IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 15 වන සඳුදා


ලංකා ගුරු සංගමය හෙට මහපාරේ

(රංජන් කස්තුරි)

රටපුරා සියලුම නගරවල හෙට පස්වරුවේ ගුරු උද්ඝෝෂණ පැවැත්වෙන බව ගුරු විදුහල්පති වෘත්තීය සමිති සන්ධානය සඳහන් කරයි.

කොළඹ කොටුව දුම්රියපොළ ඉදිරිපිට දී අද පස්වරු 2.00ට ප්‍රධාන උද්ඝෝෂණය පැවැත්වෙන අතට ඊට ගුරුවරුන් හා විදුහල්පතිවරුන්  විශාල පිරිසක් සහභාගීවන බව ලංකා ගුරු සංගමයේ ප්‍රධාන ලේකම් ජෝසප්  ස්ටාලින් මහතා පවසයි.

කොළඹ උද්ඝෝෂණයට සමගාමීව එම වේලාවටම දිවයිනේ අනකුත් නගරවලද ගුරු උද්ඝෝෂණ පැවැත්වෙන බව ද ස්ටාලින් මහතා කියයි.

 



අදහස් (16)

ලංකා ගුරු සංගමය හෙට මහපාරේ

කිරි පුතා Sunday, 24 October 2021 05:32 PM

මේ මිනිසුන් නම් හදන්නම බෑ වගේ. 1995 ඉඳන් තියෙන ප්‍රශ්නය 100%ක්ම විසඳගන්න හදන්නේ මේ කොරෝනාවෙන් රටම බැට කන වෙලාවක. ඇත්තටම මේක අමානුෂික ක්‍රියාවක්

:       21       39

JayanthaMonday, 25 October 2021 09:32 AM

මම ගුරුවරයෙක් තබා අද අධ්‍යාපන ක්ෂේත්‍රයට සම්බන්ධ කෙනෙක් වත් නෙමෙයි. නමුත් මෙම ප්‍රශ්නේ ගැන ලැබෙන තොරතුරු අනුව ඔවුන්ට යෝජනා කර ඇත්තේ ඉතාමත් සොච්චම් පඩි වැඩිවීමක්. ආණ්ඩුවට මේ අවස්ථාවේ ගැටලු තිබෙන බව සාධාරණයි. කළ යුත්තේ ප්‍රතිපත්තිමය වශයෙන් මේ පිළිබඳව රජයේ අදහස් ඉදිරිපත් කිරීම් පමණයි. මෙම අවස්ථාවේ ගුරුවරුන්ගේ පඩිය වැඩි කළ යුතුයි කියලා මම කියන්නේ නැහැ.

:       1       4

Samanaya Sunday, 24 October 2021 05:55 PM

එතකොට හවසට ටියුෂන් දෙන ගුරුවරු ඒක නතර කරලා ඒවිද උද්ඝෝෂණය කරන්න? රජයේ පාසල් වෙලාවේ උද්ඝෝෂණ සහ වර්ජන කරේ පඩි ගන්න ගමන්. මේ ටියුෂන් නැවැත්තුවොත් ළමයින්ගේ දෙමවුපියන් පඩි දෙන්නේ නෑනේ...

:       16       31

Janith Sunday, 24 October 2021 06:01 PM

ජය වේවා...!!! උගන්වන ගමන් අරගලයට මෙදා පාර ජය...

:       35       26

චන්දන Sunday, 24 October 2021 08:16 PM

කෙහොමටත් ගුරු සංගම් පාරට වැටෙනවා...

:       8       28

Rohana Sunday, 24 October 2021 10:46 PM

ගුරු සංගම්වල ඉල්ලීම ඉටුකලා නම් දරුවන්ගේ අධ්‍යාපන කටයුතු බාධාවකින් තොරව කරගෙන යන්න තිබුනා. ආණ්ඩුව ප්‍රශ්ණය දෙස බලන්නේ ඉතාම නිද්‍රාශීලි බවකින්.

:       1       1

Sediris Sunday, 24 October 2021 11:20 PM

ඔයාලා විතරක් නොවෙයි , ඔයාලගේ යැපෙන්නන්ට මැරෙනකන් කන්න දෙන්නෙ ජාතියේ බදු මුදල් වලින්. ආඩු තරමේ රට සහ ලමයි අසරන වෙලාවෙ යුතුකම, වගකීම කරන්න. ඔයාලා හොදට කරනවානම් ලමයි ටියුෂන් වලින් ගොඩ යන්නෙ නැහැනෙ.

:       0       1

Gihan Monday, 25 October 2021 12:15 AM

මේ අයට පඩි දෙන්න එපා .ජරා වැඩ කරනවා

:       1       0

Samanaya Monday, 25 October 2021 12:39 AM

25 හවස උද්ඝෝෂණ කරලා ඉන්පසුව තමනුත් කාගෙන් හෝ කොරෝනා හදාගෙන 26 ඉඳලා පාසල් ගිහින් සිසු දරුවන්ටත් ඒ හරහා ඔවුන්ගේ දෙමවුපියන් ඇතුළු සමාජයටත් කොරෝනා බෝ කරන්නද ස්ටාලින් දැන් ප්ලෑන ගහන්නේ. මේ නම් නැවතත් කොරෝනා රැල්ලක් ගේන්න හදන දුෂ්ඨ වෑයමක්. කොටින් හදන්නේ කොහොම හරි ලංකාවේ අධ්‍යාපනය සහ සමාජ ආර්ථික ව්‍යුහය දීර්ඝ කාලීනව විනාශ කරන්න. ඔවුන් ස්ටාලින් හරහා ඒක ලස්සනට කරනවා. මොළයක් ඇති ගුරු විදුහල්පති වරුන් මේ ස්ටාලින්ගේ වෑයම ගැන නැවතත් හිතන්න. ඔබ අවදානම් ක්‍රියාවක නිරතවී ඔබගේ පවුලට සහ සිසු දරුවන්ට නැවතත් විනාශකාරී තත්ත්වයක් ඇති කරන්න ඉඩක් හදන්නේ ඇයි?

:       1       1

Rohan Mutha Monday, 25 October 2021 06:24 AM

තවම මෙච්චර ඇන ගත්තු ආණ්ඩුවටත් කඩේ යන කිරි පුතාලා තව ඉන්නේ අර යන්නකෝ පොහොර ඉල්ලන්න අය ඉන්න පැත්තේ..... ගම සමග පිලිසදර ට ලොක්කා එක්ක

:       1       0

Lelwala Monday, 25 October 2021 07:11 AM

රජය උපාධිදාරි ගුරුවරු බදවා ගෙන මේ අය ගුරුවෘතියෙන් නෙරපා හැරිය යුතුයි. පාරෙම ඉන්න සලස්වන්න.

:       2       3

Prase Monday, 25 October 2021 07:33 AM

කොහෙද වෙලාව උත්ගොෂණය කරන්න. පාසල් ඇරපු ගමන් ටියුෂන් කඩ වලට යනවා දරුවන්ගේ සල්ලි මංකොල්ල කන්න.

:       0       3

Bamunuarachchi Monday, 25 October 2021 09:13 AM

1985 ජුලි වරජකයින්ට දුන් දඬුවම දූන්නොත් මොවුන් මහපාරේ තමයි.

:       0       5

Bamunuarachchi Monday, 25 October 2021 09:15 AM

ඩ්‍රෝණයකින් දෙබර කුඩුවක් ගෙනල්ල දමන්න ඕනේ කියා හිතෙන්නේ මට විතරද?

:       2       3

rajitha Monday, 25 October 2021 09:59 AM

මේ කුහකයෝ දෙන්න සදාකාලිකව පාරේ තියන්න බැරිද.?

:       0       6

Raveendra Monday, 25 October 2021 12:12 PM

අපගේ මතකය දිව යනවා ලලිත් ඇතුලත්මුදලි මැතිතුමා සහ ගාමිණි දිසානායක අලුතෙන් පිහිටවූ "රාජාලියා" පක්ෂයේ පළමු රැස්වීම තිබීමට නියමිතව තිබු හයිඩ් පාර්ක්පිටියේ ඊට පෙරදින රාත්‍රියේ " මාගේ සදාදරණිය පියාණන් විසින් මාගේ දුගිදුප්පත් ජනතාව වෙනුවෙන්ම " සොත්ති උපාලි සහ මාළු නිහාල් නමැති උපාසකයන් දෙදෙනා මගින් පල්දෝරු බව්සරයක් මුළු හයිඩ් පාර්ක් පිටිය පුරා විසුරුවා හැර එම රැස්වීම තැබීමට නොහැකි ලෙස ක්‍රියා කිරීම.... (නමුත් දැන් නම් ඒ ඒ මෝඩ පුතාල මේ බව නොදන්නේ එකල කිරිබොන තොත්ත බබාලා නිසානේ). එබැවින් එවැනිම ක්‍රියාමාර්ගයකුත් නරකම නැහැ....

:       0       4

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත අනිවාර්යයි
2024 ජුලි මස 15 210 0

පාරිභෝගිකයන් ඉල්ලා සිටින විට මුද්‍රිත විදුලි බිල්පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්ය බව ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කරයි.


හිරුණිකාට ඇප දෙනවාද? නැද්ද? : තීන්දුව 22
2024 ජුලි මස 15 229 0

තරුණයකු කළු පැහැති ඩිෆෙන්ඩර් රථයකින් පැහැර ගෙන ගොස් අයුතු ලෙස සිරකර තබා පහර දීම ඇතුළු චෝදනා 18 කට වරදකරු වී වසර 03 සිර දඬුවම් නියම වූ හිටපු පාර්ලිමේන්තු ම


කොස්තාපල්ලා හැප්පූ බස් රියදුරා අත්අඩංගුවට
2024 ජුලි මස 15 568 0

මීගොඩ පොලිස් ස්ථානයට අනුයුක්තව රථ වාහන රාජකාරියේ යෙදී සිටි පොලිස් නිළධාරීන් දෙදෙනෙකු යතුරු පැදියක ගමන් කරමින් සිටියදී දික්හැතැප්ම ප්‍රදේශයේ දී අනත


ගාල්ල බන්ධානාගරයේ කටයුතු සීමා කරයි
2024 ජුලි මස 15 187 0

ගාල්ල බන්ධනාගාරයේදී පසුගියදා මියගිය රැඳවියා මොලේ උණ රෝගය හේතුවෙන් මියගොස් ඇතැයි පශ්චාත් මරණ පරීක්‍ෂණයෙන් තහවුරු වීම නිසා එම බන්ධනාගාරයේ කටයුතු සති


කොල්ලුපිටියේ අනතුරක්: මනාල යුවළට තුවාල
2024 ජුලි මස 15 1947 0

මනාල යුවළක් පෙරටු කොට ගත් රථ පෙළක මංගල රථය සහ තවත් මෝටර් රථයක් කොල්ලුපිටිය ගාලු පාරේ පාසල පටුමග ප්‍රදේශයේදී අද (15) අලුයම එකිනෙක ගැටී මාර්ගයේ ගමන් ගත් තව


දේශපාලනාඥයන්ට පාසල් උත්සව තහනම්
2024 ජුලි මස 15 1334 1

විදුහල්පතිවරුන්ගේ වැටුප් වෙනුවට විැසඳුම් දෙන තුරු දේශපාලනාඥයන් සහභාගී වන නිල උත්සවවලට සහභාගී නොවී සිටීමට විදුහල්පති වෘත්තීය සමිති හතක් ඒකමතිකව තීන


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 95 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 930 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1816 1