IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 29 වන බ්‍රහස්පතින්දා


දයාසිරිට ස්ටෙන්ට් එකක්

 

 

රංජන් කස්තුරි

 

ශ්‍රී ජයවර්ධනපුර රෝහලේ ප්‍රතිකාර ලබමින් සිටිනි ශ්‍රිලනිප මහලේකම් පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍රී දයාසිරි ජයසේකර මහතාට අද (12) පස්වරුවේ ඇන්ජියෝග්‍රෑම් පරීක්ෂණයක් සිදුකර ධමනියකට (නහරයකට) ස්ටෙන්ට් එකක් ඇතුළත් කළ බව ජපුර රෝහලේ වෛද්‍යවරු පවසති.

මේ අතර ජනාධිපති මෛත්‍රීපාල සිරිසේන මහතා අද පස්වරුවේ ජපුර රෝහලට ගොස් දයාසිරි ජයසේකර මන්ත්‍රීවරයාගේ සුවදුක් විමසීය.

මන්ත්‍රීවරයාගේ තත්වය මේ වන විට සුව අතට හැරෙමින් තිබෙන බවද වෛද්‍යවරු පවසති.



අදහස් (16)

දයාසිරිට ස්ටෙන්ට් එකක්

sirimal Tuesday, 12 February 2019 02:49 PM

ඉක්මන් සුවය ප්‍රාර්ථනා කරමු.

:       557       468

Hafeel Tuesday, 12 February 2019 04:03 PM

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා.

:       435       228

පෙරුමාල්Wednesday, 13 February 2019 07:10 AM

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා,

:       0       3

nani Tuesday, 12 February 2019 05:51 PM

බොහෝ දක්ෂකම් ඇති තරුණ ඇමතිවරයෙක්. ඉක්මනින් සුවය ලැබේවා !!

:       653       242

wimal Tuesday, 12 February 2019 11:50 PM

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා!

:       170       137

Sapumal. Wednesday, 13 February 2019 03:59 AM

ඔබතුමාගේ සමහර දේට අප විරුද්ධය.ඒත් ඔබ පාර්ලිමේන්තුවේ සිටිය යුතු කෙනෙකි.ඔබගේ ගීත වලට අප කැමැත්තෙමු.ඉක්මන් සුවය පතමු.

:       185       80

Uditha - London Wednesday, 13 February 2019 04:23 AM

දේශපාලන දේවල් වැඩක් නැහැ.... අපි මිනිස්සුනේ... ඔබට ජයසිරිමහ හාමුදුරුවන්ගේ පිහිටෙන් ඉක්මනින් සුව වේවි!!!

:       126       30

vipula Wednesday, 13 February 2019 05:01 AM

රජයේ සියලුම රෝහල් මේ ආකාරයට දියුණු වෙන්න ඕනේ .

:       0       17

roshan pranandu Wednesday, 13 February 2019 05:21 AM

අන්තිමට රාජිත ඇමති නොමිලේ දෙන ස්ටන්ට් එකක් තමයි මේයාටත් දැම්මේ , යූ එන් පී එකේ ඉදල ගිහින් එකටම බැන්න ඒකෙන්මයි උදව් වුනේ

:       0       148

sandy123 Wednesday, 13 February 2019 05:25 AM

දේශපාලන විවේචන්න තිබුණත් මනුෂ්‍යත්වයේ නාමයෙන් ඔබට ඉක්මන් සුව ප්‍රර්ථනා කරමි.

:       1       4

Sumudu Wednesday, 13 February 2019 06:01 AM

ඉක්මන් සුවය ප්‍රාර්ථනා කරනවා.....!!!

:       0       0

max Wednesday, 13 February 2019 06:08 AM

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා කියන ඉතාම සරල පැතුමකටත් unlike දාන මිනිස්සුත් ඉන්නවනේ

:       0       0

amila Wednesday, 13 February 2019 06:49 AM

ඉක්මන් සුව ලැබේවා

:       0       0

Hafeel Wednesday, 13 February 2019 08:29 AM

රොෂාන්, රාජිත කොහෙන්ද මෙයාට නොමිලේ ස්ටන්ට් එකක් දුන්නේ? රාජිතත් සිංගප්පුරු ගිහින් එලිසබත් රෝහලෙන් ප්‍රතිකාර කල රු. කෝටියක වියදමත් දැරුවෙ මේ රටේ ජනතාව. රාජිත හෝ යු එන් පී හෝ මෙයාගේ ප්‍රතිකාරයට උදව් කලේ නැහැ. මේක ලොකු විහිළුවක්.

:       0       2

nihal Friday, 15 February 2019 10:54 PM

මේ රටේ ජනතාව විසින් දයාව ගොඩ දා ඇත... දැන් මේ ජනතාව හෙවත් රට ගොඩ දැමීම දයාගේ වගකීම .. යුතුකම වේ ...අර චෙක් නොගත යුතුය... එහෙම නොකොළොත් රට අගාධයට රැගෙන ගිය කාලකන්නි මිනිසුන්ගෙන් කෙනෙක් වනු ඇත..

:       0       0

BRP Saturday, 16 February 2019 03:26 AM

ඉක්මන් සුවය ලැබේවා...!!!

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

පොලීසියට ඔත්තු දුන්නැයි පිහියෙන් ඇන මරලා
2024 පෙබරවාරි මස 29 96 0

වැලිපැන්න පොලිස් වසමේ මල්වතු කන්ද ප්‍රදේශයේදී 33 හැවිරිදි පුද්ගලයෙකු පිහි පහරදී ඝාතනය කර ඇති බව වැලිපැන්න පොලිසිය පවසයි.


නව පොලිස්පති වැඩ භාරගනී
2024 පෙබරවාරි මස 29 106 0

නව පොලිස්පති දේශබන්දු තෙන්නකෝන් මහතා පොලිස් මූලස්ථානයේදී මීට සුළු මොහොතකට පෙර එම ධූරයේ වැඩ භාරගත්තේය.


බසය පෙරැළි සිසුන් 35 ක් රෝහලේ
2024 පෙබරවාරි මස 29 132 0

සියඹලාණ්ඩුව මොනරාගල ප්‍රධාන මාර්ගයේ කොඩයාන ප්‍රදේශයේදී පාසල් සිසුන් ප්‍රවාහනය කළ ලංගම බස් රියක් පෙරැලී අද (29) උදෑසන අනතුරක් සිදුව ඇතැයි සියඹලාණ්ඩුව


මහා බැංකු ලොක්කෝ පක්ෂ නායකයන් ඉදිරියට
2024 පෙබරවාරි මස 29 616 0

ශ්‍රී ලංකා මහ බැංකුවේ නිලධාරීන් හදිසියේම සිය වැටුප් සියයට 70 කින් වැඩි කර ගැනීම සම්බන්ධයෙන් එහි ප්‍රධානීන් කැබිනට් මණ්ඩලයට සහ පාර්ලිමේන්තු පක්ෂ නායක


රට රැකියා පෙන්වා මුදල් වංචා කළ යුවළක් දැලේ
2024 පෙබරවාරි මස 29 160 0

ඉතාලි තානාපති කාර්යාලට සේවා ලබා ගැනීමට පැමිණෙන පුද්ගලයන්ට ඉතාලියේ රැකියා දෙන බව පවසා ලක්ෂ විසි හයක් වංචා කළ බව කියන සැකකරුවෙකු සහ සැකකාරියක අත්අඩංගු


ජම්පටා වීදියේ වෙඩි තැබීමේ සිද්ධියේ යතුරුපැදිකරු මාට්ටු
2024 පෙබරවාරි මස 29 249 0

කොළඹ ජම්පටාවීදිය නිව්හම් චතුරස්‍රය ප්‍රදේශයේදී පුද්ගලයෙකුට වෙඩි තබා බරපතල තුවාල සිදු කිරීමේ සිද්ධියක් සම්බන්ධයෙන් යතුරුපැදියේ පැදවූ පැදිකරු අත්අ


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 393 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 338 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 329 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site