මහින්ද නිශ්ශංක
රජයේ පවතින තත්වය අනූව රාජ්ය සහ පෞද්ගලික ආයතන ප්රධානීන් විසින් නිර්දේශ කළ අත්යාවශ්ය සේවක සේවිකාවන්ගේ ගමන් පහසුව සදහා ලබන 11 වන සදුදා සිට දුම්රිය ධාවනය කිරීමේ වැඩපිළිවෙළක් සැලසුම් කර ඇතැයි දුම්රිය නියෝජ්ය සාමාන්යාධිකාරී වී.එස් පොල්වත්ත මහතා පවසයි.
දුම්රිය වානිජ අංශයට දැනුම් දී ඇති දුම්රිය වාර ප්රවේශ පත්ර හිමි සේවක සේවිකාවන් වෙනුවෙන් පමණක් මෙම දුම්රිය ධාවනය වන අතර මහනුවර, මහව, හලාවත, අවිස්සාවේල්ල සහ බෙලිඅත්තේ සිට කොළඹ බලා එම දුම්රිය ධාවනය කරනු ඇති බව ද ඒ මහතා පැවසීය.
2025 දෙසැම්බර් මස 18
35
0
ශ්රී ලංකාවේ අංක 1 සන්නිවේදන සම්පාදකයා වන ඩයලොග් ආසිආටා පීඑල්සී, මෙරට ඩිජිටල් තාක්ෂණික ගමන්මගේ සුවිශේෂී සන්ධිස්ථානයක් සනිටුහන් කරමින්, 5G යුගයක් සඳහා
2025 දෙසැම්බර් මස 16
124
0
සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී සිය දීපව්යාප්ත ශාඛා ජාලය තවදුරටත් පුළුල් කරමින් 60 වැනි ශාඛාව කෑගල්ල දිස්ත්රික්කයට අයත් වරකාපොළ නගරයේ විවෘත කොට ඇත.
2025 දෙසැම්බර් මස 04
925
2
’දිට්වා’ සුළි කුණාටුව හේතුවෙන් ඇති වූ ආපදා තත්ත්වය හමුවේ, රට යළි ගොඩනැගීමේ ජාතික මෙහෙවරට කඩිනමින් සහාය පළ කරමින්, HUTCH සමාගම ’Rebuild Sri Lanka’ අරමුදල වෙත රුපියල්
සඳුදා සිට කාර්යාල දුම්රිය 5 ක්
de silva Saturday, 09 May 2020 01:59 AM
නිකන් බොරුවට හිස් කොච්චි දුවවලා සල්ලි නාස්ති කරන්නේ නැතුව ඔය කියන ගමනාන්තවල තිබෙන දුම්රියපළවල් ආවරණය වෙන විදිහට කොළඹ එන්න බස්රථ යෙදවීමෙන් කාලයත්, මුදලුත් ඉතුරුවෙනවා. බෙලිඅත්තේ ඉඳන් කොළඹ රක්ෂාව කරන්න යන්නේ ඉතා සුළුපිරිසක්... ඔවුන්ව ගෙනෙන්න යන්න දුම්රියක් අවශ්ය නැහැ... බස්රියක් හොඳටම ප්රමාණවත්... බෙලිඅත්තේ සිට මාතරට බස් රියක් දමලා එතැනින් දුම්රියේ යන්න පුලවන්... දුම්රියක් කිලෝමීටර් 20-30 ධාවනය කරන්න විශාල ඩීසල් ප්රමාණයක් වැයවෙනවා.. එමගින් නිකරුනේ විශාල පරිසර දූෂණයකුත් සිදුවෙනවා.