පෑලියගොඩ හා තෙලගපාත ප්රදේශයන්හි ගොඩබිම් වරාය 2 ක් ඉදිකිරීමට ශී්රලංකා වරාය අධිකාරිය සැරසේ.
මේ සදහා එම ප්රදේශයන්හි අක්කර 100 ක පමණ භූමි ප්රමාණයක් භාවිතා කෙරෙනු ඇතැයි සදහන්ය.
ගොඩබිම් වරායන් භාවිතා වනුයේ මුහුදු වරායන්ගේ සිට ගෙන එනු ලබන බහාලූම් ගබඩා කිරීමටය.
අනතුරුව ගොඩබිම් වරායන්හි සිට රට පුරා ඒවා ඛෙදා හැරෙයි.
මෙය මුහුද වරායන්වල ඇතිවන තදබදය අවම කරනවා මෙන්ම වඩා කාර්යක්ෂම ලෙස රට පුරා භාණ්ඩ ඛෙදාහැරීමටද මාර්ගය පාදයි.
ජනපති මහින්ද රාජපක්ෂ මහතා මෙම ව්යාපෘතියට යෝජනාව කැබිනට් මණ්ඩලයට ඉදිරිපත් කර තිඛෙන අතර ඊට ඇමැති මණ්ඩල අනුමැතිය හිමිව තිබේ.
මාසික ජංගම ගිණුම් සංඛ්යා ලේඛන සම්පාදනය කිරීම ආරම්භ කිරීමෙන් පසු වාර්තා වූ ඉහළම මාසික ජංගම ගිණුම් අතිරික්තය වාර්තා කරමින් ශ්රී ලංකා ආර්ථිකයේ විදේශී
කොළඹ පාරිභෝගික මිල දර්ශකයෙහි (කො.පා.මි.ද 2021=100) වාර්ෂික ලක්ෂ්යමය වෙනස මගින් මනිනු ලබන මතුපිට උද්ධමනය අප්රේල් මාසයේදී ඍණ සියයට 2ක අවධමනයක් වාර්තා කර ඇතැය
ඉදිකිරීම් කටයුතු සඳහා වන ශ්රී ලංකා ගැනුම් කළමනාකරුවන්ගේ දර්ශකය 2025 මාර්තු මාසයේ දී දර්ශකාංක 54.3ක අගයක් වාර්තා කර ඇතැයි මහ බැංකුව සිය නවතම සමීක්ෂණ දත්ත අ
ශ්රී ලංකාවේ ආර්ථිකය ශක්තිමත් ලෙස යථා තත්වයට පත් කිරීමටත් ගෝලීය වේදිකාවේ එහි අපනයන තරඟකාරිත්වය පවත්වා ගැනීමටත් යුරෝපා සංගමයේ ජී.එස්.පී ප්ලස් සහනයේ උ
“පොහොසත් රටක් ලස්සන ජීවිතයක්” ප්රතිපත්ති රාමුව යටතේ 2025 අයවැයෙන් ප්රකාශයට පත් කළ ප්රධාන අරමුණක් වන 2025-2029 ජාතික අපනයන සංවර්ධන සැලැස්ම (NEDP) සකස් කිරීමට
කොළඹ කොටස් හුවමාරුව 2025 මාර්තු මාසයේ සිට බලපැවැත්වෙන පරිදි GSS+ බැඳුම්කර නියාමන රාමුව හඳුන්වාදීමට කටයුතු යොදා ඇතැයි පවසයි.
රටක් දියුණු වීමට නම්, ජනතාව තුළ නිවැරදි මුල්ය සාක්ෂරතාවක් පැවතීම අනිවාර්ය වේ. එමෙන් ම මුදල් ඉතිරි කිරීම හා ආයෝජනය කිරීම පිළිබඳ දැනුම මෙන් ම අදාළ ක්ර
අසරණභාවයට පත් වැඩිහිටි පුද්ගලයන් ගේ ජීවිතවලට ආලෝකයක් ගෙන දෙන HelpAge Sri Lanka ආයතනය, HelpAge අක්ෂි රෝහල සඳහා අරමුදල් රැස් කිරීමේ අරමුණින් Symphony of Hope නමින් විශේෂ පුණ්ය ප
2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ (උප සභාපති, IPCC) සම-ජයග්රාහකයා සහ 2021 බ්ලූ ප්ලැනට් ත්යාගලාභී මොහාන් මුණසිංහ මහතා, 2025 අප්රේල් 13-14 දිනවල ඩුබායි හි පැවති ගෝලීය නොබෙල් ස
ගොඩබිම් වරාය දෙකකුත්
රවීන් Monday, 20 January 2014 12:21 PM
මේ හදන්න යන්නේ බහලුම් ගබඩා පර්යන්තයක් හා රේගු නිෂ්කාශන මද්යස්ථානයක්. කෙටියෙන් කියනවා නම් දැනට ශ්රී ලංකා රේගුව විසින් පාලනය කරන ඔරුගොඩවත්ත හන්දියේ තියන රෙගු නිෂ්කාශන මද්යස්ථානය වගේ එකක්. හැබැයි එයිට වැඩිය විශාල තැනක් වෙයි එච්චරයි, මෙමගින් කලාපිය ප්රති නැව්ගත කිරීම මගින් අතිරේක අදායමක් රටට ලබාගන්න පුළුවනි, හොරකම සමග රටක් නංවන්න පුළුවන් කියලා මැලේසියාව පෙන්නලා දුන්න. දැන් ලංකාවත් ඒ මග යනවා.(නදී)
නුවන් Monday, 20 January 2014 12:43 PM
රවින්, ප්රති නැව්ගත කරන්න අවශ්ය ඉඩකඩ අපේ දැනට තියෙන වරායන් වල තියෙනවා. මේක රට චිනට නයවෙන තවත් අනවශ්ය ව්යපෘතියක් නේද? මේවායින් කොමිස් ගහන කට්ටිය වැඩියි ඉඩම් ටිකට මොකද වෙන්නේ? (නදී)
ගයාන් Tuesday, 21 January 2014 02:37 PM
පිස්සු නැත්නම් ෂෝක්.(නදී)
චමත් Tuesday, 21 January 2014 02:51 AM
ලංකාවේ එක පුද්ගලයෙක් ලක්ෂ 3 ක් ණයලු. ඒ කියන්නේ එක පවුලක් ආසන්න වශයෙන් ලක්ෂ 12. ණයේ හැටියට හැම පවුලක්ම නයට කාර් එකක් අරන් වගේ (අ)
තිලක් Tuesday, 21 January 2014 02:54 AM
ලංකාවේ ණයවල පොලියෙන් විතරක් කටුනායක වගේ අදිවේගී 20 ක් හදන්න පුළුවන් කියල එක වැඩසටහනක කිව්වා මේක ඇත්තද (අ)
සෑම් Sunday, 19 January 2014 03:26 PM
ලංකාවේ මොනවා හෝ ඉදිකිරීම් සිදුවෙනවානම් හොඳයි. ඒවායින් රටේ රැකියා ප්රශ්නය උනත් තාවකාලිකව හරි විසදෙනවා. නමුත් මම හිතන්නේ රටේ මොනවා හරි නිෂ්පාදනය කිරීමට මුල් තැන දියයුතුයි. එතකොට අමු ද්රව්ය ආනයනයට, නිමි ද්රව්ය අපනයනයට, අපිට නව වරායවල්, ගුවන් තොටුපළවල්, ඒ වගේම මේ ප්රවෘත්තියේ දැක්වෙන විදියේ ගොඩබිම් බහලුම් අංගන ආදිය උවමනා වේවි. එහෙම නැතුව දැනට ආනයනය කරන එතනෝල් , හෙරෝයින් හෝ අපනයනය කරන කසල තේ, වල්ල පට්ට, වලට නම් මේ තියන වරායවල් ගුවන් තොටුපළවල් ඕනෑවටත් වැඩියි. (නදී)
රවිඳු Tuesday, 21 January 2014 02:49 PM
නියමයි ... සැහෙන්න ගානක් ලැබෙනවා ඇති... (දී)
සෑම් Monday, 20 January 2014 02:38 PM
චීනයේ වරායන්වලට ගිහිල්ලා තමා යන්නේ. ආපසු යනකොටත් ඒ විදියම තමා. අපේ රටට ගොඩබාලා නැවත පටවන්න තැනක් දැන් ඉතුරුවෙලා නැහැ, බොහෝවේලාවට ලංකාවට ගේන සහ ලංකාවෙන් යවන බඩුත් සිංගප්පූරුවේ හෝ ඩුබායි වලදී ප්රතිනැව්ගත කරලා තමා ගමනාන්තයට යන්නේ. දැන් ලෝකයේ නැව් ගමනාගමනය සිංගප්පූරුව හා ඩුබායි කේන්ද්ර කරගෙන සිදුවන නිසා ලංකාවට තරඟ කරන්න අමාරුයි. හම්බන්තොට පහු කරගෙන දවසකට මෙච්චර නැව් යනවා, අපට එයින් සීයට දහයක් ආවත් ඇති කියලා කිව්වට සීයට එකක්වත් එන්නේ නැහැ. ප්රයිවෙට් බස් වගේ හැම හාබර් එකක් ගානෙම නැව් යන්නේ නැහැ. (දිල්)
පෙරේරා Saturday, 01 February 2014 09:07 AM
නරකද මුහුදේ මැද්දේ ගොඩකරලා තණකොළ පිට්ටනියක් එක්ක හරක් පට්ටියක් හදල ලංකාවේ පිටිකිරි හිඟය නැති කලානම්???????? (දී)
ක්රිෂාන් ප්රනාන්දු Tuesday, 28 January 2014 10:53 AM
තව කෝට් ගණනක් ගහන්න හදන වැඩක්. දෙවියන්ගේම පිහිටයි ලංකාවේ මිනිස්සුන්ට.(නදී)
නිරෝෂ් Sunday, 02 February 2014 01:35 PM
මහජනයා ඉදිරිපිට දේශපාලකයා නිරුවත්.(නදී)
පෙරේරා Wednesday, 29 January 2014 02:22 AM
ඔය වගේම වරායක් නුවර එලියේත් හැදුවා නම්. (නදී)
සත්යයා රාජ් Monday, 27 January 2014 07:48 AM
බලන්න ,බහාලුම්,නැවත අපනයනය කිරීමේදී මේ දක්වා ඇති වෙනස. (නදී)
හේවා විතාරණ Thursday, 30 January 2014 03:51 PM
ගොඩ බිම වාරයක් ? මීට කලින් අහලත් නැහැ දැකලත් නැහැ (දිල්)
හේවා විතාරණ Thursday, 30 January 2014 03:54 PM
මුහුදෙත් පුළුවන්නේ ගුවන් තොටුපොළක් හදන්න (දිල්)
නුවන් Sunday, 19 January 2014 07:29 PM
හත් දෙවියනේ ගොඩ බිම කපල මුහුද රට ඇතුලට ගෙනල්ල හදපු වරාය මදිවාටද ලෝකෙටම නය වෙලා වැඩක් නැති දේට සල්ලි නාස්ති කරන්නේ? (නදී)
සම්පත් Sunday, 19 January 2014 08:29 PM
දැන් කොහේ මොන වරායේද තදබදයක් තියෙන්නේ. (නදී)
බුද්දික Thursday, 23 January 2014 07:45 AM
මම හිතුවේ හැදෙන්න ඕන අය දැන් හැදිලා ඉවරයි කියලා. කොච්චර කෑවත් මදි වගේ. (අ)
ලුම්බිණි Monday, 20 January 2014 04:22 AM
විශාල ජනගහනයක් සමගම ඉඩකඩම් වලට විශාල ඉල්ලුමක් ඇති කොළඹ, අවට තිබෙන ගොඩබිමත් නැතිකර දමන්න යෝජනා කරන්නේ මොන විදියේ අයද? (නදී)
ප්රේමනාත් දිසානායක Monday, 20 January 2014 08:00 PM
මේ වගේ අපරාද කරන්න එපා. කොමිස් ගහගෙන අපේ රට කන වැඩක් මේ. මට ගොඩක් දුකයි. මේක නවත්වන්න පියවර ගමු.(නදී)
කිත්සිරි Monday, 20 January 2014 07:53 AM
ලොකු ව්යාපෘති වලින් තමා කාට කාට උනත් ලොකු දේවල් ලැබෙන්නේ. නයට ගන්න සල්ලි හින්දා ගෙවන්නේ පොදුවේ අපි හැමෝමනේ .ව්යාපෘතියෙන් රටට සේවයක් වෙනවද නැද්ද කියන දේ එතරම් වැදගත් නැහැ. (නදී)
සත්යයා Monday, 20 January 2014 07:56 AM
හම්බන්තොට කෘතීම වරාය වැරදීමක් නොවෙයි. ඒක ලංකාවේ ජනගහනයෙන් 15% කට සුරලොව යන්න උදව් කල චීනය ට කළ කෘතඥතා පුර්වක සැලකීමක්. අනාගත ශ්රී ලංකාවේ ආර්ථිකය විතරක් නොවෙයි භූගෝලය තීරණය කරන්නෙත් චීන්නුන් බව රටේ ජනතාවට තවම තේරිලා නැහැ. (නදී)
බ්නර Thursday, 30 January 2014 03:05 AM
බුද්දික, කන්න කන්න ආසා හිතෙන කෑම....කොමිස් (දී)
ප්රගීත් Wednesday, 29 January 2014 11:21 AM
පෙරේරා මහතාගේ අදහස නම් හොදයි. (නි)
ආරියසේන Thursday, 30 January 2014 06:34 AM
වෙන රටවල් වල මුහුද ප්රයෝජනයට ගෙන වරයාවල් ඉදිකරනවා. අපේ රටේ ගොඩ බිම හාරා වරායවල් ඉදිකරනවා මෙයින් අපේ රටේ සිතියම වෙනස්වන අතර තව තවත් රට ප්රමාණයෙන් අඩුවේ.(නදී)
රත්නායක ආරච්චිගේ Friday, 07 February 2014 11:08 AM
ස්වභාව ධර්මයට විරුද්දව යන මේ ගමන තව කොතෙක් දුර යා හැකිද???? (දී)
ප්රබෝධා Saturday, 25 January 2014 06:34 PM
දැන් ලංකාව හරි දියුණුයි.(නදී)
සෙනෙවිරත්න Wednesday, 05 February 2014 02:46 PM
මම නම් මේවා දකින්නේ සංවර්ධනය කියලයි (දී)