ලබන වසරේ සිට අර්ධ සුඛෝපභෝගී බස් හතරක් දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ ධාවනයට යොදවන බව එහි ප්රකාශකයෙක් කියයි. ලංගමය හා ජාතික ප්රවාහන කොමිසම සමග පැවැත්වූ සාකච්ඡාවකින් පසුව මේ තීරණය ගෙන ඇත. අතර මඟ පිවිසුම් මාර්ග වලින් ද මගින් ගන්නේදැයි මෙතෙක් තීරණයට ගෙන නැත. කොට්ටාවේ සිට පින්නදූවට ගාස්තුව රුපියල් 380කි.
රාජ්ය සේවකයින් සඳහා ආපදා ණය ලබාදීම සම්බන්ධයෙන් නව විධිවිධාන ඇතුළත් නව චක්රලේඛයක් රාජ්ය පරිපාලන පළාත් සභා හා පළාත් පාලන අමාත්යාංශය විසින් නිකුත්
පළාත් පාලන මැතිවරණයේදී ජනතාව ආණ්ඩුවට දුන් සංඥාව හොඳින් තේරුම් ගන්නා බව අධිකරණ හා බන්ධනාගාර කටයුතු අමාත්ය නීතිඥ හර්ෂණ නානායක්කාර මහතා පැවසීය.
පාර්ලිමේන්තුවේ හිටපු මහ ලේකම් ධම්මික දසනායක මහතා ආණ්ඩුක්රම ව්යවස්ථා සභාවේ ලේකම් ධූරයෙන් පෞද්ගලික හේතු මත ලබන 15 වැනිදා සිට ඉල්ලා අස්වන බව එම සභාවට ද
කොළඹ සහ ඒ අවට තදාසන්න ප්රදේශවල විවිධ රැකියාවන්හි නිරතව සිටි විශාල පිරිසක් මෙවර පළාත් පාලන මැතිවරණයේදී ඡන්දය ප්රකාශ කිරීමට සිය ගම්බිම් වෙත ගොස් නැත
කාලයක සිට පොලොන්නරුව සෙවනපිටිය ප්රදේශයේ නිවසක් තුළ පවත්වාගෙන ගිය මහා පරිමාණ සූදු පොලක් වටලා, සූදු ක්රීඩාවේ යෙදී සිටි සිවිල් ආරක්ෂක බටයකු ඇතුළු දහත
ශ්රී ලංකාවේ විශිෂ්ටතම මට්ටමේ ජාත්යන්තර සරසවිය වූ NSBM හරිත සරසවිය ජාතියේ පහන් ටැඹ ලෙස විරුදාවලිය ලත් ලංකා බැංකුව සමග රුපියල් බිලියන 7.3ක් හෙවත් රුපියල්
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
ජනේරුවේ සිට පැයෙන් ගාල්ලට
ලකී Tuesday, 20 December 2011 05:12 PM
අපිට එහෙම හරි බස් එකක් දැම්ම එක ලොකු දෙයක්.
සේයා Tuesday, 20 December 2011 10:43 PM
මෙම අදහස හොද දෙයක් නෙමෙයි. බස් දානවානම් දැමිය යුත්තේ ලංගම බස් පමනයි.
නිලාන් Wednesday, 21 December 2011 09:55 AM
ඈත්තටම හොද වෑඩක්
පබසර Tuesday, 20 December 2011 11:50 AM
ඒකට දැම්මෙත් අර්ධ සුකෝපභෝගි කියන ජරාවද....???
kkf Tuesday, 20 December 2011 12:42 PM
ගාස්තුව හොදහයි. අර්ධ සුකොපබෝගී නම් වැඩක් නැහැ
නාමල් කොඩිතුවක්කු Tuesday, 20 December 2011 12:54 PM
හොද වැඩපිලිවෙලක්. නමුත් බස්රථ ධාවනය කළ යුත්තේ කොට්ටාවේ සිට පින්නදූවට නොව පිටකොටුව සිට ගාල්ලට හෝ මාතරටයි. බස්රථ 4 ක් පමණක් තිබෙන නිසා ජනතාව කොළඹ සිට ඒ වෙනුවෙන් කොට්ටාව වෙත පැමිණේවි යැයි සිතන්න අපහසුයි. එසේ නොමැතිනම් ඒකාබද්ධ බස් සේවාවක් කොටුව සිට කොට්ටාව දක්වාත් ගාල්ල හෝ මාතර සිට පින්නදූව දක්වාත් යෙදවීමෙන් මෙම වැඩපිලිවෙල වඩාත් සාර්ථක කරගත හැකියි. වැඩසටන සාර්ථක වේවායි පතමි.
සමන් Tuesday, 20 December 2011 01:21 PM
කොට්ටාවෙ ඉදලා පින්නදුවට පැයෙන් ගියාට පින්නදුවෙ ඉදලා ගාල්ලට බස් ස්ටැන්ඩ් ඉකට එන්න තව පැයක් යන්නව වෙනත් බසයකින්
සුමන මනාන්ඩුව Tuesday, 20 December 2011 01:24 PM
පෞද්ගලික බස් නම් දාන්න එපා.
තරංග Tuesday, 20 December 2011 02:29 PM
ආසන 29 බස් දැම්මොක් හොදයි. ලොකු බස් දැම්මොත් පාරේ තියන වේගය අඩු වෙයි
මුදිත කුමාර Tuesday, 20 December 2011 04:06 PM
බස් දාන එකනම් ගොඩක් හොදයි. පිවිසුම් මාර්ගවලින් මගියො ගන්න. එහෙම කරන්න පුලුවන්නම් ගොඩක් හොදයි.