IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 18 වන බ්‍රහස්පතින්දා


යොවුන් පාර්ලිමේන්තුව ඇරඹෙයි

(ශාන්ත ප්‍රදීප් කුමාර කුලරත්න) 


පස්වන යොවුන් පාර්ලිමේන්තුවේ මංගල සැසිවාරය ශ්‍රී ලංකා ප්‍රජාතාන්ත්‍රික සමාජවාදී  ජනරජයේ පාර්ලිමේන්තුවේ කථානායක මහින්ද යාපා අබේවර්ධන මහතාගේ ප්‍රධානත්වයෙන් අද (1) මහරගම තරුණ සේවා සභා ශ්‍රවණාගාරයේ දී ආරම්භ කෙරිණි 

දිවයිනේ ප්‍රාදේශීය ලේකම් කොට්ඨාසවල පදිංචි තරුණ  මන්ත්‍රීවරුන් 331 දෙනකු සහ විශ්ව විශ්වවිද්යාල හා උසස් අධ්‍යාපන ආයතන වලින් මන්ත්‍රීවරුන් 29 දෙනෙකු මෙවර යොවුන් පාර්ලිමේන්තුව නියෝජනය කරයි.

මෙවර යොවුන් පාර්ලිමේන්තුව නියෝජනය කරන මන්ත්‍රීවරුන්ගේ දිවුරුම් දීම සහ යොවුන්  පාර්ලිමේන්තුවේ නව කථානායකවරයකු පත්කරගැනීම මෙදිනට නියමිත් අතර හෙට (2) දිනයේ ද යොවුන් පාර්ලිමේන්තු සැසිය පැවැත්වේ. 

මෙම අවස්ථාවට තරුණ හා ක්‍රීඩා කටයුතු අමාත්‍ය නාමල් රාජපක්ෂ මහතා ඇතුළු පිරිසක් සහභාගී වී සිටියහ.



අදහස් (10)

යොවුන් පාර්ලිමේන්තුව ඇරඹෙයි

Rata Perata Monday, 01 March 2021 07:42 AM

නියම මිනිහෙක්ගේ ප්‍රධානත්වයෙන් ඇරඹෙන්නේ.. මේ මනුස්සයා යොවුන් එකත් කනවා.

:       1       9

Hafeel Monday, 01 March 2021 08:23 AM

මේ වගේම වර්තමාන පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්න 60 පැනපු සේරම එකතුකරලා වැඩිහිටි පාර්ලිමේන්තුවක් පටන්ගත්තා නම් හොඳයි.

:       0       9

දිමුත් Monday, 01 March 2021 08:38 AM

මේවා නම් විහිලු අප්පා..

:       0       9

sharm warn Monday, 01 March 2021 09:07 AM

මේකේ සාකච්ඡා වෙන්නේ මොනවද කියලා මම දන්නේ නම් නැහැ. හැබැයි මේකෙනුත් බිහිකරන්නේ මැදමුල්ලනට වන්දි භට්ටයින් නම් අනේ පව් මේ අසරණ ළමයින්ගේ අනාගතේ...

:       1       8

සිරිබිරි Monday, 01 March 2021 11:25 AM

මුලින්ම සුපුරුදු හොරකම කරන හැටි උගන්වන්න...

:       1       5

sampath Monday, 01 March 2021 11:41 AM

ලීසින් ගෙවන්න බැරිව අපි අනාථයි. රටේ ඊළඟට සල්ලි ගිලින සෙට් එක...

:       1       5

sampath Monday, 01 March 2021 06:45 PM

ළදරු එකකුත් පටන් ගත්තා නම් නරකද මේ රටේ, මේ තරම් ප්‍රශ්න... මිනිස්සුන්ට වැලේ වැල් නෑ. මේවා මොන විිහිළුද? මොකක්ද මේකෙන් ඇති ප්‍රතිඵලේ..? කාගේ සල්ලිද මේවට වියදම් කරන්නේ..? අපි මේ මොහොතේ කළයුතු වැඩක්ද? තරුණයන්ට දේශපාලනේ ඉගෙන ගන්න ලක්ෂ්මන් කදිරගාමර් කේන්ද්‍රය හැදුවා නේද? අනෙක ඕකෙන් කී දෙනෙකුටද පාර්ලිමේන්තු යන්න ලැබෙන්නේ...?

:       0       0

විපරමා Monday, 01 March 2021 09:26 PM

මරු... මහ අයගෙන් ඉගෙන ගන්න තියෙන්නේ කපටිකම්, හොරකම්, බොරුව, වංචාව, දූෂණ මිසක් වෙන අහවල් දෙයක් කියලයෑ...

:       0       0

Raveendra Tuesday, 02 March 2021 12:21 AM

ලොම් හැලුණු 225 න් සමන්විත දියවන්නාව පට්ටිය ලෙස විරුධාවලි ලත් පැටව් පට්ටියක් ලෙස මේ දූදරුවන් දැකීමට අප කිසිවිට බලාපොරොත්තු වෙන්නෙමු. අප නුඹලාට දෙන එක අවවාදයකි. තමන්ගේ හිතට එකඟව තමන් 100%ක් නිවැරදියි, 100%ක් අවංක නම් පමණක් අනිකාගේ ගුණදොස් විවේචනය කරන ලෙසයි. තමන්ගේ ඔලුවේ කප්පරක් තියාගෙන අනිකාට ඇඟිලි දිගු කිරීම දැනට පවතින පට්ටියේ 225 ම නිවට නිහීන පුරුද්දකි. එලෙසම හොඳ දේ රට වෙනුවෙන් කරත් එය නිහතමානීව අගය කිරීමට නොබියව ඉදිරිපත්වන ලෙසයි. එලෙසම කවුරු ජඩ වැඩේ කරත් එයද නොබියව විවේචනය කර විරුද්ධ වීමටද බියනොවී ක්‍රියාකළ යුතු බවයි. එලෙසම තමන් මහජන සේවයට කැප වන්නේ නම් දැන් පට්ටියේ අය.. මට අරක නැහැ, මට මේක නැහැ ලෙස අඳෝනා නොනගා ක්‍රියාකිරීමට කැපවෙන්න. රට වෙනුවෙන් සැමවිට පෙනීසිටීම සැමවිටම කළයුතු වන්නේය.

:       0       1

sc Tuesday, 02 March 2021 07:49 AM

කරුණාකර කාලය නාස්ති නොකරන්න.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

දිස්ත්‍රික්ක කිහිපයකට අදත් වැසි: සුළං ඉදිරියටත්
2024 ජුලි මස 18 31 0

සක්‍රීය නිරිත දිග මෝසම් තත්ත්වය හේතුවෙන් දිවයිනහරහා දැනට පවතින සුළං තත්ත්වය තවදුරටත් බලාපොරොත්තු වන බව කාලගුණවිද්‍යා දෙපාර්තමේන්තුව කියයි.


තිස්ස අත්තනායක රිය අනතුරක
2024 ජුලි මස 18 571 0

සමගි ජන බලවේගයේ පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී තිස්ස අත්තනායක මහතා ගමන් ගත් සුඛෝපභෝගී ජීප් රථය ජාවත්ත මාර්ගයේ සළුසල අසලදී අනතුරකට ලක්වී ඇතැයි නාරාහේන්පිට පො


උපසම්පදා පිංකමට ගල් පෙරළයි
2024 ජුලි මස 18 1346 0

කරුවලගස්වැව අලුත්ගම ලුම්බිණි විහාරස්ථානයෙ උප සම්පදා උත්සවයට සහභාගි වු පිරිසකට ඊයේ 16 දින සවස එල්ලවු ගල් හා පොලු මුගුරු ප්‍රහාරයකින් තුවාල ලැබු දෙදෙනක


බයිඩන්ට කොවිඩ්
2024 ජුලි මස 18 528 0

ඇමෙරිකා ජනාධිපති ජෝ බයිඩන්ට ’කොවිඩ් 19’ වයිරසය ආසාදනය වී ඇතැයි ධවල මන්දිරය පවසයි. 81 හැවිරිදි ජනාධිපතිවරයාට මීට පෙර ද ’කොවිඩ් 19’ ආසාදනය විය.


ලෝක උරුමයක් වූ මහා වංශය පුස්තකය
2024 ජුලි මස 17 691 0

පේරාදෙණිය විශ්ව විද්‍යාලයේ පුස්තකාලය සතු මහා වංශය පුස්තකය ලෝක උරුමයක් ලෙස නිල වශයෙන් ප්‍රකාශයට පත් කිරීම යුනෙස්කෝ සංවිධානයේ අධ්‍යක්ෂ ජෙනරාල් අවුඩ්


අලුතෙන් හැදූ දුම්රිය නිවාස වැඩකට ගෙන නෑ
2024 ජුලි මස 17 634 0

රුපියල් කෝටි තිහකට ආසන්න මුදලක් වැය කර පොළොන්නරුව දුම්රිය ස්ථානයේ නිලධාරීන් සඳහා ඉදිකළ නිවාස සංකීර්ණයේ ව්‍යාපාරික කටයුතු සඳහා දෙවැනි මහලේ සහ පහත මාල


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 126 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 992 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1874 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site