කොළඹ, කළුතර හා ගම්පහ පළාත්පාලන ආයතන 48කින් මාසයකට පැමිණිලි 300ක් ලැබෙතියි බස්නාහිර පළාත් පාලන කොමසාරිස් චන්ද්රාණි සමරකෝන් මහත්මිය කියන්නීය.
පරිසරය, මහජන පීඩා, වරිපනම්, සීමාමායිම් එම පැමිණිලිවලට වැඩි වශයෙන් සම්බන්ධ බවත් ඇය සඳහන් කරන්නීය.
ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්, සෙවණපිටිය සහ ගිරාඳුරුකෝට්ටේ පාරිභෝගික සේවා නියෝජිත කාර්යාල (Agency Business Development Center-ABDC) විවෘත කිරීමත් සමඟ උතුරු මැද පළාත (North Central) තුළ
ශ්රී ලංකාවේ දේපල වෙළෙඳාම් ක්ෂේත්රයේ ප්රමුඛයා බව නැවත නැවතත් තහවුරු කරමින් Home Lands ආයතනය 2025 ජුනි මාසයේදී Apartment units 104ක්, රු.බිලියන 7.4 විකිණුම් ආදායමක් සටහන් ක
දේශයේ රක්ෂකයා ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ් (SLICLL) වසර ගණනාවක් පුරා රටේ අනාගත පරපුරේ අභිවෘද්ධියට විශාල වශයෙන් දායක වී ඇත. ශ්රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් ලයිෆ්
බස්නාහිරින් මසකට පැමිණිලි 300ක්
චින්තක Tuesday, 05 March 2013 11:18 AM
මේවට ප්රධානම හේතුව නුසුදුස්සො රාජකාරීන් සඳහා පත්කිරීමයි (ස)
හරිත් Tuesday, 05 March 2013 05:15 PM
තමන්ගේ රාජකාරිය හරියට කරන්න (දී)
ලාල් Tuesday, 05 March 2013 03:11 PM
අපි මොකද ඒකට කරන්න ඕනේ. පැමිණිලි නොකර ඉන්නද (දී)
අජිත් Tuesday, 05 March 2013 10:29 AM
පැමිණිලි එන්නේ ප්රශ්න තියෙන නිසා (දී)