(රංජන් කස්තුරි )
අධික වර්ෂාව හේතුවෙන් දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ සහ කටුනායක අධිවේගී මාර්ගයේ අද (20) අනතුරු 07 ක් සිදු වී ඇතැයි පොලිස් මාධ්ය ප්රකාශක පොලිස් අධිකාරී රුවන් ගුණසේකර මහතා පැවසීය.
එම අනතුරුවලින් 5 ක්ම දක්ෂිණ අධිවේගී මාර්ගයේ සිදු වු අනතුරු වේ.
දක්ෂිණ අධීවේගී මාර්ගයේ දොඩංගොඩ සහ ගැලනිගම අතර කොටසේදී ජීප් රියක් මාර්ගයෙන් ඉවතට පැන ආරක්ෂක වැටේ ගැටීමෙන් එහි ගමන්ගත් කුඩා දරුවකු ඇතුළු 4 ක් තුවාල ලැබු බවද එම කුඩා දරුවා සහ කාන්තාවක් නාගොඩ රෝහලට ඇතුළු කළ බවද හෙතෙම සඳහන් කළේය.
ක්ලීන්ටෙක් ප්රයිවට් ලිමිටඩ් ආයතනය, සිය තිරසාරත්වයෙන් යුතු ගමන්මගේ සුවිශේෂ සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින් Zero Waste to Landfill (ZWL) සහතිකය දිනා ගැනීමට සමත් විය. සම
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
වර්ෂාවෙන් අධිවේගි මාර්ගයන්හි අනතුරු වැඩිවෙයි
ජගත් ලියනගේ Sunday, 20 May 2018 02:06 PM
වේග සීමා දැක්වෙන ඩිජිටල් පුවරු වැඩිපුර තියනවා නම් ඔහොම වෙන්නේ නැහැ නේද?
Sanath Sunday, 20 May 2018 02:27 PM
පාර දිගටම වතුර තට්ටුවක් එකතුවෙලා තියෙනකොට පැයට කිලෝමීටර් 80ට වඩා වේගයෙන් ගමන් කරන වාහනයක ටයර් එකත් පාරත් අතර තුනීවට ඝන වතුර තට්ටුවක් හැදෙනවා. ඊටපස්සේ වාහනය ගමන් කරන්නේ අයිස් තට්ටුවක් උඩින් ලෙස්සල යනවා වගේ... කිසිම ස්ටියරින් හා බ්රේක් කොන්ට්රෝල් එකක් නැතුව...
Perera Sunday, 20 May 2018 06:46 PM
ගෙවිච්ච ටයර් එක්ක 100, 110 හෝ ඊටත් වැඩි ස්පීඩ් වලට වැස්සේ යනකොට ඔහොම වෙන එක පුදුම වෙන්න දෙයක් නැහැ.
Lanka Monday, 21 May 2018 03:07 AM
ජගත්, ඩිජිටල් පුවරු තියෙන්නම ඕනේ නෑ. වාහනේ පදවන මනුස්සයා දැනගන්න ඕනේ අවට තත්ත්වේට අනුව තමන්ගේ වාහනේ වේගය පවත්වා ගන්න