මුහුදු බඩ දුම්රිය මාර්ගයේ තුන්වන අදියරේ ඉදිකිරීම් සඳහා අලුත්ගම හා කළුතර අතර දුම්රිය මාර්ගය ඉරිදා (01) සිට මාස එක හමාරක් වසා තබන බව දුම්රිය දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.
2025 නොවැම්බර් මස 04
658
0
2021 බ්ලූ ප්ලැනට්(Blue Planet) ත්යාගලාභී සහ 2007 සාම නොබෙල් ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහක මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා මෑතකදී 2025 ඔක්තෝබර් 18-21 දිනවල චීනයේ ඉහළ මට්ටමේ ටියැන්
2025 ඔක්තෝබර් මස 08
2329
0
හේමාස් සමාගම සිය නවීන තෘතීයික සත්කාර රෝහල ආරම්භ කිරීම පිළිබඳව අද දින තලවතුගොඩ දී නිවේදනය කරනු ලැබීය.
2025 ඔක්තෝබර් මස 01
1722
0
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 සැප්තැම්බර් 24 වන දින මුම්බායි හි පැවති ඉහළ මට්ට
අලුත්ගම - කළුතර රේල් පාර වසයි
තිලක් Saturday, 31 December 2011 12:48 PM
ඕක තියෙද්දි අලුත් රේල් පාරක් හැදුවනම් කොච්චර හොඳද?
l .d .d .t .jayasekara Saturday, 31 December 2011 02:40 PM
ප්රමාදය වළක්වන්න නම් පාරවල් දෙකක් අවශ්යමයි. පාර කොතරම් හොඳවුණත් එකපාර යන්න පුළුවන් එක දුම්රියකටයි.
තිලක් කුමාර Sunday, 01 January 2012 07:49 AM
දුම්රිය ප්රමාදය ගොඩක් ඇතිවෙන්නෙ වේගය අඩුකම නිසා නෙවෙයි. දුම්රිය දෙකක් මාරුවෙන්න ගියාමයි. පරණ රේල් පාර ඒ විදියටම තියෙන්න ඇරල ඒ ලගින්ම අලුත් රේල් පාර හැදුවනම් මේ විදියට පාර වහන්න උවමනා වෙන්නෙ නෑ. ඒ වගේම හෙමිහිට හරි යන්න පාරවල් දෙකක්ම තියනව. එහෙම කලානම් දුම්රිය ප්රමාදය ගොඩක් වලක්වාගන්න පුලුවන් කම තිබුණ. මෙහෙම රේල් පාර හැදුවම දුවන්න පුලුවන් වෙන්නෙත් තියන කෝච්චි ටිකම තමයි. අලතින් කෝච්චි දාන්න ගියොත් තියන ඒවත් පරක්කු වේවි.