බිඟුන් මේනක ගමගේ
සීගිරි කේබල් කාර් ව්යාපෘතියෙන් සීගිරි පර්වතයට කිසිදු හානියක් නොවන්නේ යැයි ද යෝජිත ගමන් මග වැටී ඇත්තේ උතුරු දොරටුවේ සිට සිංහ පාදය දක්වා පමණක් යැයි ද අදාළ ව්යාපෘති සැකසුමෙහි නිරත විදෙස් සමාගමේ ශ්රී ලංකා නියෝජිත ඩබ්ලිව්. සරත් පෙරේරා මහතා පැවැසීය.
අදාළ ව්යාපෘති යෝජනාව තවමත් සකසා අවසන් නැතැයි ද ප්රාදේශීය දේශපාලකයකු ඇතුළු පිරිසක් පැමිණ එම ස්ථානයේ කලබල කිරීම නිසා ව්යාපෘතියට අවශ්ය තොරතුරු රැස්කිරීම තාවකාලිකව නතර කළේ යැයි ද හෙතෙම කීය.
ව්යාපෘතියට ආයෝජනය කිරීමට සූදානම් වූ චීන සමාගම් නියෝජිතයන් අදාළ සිදුවීම නිසා දැඩි අපහසුතාවයට පත්ව ඇතැයි ද විදෙස් ආයෝජන කැඳවා ගැනීමේදී මෙවැනි සිදුවීම් නිසා රජය පවා දැඩි අපහසුතාවයට පත්වනු ඇතැයි ඔහු කීවේය.
සිදුවීම සම්බන්ධයෙන් විෂය බාර ඇමැති විජයදාස රාජපක්ෂ මහතා සමඟ සාකච්ඡා කරන්නේ යැයි ද ඔහු වැඩිදුරටත් සඳහන් කළේය.
ක්ලීන්ටෙක් ප්රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනය, සිය තිරසාරත්වයෙන් යුතු ගමන්මගේ සුවිශේෂ සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින් Zero Waste to Landfill (ZWL) සහතිකය දිනා ගැනීමට සමත් විය. සම
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
සීගිරි කේබල් කාර් ගැන සමාගම කතා කරයි
dias Tuesday, 07 August 2018 01:00 PM
ප්රාදේශීය දේශපාලකයා එම ස්ථානයේ කලබල කරන්නට ඇත්තේ ඔහුට මේ ව්යාපෘතියෙන් කොමිස් නොලැබීම විය හැකියි.
Asanka Tuesday, 07 August 2018 01:03 PM
ඔන්න බළලා මල්ලෙන් එලියට පැන්නා
Rosy Perera Tuesday, 07 August 2018 01:15 PM
ලංකාවේ කිසිම ව්යාපෘතියක් කරන්න බැරි ඔය පරිසරවේදියෝ නිසා තමයි.
පිටිගල මිලානෝ Tuesday, 07 August 2018 01:28 PM
මෙය ගල ඉදිරියෙන් නොව පිටුපසින් ගලේ ඉදිරිපස දර්ශනයට හානියක් නොවන පරිදි සාදන්න. මා රට රට වල දැක ඇති පරිදි මෙයට කේබල් කාර් අවශ්ය නැත. අවශ්ය වන්නේ විදුලි හෝ ‘කොග් වීල්’ සෝපානයක් හෝ දෙකකි.
සතයපාල Tuesday, 07 August 2018 01:35 PM
දැන් බලාගෙන ගියාම ගල උඩට යන්න නොවේ ගලේ පාමුලට යන්න දාන කේබල් කාර් ව්යාපෘතියක්ද ක්රියාත්මක කරන්නේ.
Perakum Tuesday, 07 August 2018 02:10 PM
අපි ඉතින් අතීත ශ්රී විභූතිය කර පින්නාගෙන එකතැන පල්වෙමු. ලෝකය වේගයෙන් ඉදිරියට යන බව ලිඳේ ඉන්න මැඩියන්ට නොපෙනේ.
Cyril Tuesday, 07 August 2018 02:11 PM
පෞරාණික ගාම්භිර පෙනුමට නව නගරයක පෙනුමක්.
Bamunuarachchi Tuesday, 07 August 2018 03:26 PM
සීගිරි යෑමේ වටිනාකම නැති වුණා
kapWednesday, 08 August 2018 07:36 AM
ඔයා හෑම මාසෙම සීගිරි නගිනවද? ඈත්තටම කියන්න... තාම එක පාරයිනෙ ගිහින් තියෙන්නෙ. ඒකත් ඉස්කෝලෙ යන කාලෙ ට්රිප් එකක්නෙ?
BamunuarachchiWednesday, 08 August 2018 08:55 AM
මම දෙපාර්තමේන්තුවේ රාජකාරී කරනකාලේ... ඒ කාලේ කාගෙවත් අවසර හෝ ටිකට් ගැනිල්ලක් නැහැ. ජීප් එක ඉස්සරහින්ම නැවැත්තුවා.. නැග්ගා... බැලුවා එක සැරයයි. දෙවැනිසැරේ යනකොට ටිකට් ගන්න ඕනේ පයින් යන්න ඕනේ... මොන බමබුවක්ද? දමලා ගහලා අවා.
Cyril Tuesday, 07 August 2018 07:31 PM
කේබල් කාර් ශ්රිපදයට හොදයි.සීගිරියට ප්රති විරුද්ධ පැත්තෙන් සෝපානයකින් ඓතිහාසික පෙනුමට සුළුවෙන් හානියක් වෙන්නේ.මේ හා සමාන තැනක් පේරු වලත් තියෙනවා ඒවාට කේබල් කාර් සවි නොකරන්නේ නවීන නගරයක පෙනුම එන නිසයි.ෆ්රන්සයේ ඓෆෙල් කුලුනට සීගිරිය සමාන කරන්න බැ ඒක අවරුදු 128.එකේ හදපු කාල වලත් ප්රථමික තත්වයේ සෝපානය තිබුණා.
BamunuarachchiThursday, 09 August 2018 04:26 AM
බලන්න යන ගමන දුෂ්කර වීමත් වටිනාකම වැඩිකරනවා. කේබල් කාර් එකේ ශ්රීපාදය ගියොත් ඇති වටිනාකම් මොකක්ද?
prasad Tuesday, 07 August 2018 11:54 PM
ඔය ගල විදලා, විනාස කරලා, ඒකත් චීනෙට විකුණන් කන්නයි ඔය සැරසෙන්නේ. තව මොකුත් විකුනන්න ඉතුරුවෙලා තිබේදැයි බලන්න.