IMG-LOGO

2024 මැයි මස 28 වන අඟහරුවාදා


සී.අයි.ඩිය ලංකාදීපයට එයි

(සුජිත් හේවාජුලිගේ)

පාරිභෝගික කටයුතු පිළිබඳ අධිකාරියේ  හිටපු විධායක අධ්‍යක්ෂ  තුෂාන් ගුණවර්ධන  මහතා  ලංකාදීප පුවත්පතට කළ ප්‍රකාශ සම්බන්ධයෙන් එහි ප්‍රධාන කර්තෘවරයාගෙන් සහ  එම ප්‍රවෘත්ති සහ ලිපි ලියූ  ලේඛකයන්ගෙන්  ප්‍රශ්න කිරීම සඳහා අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවේ  විශේෂ නිලධාරීහු  කණ්ඩායමක් කොළඹ හුණුපිටිය හරස් පාරේ පිහිටි ලංකාදීප  ප්‍රධාන  කාර්යාලයට අද  (28) උදේ  පැමිණියහ.

කෙසේ වෙතත්    ඒ සම්බන්ධයෙන් මේ මොහොතේ පිළිතුරු දීමට  සූදානමක් නොමැති බවට ලංකාදීප ප්‍රධාන  කතුවරයා දැනුම් දීම නිසා එම විමර්ශන  නිලධාරී කණ්ඩායම   ලංකදීප ප්‍රධාන කාර්යාලයෙන් ඒ මොහොතේම    පිටව ගියේය.

එම  අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තු නිලධාරීන් ලංකාදීප ප්‍රධාන කාර්යාලයෙන් එසේ පිටව ගියේ  ප්‍රකාශ සටහන් කර ගැනීම සඳහා   වෙනත් දිනයක නැවතත්  පැමිණෙන බවට දැනුම් දෙමිනි.

ලංකාදීප පුවත්පත එම ලිපි සහ ප්‍රවෘත්ති වලින් අනාවරණය කර  තිබුණේ පාරිභෝගික සේවා අධිකාරියෙන් ඉල්ලා අස්වූ  තුෂාන් ගුණවර්ධන  මහතා  විසින් පළ කරන ලද අදහස්ය. සතොස සුදුළූනු  වංචාව ඇතුළු අනෙකුත් දූෂණ අක්‍රමිකතා  සම්බන්ධයෙන්  ඒ මහතාගෙන් ප්‍රශ්න කර  තොරතුරු ලබාගෙන  විමර්ශන පවත්වනවා වෙනුවට පුවත්පතේ කර්තෘවරයාගෙන් සහ  එම ලිපි සහ ප්‍රවෘත්ති ලියූ ලේඛකයන්ගෙන්  ප්‍රශ්න කිරීමට  සූදානම්වීම  විහිළු සහගත මෙන්ම   මාධ්‍ය  නිදහසට එල්ල කරන බරපතළ ආකාරයේ  තර්ජනයක්  බව මාධ්‍ය සංවිධාන පෙන්වා දෙයි.



අදහස් (21)

සී.අයි.ඩිය ලංකාදීපයට එයි

samana Tuesday, 28 September 2021 01:11 PM

වැටත් නියරත් ගොයන් කානන්.. ඇමතිත් වෙලෙඳොත්....

:       12       104

සිරිබිරිස් Tuesday, 28 September 2021 01:30 PM

එහෙනම් අද ජනමාධ්‍ය ඇමතිවරයා රහස් පොලිස් නිළධාරින් මාධ්‍යවේදීන් හා මාධ්‍ය ආයතන වලින් ප්‍රශ්න නොකළ යුතුයැයි ප්‍රකාශ කලේ බොරුවටද

:       16       103

සිරිබිරිස් Tuesday, 28 September 2021 01:37 PM

වැඩ පටන් අරගෙන වගේ ආපහු . 2015 ට ඉස්සෙල්ලා කාලේ මතක් උනා .

:       12       121

fairoos Tuesday, 28 September 2021 01:53 PM

රාජපක්ෂලානේ ,රටට හොඳ මිසක් නරකක් කරන්නේ නැහැ

:       82       24

මලයTuesday, 28 September 2021 04:16 PM

මලය කරපු හොද දිරව ගන්න බැරිව අපි නම් ඉන්නෙ

:       5       98

P. Ilangaratne Tuesday, 28 September 2021 02:07 PM

සර් හොඳටම කරන්න වගේ හදන්නෙ.

:       6       98

Raveendra Tuesday, 28 September 2021 02:12 PM

සුදුළුණු හොයන්නට සීඅයිඩි ආවාලු....... කතෘතුමා ලුනුමිරිසක් සදමින් සිටියාලු....... සුදු ලුණු ඕනෑමද ලුනුමිරිසට ඇසුවාලු..... ඕනෑ නැහැ කියමින් සීඅයිඩි ගියාලු.......

:       9       59

de silva Tuesday, 28 September 2021 02:14 PM

වෙළඳ ඇමති ,පාරිභෝගික අධිකාරිය හරියට වැඩ කරනවානම් අද රටට මෙහෙම වෙයිද ?බඩු මිල මෙලෙස ඉහල යාවිද ?මෙවැනි මහා පරිමාන සීනි ,සුදුලූනු වංචා සිදු වෙයිද ?සහල් මාෆියා කාරයෝ දෙදෙනෙක් රටේ සහල් මිල තීරනය කරාවිද ?ගලන ගඟත් රිවස් කරාවිද ?

:       1       80

Surain Tuesday, 28 September 2021 03:04 PM

අපි ආපසු මේ ගමන් කරන්නේ කොහෙටද ?ඔය පුරුදු වෙනස් කරන්න බැහැ .ලංකා වාසී ජනතාවනි ගිය නුවන ඇතුන් ලවා වත් ආපසු අදින්න බැහැ

:       2       50

seneviratne Tuesday, 28 September 2021 05:18 PM

ප්‍රශ්නේ දිහා බලන්නේ නැහැ .කියන මිනිහගේ බලනවා

:       0       43

lakmal Tuesday, 28 September 2021 05:21 PM

තව අවුරුදු 4ක් තිබෙනවා .තවම චිත්‍රපටය පටන් ගත්තේ නැත .තවම සංස්කරණ කටයුතු පමණි .පටන් ගත්තම 69 ට පමණක් නොව ශ්‍රිලංකාවේ සියලුම පුරවැසියන්ට සිදුවන්නේ අඬමින් ජීවත් වීම පමණි .මතුවට වත් තීරණ ගැනීමේදී බුද්ධියෙන් කටයුතු කරමු .දැන් තියන තත්වයවත් ,කව්රුත් කියන බොරුවලටවත් ,චන්දය කිට්ටුවේදී දක්වන රංගනයට වත් ,වහල් ගති වලටවත් ,හිත කියන දේවත් නොකර නොරැවටී .

:       18       80

සමරේTuesday, 28 September 2021 07:25 PM

ඉතින් කාටද වෙන අපි ඡන්දය දෙන්නේ? ලෝකෙන් ආධාර අරන් හැමදාම සමූර්ධිය දෙන්නම් කියලා මිනිසුන්ව දුප්පත් කමෙන් එළියට ගන්න උත්සාහයක් නැති සජිත්ට දෙන්නද, නැත්නම් ලැබුණු අවස්ථාවෙන් රට ගොඩ නොගෙන යාළු නරියාට මහා බැංකු කිකිළිය දීපු රනිල්ටද, එහෙමත් නැත්නම් පිටරට දරුවා ඇරලා ලංකාවේ ළමයින්ගේ උසස් අධ්‍යාපන අවස්ථාවන් නැති කරන ජේවීපී පෙරටුගාමි නායක දෙපළට දෙන්නද? ඔබලා රාජපක්ෂ පවුල නරකයි කියලා මදි. ඒ අයව ඡන්දයෙන් පරදන්න නම් නියම විකල්පයක් දෙන්න.

:       49       63

බබානිස්Wednesday, 29 September 2021 12:05 AM

ස්වාධීන පක්ෂයක් ආවොත් එහෙමවත් බලමු. මාරුවෙන් මාරුවට පත්වෙන පක්ෂ ,දේසපාලුවෝ නම් අපිටත් අරහං

:       8       43

AnuraWednesday, 29 September 2021 09:46 AM

වෙන කිසිම පක්ෂයකට මේ රාජපක්ෂ පවුලයි, GMO කට්ටියයි ආණ්ඩු කරන්න දෙන්නේ නැහැ... දැක්කනේ යහපාලන සමයේ තිබ්බ උද්ගෝෂණ ගොඩ..?

:       9       43

චමින්ද ජයනාත් ජයසූරිය Tuesday, 28 September 2021 05:34 PM

දැන් පැහැදිලියි හොදටම මොකක්ද මෙතන වෙන්නෙ කියල...මේ නියෝග දෙන්නෙත් සුලු පටු අය වෙන්නත් බෑනෙ..ඒ කියන්නෙ මේ වට සම්බන්ධ අයත් සුලුපටු අය වෙන්න බෑ කියන එක...

:       0       0

Prabha Tuesday, 28 September 2021 08:29 PM

පෙන්නලා දීපු හොරු ටික අල්ලනවා වෙනුවට එන්නේ පත්තර කන්තෝරුවට

:       0       38

sampath Tuesday, 28 September 2021 10:06 PM

මේක කැකිල්ලේ ක්‍රමයක්නේ.

:       0       36

Shams Tuesday, 28 September 2021 10:11 PM

සමර මහත්මයා, අද මම දුටු හොඳම කොමෙන්ටුව මෙයයි

:       6       24

69lakshaya Tuesday, 28 September 2021 11:43 PM

අනේ මන්දා හිට්ලර් පාලනයක්ද මන්දන්නේ නැහැ

:       8       31

Lal Wednesday, 29 September 2021 07:09 AM

සර් මාධ්‍යයටත් හොඳටම කරන්නද යන්නේ? බොහොම නරකයි, බොහොම නරකයි...

:       0       0

Vithana Friday, 01 October 2021 08:49 AM

CID එකට රාජකාරී කරන හැටි වෙනම පුහුණුවක් දිය යුතුයි විදේශයකට යවලා. ගල දිහා නෙවෙයි ගල ආපු තැන බලන්න පුහුණු කල යුතුයි. අපිට තියෙන්නේ බොහෝම ප්‍රාථමික මට්ටමෙන් හිතන CID එකක්. ඒ නිසා දවසින් දවස රටේ අපරාධ වැඩි වෙනවා. ඒත් මහජන මුදලින් වැටුප් සහ අනෙකුත් දීමනාත් සියල්ල නිසි විදියට බුක්ති විඳිනවා.

:       0       26

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ඕස්ට්‍රේලියාවේ ස්ටෝබෙරි ගමක් ලංකාවේ
2024 මැයි මස 28 160 0

නුවරඑළියේ පිහිටි මෙරට ප්‍රථම ස්ට්‍රොබෙරි වගා ආදර්ශ ගම්මානයේ පැළ රෝපණ කටයුතු අවසන් බව කෘෂිකර්ම අමාත්‍යාංශය පවසයි.


අයි.එස්ලාට හවුල් අයියා මලෝ 2ක් හලාවතින් අල්ලයි
2024 මැයි මස 28 156 0

අයි. එස්. අයි. එස්. ත්‍රස්තවාදී සංවිධානය සමග සම්බන්ධතා පැවැත්වූ බව කියමින් කොළඹ ප්‍රදේශයේදී අත්අඩංගුවට ගත් පුද්ගලයකු සමග සමීප සම්බන්ධතා පවත්වාගෙන ගිය


කාණුවක කාන්තා මළ සිරුරක්
2024 මැයි මස 28 398 0

සීදූව , ලියනගේමුල්ල සාන්ත අන්තෝනි මුනිදුන්ගේ දේවස්ථානය අසල කාණුවක කාන්තා මළ සිරුරක් තිබී සොයාගත් බව සීදූව පොලීසිය කියයි.


’’ලෝක පොල් සැසිය’’ ලංකාවට
2024 මැයි මස 28 135 0

2024 වර්ෂයේදී ජාත්‍යන්තර පොල් ප්‍රජාවගේ 60 වන සැසිවාරය සහ අමාත්‍ය හමුව ශ්‍රී ලංකාවේදී පැවැත්වීමට කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී තිබේ.


පාදයක් වෙන් වූ සිරුරක් වඳුරව දුම්රිය ස්ථානය අසළ
2024 මැයි මස 28 516 0

පාදයක් වෙන්වී බරපතළ ලෙස තුවාල සිදු වූ පුද්ගල මළ සිරුරක් වේයන්ගොඩ සහ වදුරව දුම්රිය ස්ථාන අතර වදුරව දුම්රිය ස්ථානය ආසන්නයේ දුම්රිය මාර්ගයේ තිබී අද (28) පෙ


ආර්ථික පරිවර්තන පනතට උදව් දෙන තව පනත් දෙකක් සංශෝධනයට
2024 මැයි මස 28 132 0

2018 අංක 2 දරණ ප්‍රපාතන විරෝධී සහ ප්‍රතිතෝලන බදු පනත සහ 2018 අංක 3 දරන ආරක්ෂණ පියවර පනත සංශෝධනය කිරීම සඳහා කැබිනට් අනුමැතිය ලැබී ඇත.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 975 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2541 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2172 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්