දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුවෙන් සැකසූ දහවැනි ශ්රේණියේ වාර විභාග ගණිත ප්රශ්න පත්රයට අපූරු පිළිතුරු දෙකක් ලියූ සිසුවකු පිළිබඳ පුවතක් දකුණු පළාතේ පාසලකින් වාර්තා වේ.
දකුණේ ප්රධාන පාසලක ඉගෙනුම ලබන සිසුවෙකි. ඔහුට ගණිත විෂය අරහංය. එය හරියට වහ කදුරු මෙන්ය. ඒත් ඔහු සෑම වාර විභාගයකදීම සැලකියයුතු ලකුණු ප්රමාණයක් ගණිතය විෂයට ලබා ගත්තේය. ඒ ඔහුගේ යහළු යෙහෙලියන්ට පිංසිදු වන්නටය. ඔහු එක්කෝ සිය යහළු යෙහෙළියන්ගෙන් ප්රශ්න පත්රයේ ඇති ගණන්වලට පිළිතුරු අසාගනී.
නැතහොත් ඔවුන්ගෙන් කොපිකර ගනී. එහෙත් මෙදාපාර දකුණු පළාත් අධ්යාපන දෙපාර්තමේන්තුවෙන් දහවැනි ශ්රේණිය සඳහා සැකසූ ගණිත ප්රශ්න පත්රය ඉතා හොඳ මට්ටමක තිබුණේය. බොහෝ ගණිත ගැටලු තිබුණේ හොඳට හිතා මතා කිරීමටය. මේ නිසා සෑම ළමයෙකුටම තව කෙනෙකුට උදව්වක් හෝ කොපි කිරීමට අනුබලයක් ලබාදීමට කාලයක් නොතිබිණි.
මේ නිසා මේ සිසුවාට මෙවර ගණිත ප්රශ්නයට පිළිතුරු අසා ගැනීමට යහළුවන්ගෙන් උදව් ගැනීමට නොපුළුවන් විය. එමෙන්ම කොපිකර ගැනිීමටද අවස්ථාවක් නොවීය. ඒ ඔහුට උදව් කිරීමට කාටවත් වෙලාවක් නොතිබූ නිසාය. මෙයින් කෝපයට පත්වූ මේ සිසුවා ප්රශ්න පත්රයේ අසා තිබූ ප්රශ්නයකට පිළිතුරු ලෙස මෙලෙස ලිව්වේය. මේ ප්රශ්න පත්රය හදපු කෙනා ලොකු නයා කාපිය. අනෙක් ප්රශ්නයට ලිව්වේ මෙය බලන කෙනා පොඩි නයා කාපිය යන්නය. මේ පිළිතුරු දෙක ලිව්වේ ඔහුට වෙනත් කරන්න දෙයක් නොතිබූ නිසාය.
(කරන්දෙණිය එම්. සුසිල් ප්රියන්ත)
ඡන්දය දාන්න වයසක උන්දෑ කෙනකු රැගෙන යාමට පැමිණි ත්රිරෝද රථ රියැදුරෙකුට නාසයෙන් කෑල්ලක් දන් දෙන්න සිදුවූ ඇබැද්දියක් ඊයේ (6) ගාලු දිසාවේ ගමකින් අසන්නට
යතුරු පැදියේ ගැට ගසා තිබූ පඬුරෙන් තමන්ගේ යතුරු පැදියත් වැටෙන්න ගිය අලි අමාරුවෙනුත් බේරුණු අයෙකු පිළිබඳව අපූරු කතාවක් බලපිටියෙන් අසන්නට ලැබේ.
තනිකඩ වියේ පසුවන ගුරු මාතාවක මිලදී ගත් මෝටර් රථයක් මානසික සුවය පතා ගත් සැණින් විකුණා දැමු පුවතකි. සිද්ධිය ඇසෙන්නේ මහවැලි ජනපද ගම්මානයට අයත් ප්රදේශයක
ඉතා හදිසි රාජකාරියක් නිසා නෝනා යතුරු පැදියෙන් ගෙන යා නොහැකි යයි කියූ සැමියා තම හිතවතිය යතුරු පැදියේ දමාගෙන ගොස් අලි අමාරුවක වැටුණු කතාවක් ගාලු දිසාව
නිවසට සිඟමනේ පැමිණි කතකට පුතා උදව් උපකාර කළ අයුරු දැක මවුපිය දෙදෙනා නට්ටම් වූ පුවතක් කලාවැව අසල ගම්මානයකින් අසන්නට ලැබෙයි.
මුහුදු මාළු ගැනීමට ගොස් අනුන්ට පේන්නට ප්රදර්ශනය කළ තම ‘‘මහන්තත්තකම” බිංදුවට වැටුණු උඩඟු කාන්තාවක පිළිබඳ අපූරු කතාවක් කැබිතිගොල්ලෑව සතිපොළ ප්ර
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 බ්ලූ ප්ලැනට් ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 අප්රේල් 13-14 දිනවල ඩුබායි හි පැවති ගෝලීය නොබෙල් ස
සිසුවකුගෙන් ගණිත ප්රශ්න පත්රයට ‘නයි’ පිළිතුරක්
පිටබැද්දර ජයා Monday, 01 August 2016 11:26 AM
මේවා අහන්න දකින්න වෙන අපිවත් දිවියම කාපිය!
නිමල් Tuesday, 02 August 2016 09:36 PM
මේක අධ්යාපන ක්ෂේත්රයේ සිසුන් අතර හරි ප්රසිද්ධයි (නි)
හිමාල් Monday, 01 August 2016 08:22 AM
පරණ කතාවක්..(රේ)
ජයරත්න Monday, 01 August 2016 05:42 AM
පන්ඩිතකම් නැතුව පාඩම් කරලා විභාගයට සූදානම් වුනා නම් නේද හොද. නිවැරදි ක්රමවේදයකට අනුව අලස නොවී අභ්යාස කලහොත් ව්භාග වලට සාර්ථකව මුහුන දියහැකි බව සමහර ළමයි දන්නෙ නැහැ. (හේ)
අනුලා Friday, 05 August 2016 04:39 AM
අනේ පව් ඒ ළමයා! (නි)
ජහුටා මාමා - සෞදි අරාබිය Monday, 01 August 2016 07:07 PM
මෙවැනි ළමයින්ට කරුණාව දක්වා, හොදින් සොයාබලා උගන්වුවහොත් හොඳ මාවතකට ගන්න පුළුවන්. .(රේ)
හිමාල් Monday, 01 August 2016 06:37 AM
ප්රශ්න පත්රය බලපු කෙනාට මොනා හිතුනාද දන්නේ නෑ.(හේ)
ඉසුරන්දි Wednesday, 03 August 2016 08:21 AM
මේවා හිනාවිය යුතු කාරනා නෙමෙයි. දරුවාගේ අඩුපාඩු හොයල බලලා හරිමාර්ගයට ගැනීමට උත්සහා කිරීම තමයි එම දෙමාපියන් ඇතුළු වගකිවයුතු හැමෝගෙම යුතුකම.(ම)
නිලුපුල් Monday, 01 August 2016 09:55 AM
'දකුණේ ප්රධාන පාසලක ඉගෙනුම ලබන සිසුවෙකි. ඔහුට ගණිත විෂය අරහංය‘ ඉහත යෙදීම කිසිසේත් සුදුසු නොවේ. ‘අරහං' යන පදයෙන් අර්ථ ගැන්වෙන්නේ , ලොව්තුරා බුදුවරයන් වහන්සේලාගේ පළමු බුද්ධ ගුණයයි.......!!! (බ)