IMG-LOGO

2024 ජුලි මස 16 වන අඟහරුවාදා


ගුවන් තොටේ මත්ද්‍රව්‍ය වැටලීමට රොබෝ යන්ත්‍ර දෙකක්

(ඉන්දිකා රාමනායක)

මත්ද්‍රව්‍ය වැටලීම් සඳහා අද (1) සිට කටුනායක ඡාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපලේ මත්ද්‍රව්‍ය නාශක අංශයට රොබෝ යන්ත්‍ර දෙකක් යොදවා ඇත.

මෙම නව රොබෝ යන්ත්‍ර දෙක චීන රජයෙන් පරිත්‍යාග කළ බව පොලිස් මාධ්‍ය ප්‍රකාශක පොලිස් අධිකාරි රුවන් ගුණසේකර මහතා පැවසීය.

ශ්‍රී ලංකා පොලිසිය රොබෝ යන්ත්‍ර භාවිතා කරමින් මත්ද්‍රව්‍ය වැටලීම් කරන ප්‍රථම අවස්ථාව මෙය වේ.

(ඡායාරූප සහ වීඩියෝ - ටී.කේ.ජී.කපිල)



අදහස් (11)

ගුවන් තොටේ මත්ද්‍රව්‍ය වැටලීමට රොබෝ යන්ත්‍ර දෙකක්

Yapa Friday, 01 November 2019 07:45 AM

මෙහි සාර්ථකත්වය බලා විශේෂයෙන් පසුගියදා ජාත්‍යන්තර ගුවන්තොටුපළක් ලෙස නම් කර පළාලි ගුවන්තොටුපළද මෙය ‍යොදා ගත යුතුය.

:       26       73

janatha Friday, 01 November 2019 07:48 AM

ඔවුන් දෙන්නව තුවක්කු දෙකකුත් අතට දීල හිටවලා තියන්න ඕන වී.අයි.පී කට්ටිය ඇතුල් වෙන පැත්තෙන්. එහෙම උනොත් රටේ සැහෙන ලොකු ලොකු මළගෙවල් ටිකක් ජනතාවට දැකගන්න ලැබෙයි.

:       2       361

RaveendraFriday, 01 November 2019 10:27 PM

janatha මයා වෙත, ඇත්තෙන්ම වීඅයිපී යන්නේ තේරුමත් ඇති නිසා එම පාදඩයන් රට ඇතුළට එන, රටින් පිටවෙන තැන්වල තමයි තියන්න ඕනේ... කොහොමත් මේ 225 ම හොරකමේ කෙළ පැමිණි පින්වත් සත්ගුණවත් අයනේ..

:       0       5

Ruhunu Friday, 01 November 2019 07:58 AM

ගුවන් තොටුපළේ අල්ලස් ගන්න සේවකයන් අල්ලන්න රොබෝ කෙනෙකුත් හැදුවනම් තමා හොඳ.

:       0       115

janis Friday, 01 November 2019 08:20 AM

මේවා බොරු සෝබන වැඩ. ලෝකේ දියුණු රටවල පවා මේ සදහා පුහුණු කල සුනඛයන් යොදා ගනිද්දී මේ රොබෝ වලට වැඩ ප්‍රතිඵල තිබේද? චීනයෙන් නිකන් දුන්නට සතිදෙකෙන් මේක අබලන් වී චීනයෙන් අලුත්වැඩියා කරගැනීමට අධික මිලක් යනවා .මේ ටික අපේ ලොක්කන්ට තේරෙන්නේ නැත්තේ ඇයි?

:       155       273

sharm warnFriday, 01 November 2019 09:03 AM

ඔබ කියන කතාව සහතික ඇත්ත... බල්ලන් යොදා ගන්නේ නැත්තේ මුස්ලිම් ජාතික සංචාරකයන් පිනවන්න නේ... එකනේ ප්‍රශ්නේ... මතකයිනේ මුස්ලිම් පල්ලිවලට බල්ලන් අරන් ගියා කියලා නටපු නැටුම...

:       17       270

lankasri Friday, 01 November 2019 09:53 AM

රොබෝ දන්නවා පොහොට්ටුවේ නම් අහක බලාගෙන ඉන්න ඕනේ කියලා.

:       57       272

Kumar Friday, 01 November 2019 02:49 PM

මෙතරම් දියුණු ඇමෙරිකාවේ මත්ද්‍රව්‍ය වැටලීමට සහාය වෙන්නේ සුනඛයින්.

:       0       64

kanalSaturday, 02 November 2019 09:37 AM

ඇමෙරිකාව වගේද අපේ දෙදහස් පන්සීයේ වරුණේ...

:       0       1

මේඝවර්ණ අභය Saturday, 02 November 2019 08:10 AM

අල්ලස් ගන්න පුරුදු වුණු පළමු රොබෝලා දෙන්නා හැටියට මේ දෙන්නා ඉතිහාසගත වේවි..!!

:       7       5

lalThursday, 07 November 2019 10:02 PM

මරු කියමන!

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

සජිත්ට ජීවිත තර්ජන: වැඩි ආරක්ෂාවක් ඉල්ලයි
2024 ජුලි මස 16 185 0

විපක්ෂ නායක සමග ජන බලවේගයේ නායක සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට ජීවිත තර්ජනයක් ඇති බවට විදෙස් බුද්ධි සේවා වාර්තා කර ඇති හෙයින් ඔහුගේ ආරක්ෂාව වැඩි කරන්නැයි විප


ට්‍රම්ප්ගේ දෙවැනියා ජේ.ඩී. වැන්ස්
2024 ජුලි මස 16 225 0

ඇමෙරිකන් ජනාධිතිවරණයට ඉදිරිපත් වන රිපබ්ලිකන් පක්ෂ අපේක්ෂක හිටපු ජනාධිපති ඩොනල්ඩ් ට්‍රම්ප්, ඔහුගේ දෙවැනියා මෙන්ම උප ජනාධිති අපේක්ෂකයා ලෙස ඔහියෝ ජනප


වෙල්ගමට-රාජිතට කුඩම්මගෙ සැලකිලි
2024 ජුලි මස 16 742 0

ෆිල්ඩ් මාර්ෂල් සරත් ෆොන්සේකා මෙන්ම කළුතර දිස්ත්‍රික් මන්ත්‍රීවරුන් වන රාජිත සේනාරත්න සහ කුමාර වෙල්ගම යන මහත්වරුන්ද සමගි ජන බලවේගය පක්ෂයේ රැස්වීම් ස


ෆොන්සේකාගෙන් සජබට රතු එළියක්
2024 ජුලි මස 15 1439 0

පක්ෂය තමාට සලකන්නේ මේ විදියට නම් ඉදිරි ජනාධිපතිවරණයේදී සජිත් ප්‍රේමදාස මහතාට වැඩ කිරීමට සූදානම් නැතැයි සමගි ජන බලවේගයේ සභාපති පාර්ලිමේන්තු මන්ත්‍


මුද්‍රිත විදුලි බිල්පත අනිවාර්යයි
2024 ජුලි මස 15 917 0

පාරිභෝගිකයන් ඉල්ලා සිටින විට මුද්‍රිත විදුලි බිල්පතක් නිකුත් කිරීම අනිවාර්ය බව ශ්‍රී ලංකා මහජන උපයෝගීතා කොමිෂන් සභාව ප්‍රකාශ කරයි.


හිරුණිකාට ඇප දෙනවාද? නැද්ද? : තීන්දුව 22
2024 ජුලි මස 15 612 0

තරුණයකු කළු පැහැති ඩිෆෙන්ඩර් රථයකින් පැහැර ගෙන ගොස් අයුතු ලෙස සිරකර තබා පහර දීම ඇතුළු චෝදනා 18 කට වරදකරු වී වසර 03 සිර දඬුවම් නියම වූ හිටපු පාර්ලිමේන්තු ම


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි 2024 ජුලි මස 13 96 0
වැලිබල් ෆිනෑන්ස්, ශක්තිමත් මූල්‍ය ප‍්‍රතිඵලයක් වාර්තා කරයි

වැලිබල් ෆිනෑන්ස් ගෙවුණු වසර 17ක කාලය පුරාවට ශ‍්‍රී ලංකාවේ මූල්‍ය ආයතනයන් අතර ප‍්‍රමුඛස්ථානයක් හිමි කර ගනිමින් 2023/24 මූල්‍ය වර්ෂයේදී සිය මූල්‍ය විශිෂ්ටත

ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම” 2024 ජුනි මස 20 933 0
ශ්‍රී පාද අඩවිය සුපිරිසිදු කරන්නට සියපත ෆිනෑන්ස් වෙතින් “නැමදුමෙන් පසු ඇමදුම”

බුදුරජාණන්වහන්සේගේ, ශිව දෙවියන්ගේ, ආදම්ගේ සහ ශාන්ත තෝමස් අපෝස්තුළුතුමාගේ පා සටහන යනාදී වශයෙන් විවිධ ආගමික සම්ප්‍රදායන් මුල් කරගනිමින් ශ්‍රී පාද ස්ථ

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1823 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

Our Group Site