මග්ගොනදී මින් මද වෙලාවකට පෙර පෞද්ගලික බසයක් හා ත්රීරෝද රියක් ගැටීමෙන් ත්රීරෝද රියේ රියදුරා මරුමුවට පත් විය.
ඔහු කව්දැයි හදුනාගෙන නැත.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
280
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
187
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
994
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
මග්ගොන ත්රීරෝද රියදුරා බසයට බිලි
තිලක් Friday, 28 June 2013 03:06 PM
ත්රී රෝද වලට පැදවීමේදී මාර්ග උපදේශයක් 1උපරිම වේගය පැයට කිලෝමීටර් 30යි 2.පාරේ වම්පැත්තෙන් ධාවනය කලයුතුය 3.එකතැන හැරවීම , යූ ටර්න් හැරවීම නොකලයුතුය 4.වහනයක් පිටු පස සංයමයෙන් දාවනය කලයුතුය (අ)
රෝහණ Friday, 28 June 2013 11:09 AM
රොෂාන් මහතාගේ අදහස අනුමත කරමි. දෙගොල්ලන්ටම මොලයක් නැතුවම නෙවෙයි, ඒක පාවිච්චි කරන්නේ නැහැ.ටිකක් ඉදිමිලා නිසා වෙන්න ඇති. (නි)
රොෂාන් Friday, 28 June 2013 01:47 AM
දෙගොල්ලොම එකම ජාතියේ අය, දෙගොල්ලොම බොහෝ දුරට දුර සිතීමක් අඩු අය. එයින් වෙන්නේ එයාලගෙන් යැපෙන්නෝ දුක් විඳින එක. ත්රීරෝද රියදුරුගේ මරණය ගැන වේදනාවක් හිතට එනවා. මෙයින් පාඩමක් සියලු දෙනාටම ලැබේවා! නිවන් සම්පත්තිය පතමු එතුමාට! (නි)