IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 22 වන සඳුදා


සහල් මිල යළි ඉහළ යයි ?

(යොහාන් භාසුර)

මහ පරිමාණ සහල් නිෂ්පාදකයන් කීරි සම්බා සහල් කිලෝවක් රුපියල් 40 කින් ද, සම්බා සහ නාඩු සහල් කිලෝවක් රුපියල් 15 කින් ද, ඉහළ දමා ඇතැයි ලංකා සහල් නිෂ්පාදකයන්ගේ සංගමයේ ලේකම් මුදිත පෙරේරා මහතා ‘ලංකාදීප’යට පැවසීය.

රජය සහල් පාලන මිල ඉවත් කරමින් නරියට කුකුල්ළු බාර දුන්නාක් මෙන් මහ පරිමාණ සහල් නිෂ්පාදකයනක් කීපදෙනකුට රටේ සහල් මිල පාලනය බාර දී ඇති බව කී මුදිත පෙරේරා මහතා මීට පෙර අඩු මිලට ගත් වී අඹරණ ගමන් එළියෙ වී මිල ඉහළ දමා අධික ලාභයක් ලැබීම සහල් මාෆියාව බව ද සඳහන් කළේය.

මෙම මිල ඉහළ දැමීමත් සමඟ කීරි සම්බා කිලෝවක් රුපියල් 210 ක් දක්වා ද, සම්බා කිලෝවක් රුපියල් 155 ක් දක්වා ද, නාඩු සහල් කිලෝවක් රුපියල් 130 ක් දක්වා ද, ඉහළ දමා ඇති බවත් ලංකා සහල් නිෂ්පාදකයන්ගේ සංගමයේ ලේකම් මුදිත පෙරේරා මහතා වැඩි දුරටත් කීය. රජය සහල් පාලන මිල ඉවත්කිරීමෙන් පසු නාඩු කිලෝවක් රුපියල් 115 කට, සම්බා කිලෝවක් රුපියල් 140 කට සහ කිරී සම්බා කිලෝවක් රුපියල් 165 කට අළෙවි කරන බව මහා පරිමාණ සහල් මෝල් හිමියන්ගේ සංගමය පැවසීය.

 



අදහස් (15)

සහල් මිල යළි ඉහළ යයි ?

අගුපිලගේ Wednesday, 20 October 2021 06:55 AM

මහා පරිමාණ මෝල් හිමියෙක් රාජ්‍ය ඇමතියෙක් වෙලා තියෙද්දි මේක වලකන්න බන්දුලගේ හිතවත් වයිමාටත් බැහැ විපත් මගටත් (කියත් මගටත්) 69 ලක්ෂයටත් ජයවේවා.

:       17       25

සුරලොව ඇල්මන් Wednesday, 20 October 2021 07:05 AM

යහපාලනය කාලයේ හිටපු ඇමති හෝ රාජ්‍ය ඇමති ආචාර්ය හර්ෂ ඇතිකල සුලු පරිමාණ මෝල් හිමියන් ප්‍රවර්ධනය මර්ධනය කලාද බන්දුල මහත්තයෝ.

:       11       21

චන්දන Wednesday, 20 October 2021 07:27 AM

ඔව් ආණ්ඩුව කිවුවා නේද වී 70කියල. දැං ඉඳල ම ඒකට හැඩ ගැහෙනව. පිටරටින් හාල් ගෙනැවිත් 100ට අඩුවෙන් දෙන්න පුළුවන් නේද. මෙහෙම දේශිය කෘෂි කර්මාන්තය නංවලා වැඩක් තියෙනවා ද.?

:       0       19

කෙළින්කවි Wednesday, 20 October 2021 08:28 AM

බන්දුල, කෝ රටින් හාල්... දණ ගස්සන හැටි කිව්වා ඩඩ්ලි හාල්...... හැමදාමත් දෙපැත්තෙ අය වෙලා ගාල්..... ‍ජනතාවට කවනව දෙයියන්ගෙ හාල්......

:       4       18

swene Wednesday, 20 October 2021 10:15 AM

බන්දුල, විමල්, ගම්මන්පිල, මහින්දානන්ද, වාසු, ජොන්ස්ටන් ගිය ආණ්ඩුව කාලේ බෙරිහන්දුන්නා. බලයත් ඇල්ලුවා. දැන් වරප්‍රසාද සහ අනික් ඒවා භුක්ති විඳිනවා මිස, ජනතාවාදී වැඩ මොනවාද කලේ?

:       2       23

Anura Wednesday, 20 October 2021 10:51 AM

යුද්දේ ඉවරකලා කියල පම්පෝරි ගහන ආණ්ඩුවට, ගොවින්යන්ගේ වී මිලදී ගෙන ගබඩා කර සහල් කරලා පාරිබෝගිකයන් අතට බෙදාහැරීම වැඩ පිළිවෙලක් යොදන්න බැරිකමක් නැහැනේ. එත් එහෙම කරන්නේ නැත්තේ මේ මෝල් හිමියන්ව රැකගන්න. එක පොඩි ළමයෙක්ට උනත් තේරෙන්න ඕනේ දැන්

:       0       18

Lalith M Wednesday, 20 October 2021 11:21 AM

කිසිම දෙයක් නිවැරදිව කරන්න බැරි නොහැකියාව කරපින්නාගත් සොරකම පමණක් දන්න ආණ්ඩුවකින් අපට මොකුත් බලාපොරොත්තු වෙන්න බෑ.

:       0       19

Bamunuarachchi Wednesday, 20 October 2021 12:00 PM

කෝ මේ බන්දුල හාදය රටින් ගෙන්වනවා කිව්ව සහල්? අපි මෙහෙ වතුර ලිපෙ තියන් හාල් නැතුව බලන් ඉන්නවා.

:       2       7

fairoos Wednesday, 20 October 2021 12:22 PM

ඇමති ෆේල් උනාට සර් පාස් .69 ලක්ෂයට දැන් සැප ඇති නේ ?

:       1       9

BamunuarachchiWednesday, 20 October 2021 07:52 PM

සැප කියන්නේ ලාබෙට කන එකද හලෝ? හම්බයින්, දෙමල්ලුන් අමාත්‍යාංශ නොකරන එක සැපක් කියා තේරෙන්නේ නැද්ද?

:       1       0

Shan Wednesday, 20 October 2021 12:23 PM

සෞභාග්‍යයේ දැක්ම

:       1       8

Hafeel Wednesday, 20 October 2021 02:24 PM

වැඩ කරන විරුවා, රට රකින විරුවා කව්ද? මේ පාර්ලිමේන්තුවේ මන්ත්‍රීලාගෙන් ඉල්ලා සිටින්නේ, දැන්වත් සර්ට තුනෙන් දෙහක බලය දීල, විස්සත් සම්මතකරල දෙන්න වැඩ කරන්න. ඕවා නැතුව සර් අසරණ වෙලා ඉන්නේ.

:       0       4

Don Wednesday, 20 October 2021 03:25 PM

වහාම හාල් ආනයනයට බදු ඉවත් කරන්න. මේ මිලට බාස්මති ගනන පුලුවන්

:       0       2

ranjith Wednesday, 20 October 2021 03:33 PM

කොන්ද පන නැති මේ පාලකයන්ට හෙන ගහන්න එපැයි

:       0       2

එඩ්වඩ් ඩොමිණිකෝන් Wednesday, 20 October 2021 07:25 PM

කොමිස් අරමුදලට කෑදර අදූරදර්ශී කාලකණ්නි පාලකයින් සිටින රටක ඔයිට වඩා දෙයක් බලාපොරොත්තු විය නොහැක.

:       0       1

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ලෝක නායකයෝ විලාසිතා දැක්මක....
2024 ජුලි මස 22 222 0

ඉන්දීය අග්‍රාමාත්‍ය නරේන්ද්‍ර මෝදි, ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන් සහ රුසියානු ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් ඇතුළු ප්‍රසිද්ධ ලෝක නායකයන් සහ තාක්ෂණික ලෝකය


ළමයින්ට එන්නත් දෙන්න ජපානයෙන් තෑග්ගක්
2024 ජුලි මස 22 89 0

ශ්‍රී ලංකාව පුරා සිටින ළමයින්ට එන්නත් ලබාදීමේ ක්‍රමවේදය වැඩි දියුණු කිරීම සඳහා ජපාන රජයේ ආධාර මත සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට ශීතකරණ පහසුකම් සහිත ට්‍රක් රථ 9


ජනපතිවරණය ගැන ජනපතිගෙන් යළි සහතිකයක්
2024 ජුලි මස 22 357 0

අයවැයෙන් මුදල් වෙන්කළේ ජනාධිපතිවරණයට පමණක් බැවින් අනිවාර්යයෙන්ම ජනාධිපතිවරණය පවත්වන බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා අද (22) ආණ්ඩු පක්ෂයේ මන්ත්‍රී


විසි දෙක 26 මැතිසබයට?
2024 ජුලි මස 22 347 0

විසි දෙවැනි ආණ්ඩුක්‍රම ව්‍යවස්ථා සංශෝධන පනත් කෙටුම්පත පළමු වර කියවීම සඳහා පාර්ලිමේන්තුවට ලබන 26 වැනිදා ඉදිරිපත් කෙරෙනු ඇතැයි පාර්ලිමේන්තු ආරංචි මාර


අනුර කුමාර - ජපාන විදේශ අමාත්‍ය අතර හමුවක්
2024 ජුලි මස 22 329 0

මේ වන විට ජපානයේ සංචාරයක නිරත ජාතික ජන බලවේගයේ නායක අනුර කුමාර දිසානායක මහතා ජපානයේ විදේශ කටයුතු පිළිබඳ රාජ්‍ය අමාත්‍ය සුගේ යශැහීමී (TSUGE Yoshifumi )මහතා අතර හ


ටැටු දුලාන්ගෙන් අධිකරණයට රහස් ප්‍රකාශයක්
2024 ජුලි මස 22 446 0

අතුරුගිරිය ටැටූ මධ්‍යස්ථානයක් තුළදී ඝාතනයට ලක් වූ සුරේන්ද්‍ර වසන්ත පෙරේරා නොහොත් ක්ලබ් වසන්ත ඇතුලු දෙදෙනාගේ ඝාතනය සම්බන්ධයෙන් රක්ෂිත බන්ධනාගාර ගත


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 170 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 1069 1
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1928 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site