IMG-LOGO

2024 අප්‍රේල් මස 18 වන බ්‍රහස්පතින්දා


මාර්තු-අප්‍රේල්-මැයි මාසවලට පෙබරවාරි මාසයේ විදුලි බිලම

(ඩයනා උදයංගනී)

විදුලි පාරිභෝගිකයින්ගෙන් මාර්තු, අප්‍රෙල්, මැයි මාස සඳහා ද පෙබරවාරි මාසයේ විදුලි බිලෙහි ඇති ගාස්තුව හා සමාන ගාස්තුවක් අයකරගැනීමට අද (15) රැස්වූ අමාත්‍ය මණ්ඩලය තීරණය කර තිබේ.

ඒ අනුව ලැබුණු මාර්තු, අප්‍රෙල්, මැයි මාසයන්හි ලැබුණු විදුලිබිල වෙනුවට පෙබරවාරි මාසයේදී තමන්ට ලැබුණු විදුලි බිලේ මුදලම ගෙවිය හැකි බව මගී ප්‍රවාහන කළමනාකරණ විදුලි බල හා බලශක්ති අමාත්‍ය මහින්ද අමරවීර මහතා පැවසීය.

මෙම මුදල ගෙවීමට මාස 02 ක සහන කාලයක් ලබාදීමට තීරණය කර ඇති බවද අමාත්‍යවරයා කීවේය.

ඇමති  මහින්ද අමරවීර මහතා මේ බව පැවසුවේ බත්තරමු‍ල්ලේ පිහිටි ප්‍රවාහන අමාත්‍යාංශයේදී අද පැවති මාධ්‍ය හමුවක් අමතමිනි.



අදහස් (9)

මාර්තු-අප්‍රේල්-මැයි මාසවලට පෙබරවාරි මාසයේ විදුලි බිලම

eresh S kumara Wednesday, 15 July 2020 10:29 AM

මේකද අපි බලාපොරොත්තු වෙච්ච සහනය...?

:       50       352

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ. Wednesday, 15 July 2020 11:03 AM

ඇමතිතුමාට හා මේ සාධාරණ තීරණය ගත් අමාත්‍ය මණ්ඩලයට ජනතාව වෙනුවෙන් හා විදුලි පාරිභෝගිකයින් වෙනුවෙන් අපගේ ස්තුතිය... මින් ඉදිරියට හෝ විදුලි බල මණ්ඩලයට මෙවැනි හිතුවක්කාර විදිහට බිල් සකසන්න ඉඩ නොදෙන්න. ඔවුන් එසේ කිරීමෙන්, පවතින රජයට, ඇමතිවරුන්ට ජනතාවගේ අප්‍රසාදය ලැබෙනු ඇත. මේ විදුලිබල මණ්ඩලයට සූර්යයාව අයිති කොට දුන්නොත්, හිරු එළියටත් දවස පුරා හොඳ ලොකු බිලක් හදාවි. විදුලි බල මණ්ඩලයේ කටයුතු එසේය. වෙලාවට තමයි සූර්යයා ඔවුන්ට අයිතිකර ගැනීමට බැරිව තිබෙන්නේ.. තිබුණා නම් එහෙම වැඩේ නියමෙටම දෙයි.

:       516       617

GalaparaWednesday, 15 July 2020 11:35 AM

මොන ස්තුතියද? මහින්දානන්ද ඇමැති කිව්වේ මාර්තු, අප්‍රේල්, මැයි බිල සත 5ක් වත් ගෙවන්න ඕනේ නැහැ කියලා. දැන් මොකද මේ පෙබරවාරි බිලම ගෙවන්න කියන්නේ...? මේ විකාර අහලා දැන් රටේම මහජනතාව හොඳටම හෙම්බත්වෙලා ඉන්නේ... අපි ඡන්දෙදි දෙන්නම්කෝ උත්තර ඕවාට..

:       305       260

සමිත සේනක අලුත්ගමගේ.Wednesday, 15 July 2020 01:22 PM

ගල්පාර මයා, ඔබතුමාගේ දේශපාලන අදහස මෙහි දක්වා, මාගේ නිදහස් අදහස් ඔබතුමා විසින් විකෘති කොට ඇත. ඔබ ඔබගේ අදහස වෙනමම දක්වූවා නම් ඉතා අගනේය. මන්දයත්... අප අදහස් දක්වන්නේ දේශපාලනයෙන් තොරව මැදිහත් සිතින් බැවිනි. එබැවින්, ඔබගේ අදහස් අප අනුමත නොකරන්නේ අප කිසිඳු පක්ෂයකට බරව අදහස් දක්වා නොමැති බැවිනි. ස්තූතියි...

:       12       305

BamunuarachchiFriday, 17 July 2020 12:50 PM

විදුලිය පාවිච්චි කළා නම් ගෙවන්න මැලි වෙන්නේ ඇයි...? හැමදේම පිනට ලබාගන්නයි කල්පනාව. අනිකාගේ වියදමින් ජීවත් වෙන්න බලන මෙහෙම පුරවැසියෝ ඉන්න රටක නැවත උපදින්න එපා...

:       0       0

Baby Wednesday, 15 July 2020 11:07 AM

පෙබරවාරි මාසෙ බිල වැඩි අය මාර්තු, අප්‍රේල්, මැයි වලට වැඩි බිල් ගෙවන්න ඕනෑද?

:       6       351

fairoos Wednesday, 15 July 2020 01:02 PM

ඡන්දෙ ළඟ හින්දා මේ සහනය...

:       0       82

පාරිභෝගිකයා Wednesday, 15 July 2020 01:04 PM

මම නම් මේ වනවිට ජුනි මාසයට අදාල බිලත් ගෙවලයි තියෙන්නේ. මෙම කියන ක්‍රමයට බිල් ගෙව්වාම විදුලි මීටරයේ ඒකක ගණන අනුව අයකරන්නේ කෙසේද? මගේ බිල්පතේ නම් මැයි මාසය සඳහා ස්ථාවර ගාස්තුව රුපියල් 480ක් කරල තිබුණා මෙය මගේ සාමාන්‍යය ගණන මෙන් 16 ගුණයක වැඩිවීමක්.. පසුගිය වසරේ ජුනි මාසයේ ඒකක ගණනට අයකළා වගේ දෙගුණයක් මේ වසරේ ජුනි මාසයේ අයකරලා තිබුණා. තවත් තැනක මට වඩා ඒකක ගණනක් වැඩි නිවසකට මට වඩා අඩු මුදලක් සටහන්කර තිබුනා මේ ගැන විදුලිබල ඉංජිනේරු කාර්යාලයෙන් විමසීමේදී මගේ ගණන නිවැරදියි කියපු ලිපිකාරිණිය අනුන්ගේ බිල් ගැන කථානොකර බිල ගෙවන්න කිව්වා.

:       1       33

rihan Thursday, 16 July 2020 04:10 AM

මාස තුනේ ඉතිරි එකට ජුනිවලට එකතු කරලා තරු පේන බිලක් ලැබේවි.

:       0       19

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

ඉරාන නැවියෝ මෙරට නැවියන් 21 බේරා ගැනෙති
2024 අප්‍රේල් මස 17 258 0

ඕමාන මුහුදේදී අනතුරට පත් ඉන්ධන ප්‍රවාහන නෞකාවක සිටි ශ්‍රී ලාංකික නාවිකයන් 21 දෙනකු බේරා ගැනීමට ඉරාන හදිසි සේවා සමත් වී ඇතැයි එරට මාධ්‍ය වාර්තා කළේය.


‘‘එක්වරක් රැවටුණා‘‘
2024 අප්‍රේල් මස 17 275 0

පාස්කු දින ත්‍රස්ත ප්‍රහාරය සම්බන්ධයෙන් පරීක්ෂණයක් කරන බවට කළ පොරොන්දුවකින් එක වාර්තාවක් අතපුච්චාගත් බවත් බලයට පැමිණි පසු පාස්කු දින ත්‍රස්ත ප්‍රහ


කොන්ත්‍රාත්කරුවෝ පැනයති:අනුරාධපුර රෝහලේ ගොඩනැගිලි පැලවෙති
2024 අප්‍රේල් මස 17 452 0

අනුරාධපුර ශික්ෂණ රෝහලේ විවිධ අංශවල ප්‍රයෝජනය සඳහා රුපියල් කෝටි ගණනක් වියදම් කරමින් ඉදි කිරීම් ආරම්භ කළ දැවැන්ත ගොඩනැගිලි සංකීර්ණ කිහිපයක් විනාශ වෙම


පාතාල කල්ලි මඩින පොලිසියේ 100 ක් එස්.ටී.එෆ් පුහුණුවේ
2024 අප්‍රේල් මස 17 303 0

සංවිධානාත්මක අපරාධ කල්ලි මර්දනය කිරීම සදහා පොලිස් නිලධාරීන් 100 ක් පොලිස් විශේෂ කාර්ය බළකාය යටතේ පුහුණුවීම් සිදුකරමින් පවතින බව පොලිස් මූලස්ථානය පවසය


සගයාගේ අවසන් කටයුතු ගැන බලන්න ’’මහ ගෙදරින්’’ යයි
2024 අප්‍රේල් මස 17 2801 0

අභාවප්‍රාප්ත හිටපු රාජ්‍ය අමාත්‍යවරයකු මෙන්ම මානවහිතවාදී දේශපාලනඥයකු වූ පාලිත තෙවරප්පෙරුම මහතාගේ අවසන් කටයුතු සම්බන්ධයෙන් සාකච්ඡා කිරීම සඳහා එක්


සිරිල් ගාමිණි පියතුමා සි.අයි.ඩී.යට කැඳවයි
2024 අප්‍රේල් මස 17 939 0

ඥානාර්ථ ප්‍රදීපය කතෝලික පුවත්පතේ ප්‍රධාන කර්තෘ සිරිල් ගාමිණී පියතුමා අනිද්දා(19) පෙරවරු 10.00 ට අපරාධ පරීක්ෂණ දෙපාර්තමේන්තුවට කැදවා තිබේ.


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 181 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 1463 0
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 1379 2
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site