, මෙයට ශීඝ්රගාමීයැයි කීම කණගාටුවට කරුණකි. (නි)
කමල් Saturday, 22 September 2012 12:03 PM
අනේ මන්දා ලංකාවේ දුම්රියනේ..වෙලාවටත් කලින් යයි.(ස)
ජනක - බහරේන් Sunday, 23 September 2012 12:26 PM
ජයන්ත, දුම්රියේ නම "නයන කුමරී". (නි)
ක්රිෂාන් Saturday, 22 September 2012 12:57 PM
කියන විදියට වෙනවානම් හොඳයි ඉතින්..(ස)