IMG-LOGO

2024 පෙබරවාරි මස 21 වන බදාදා


‘‘කිසි විටෙක ව්‍යාජ දත්ත දෙන්නේ නෑ‘‘

(අංජුල මහික වීරරත්න)

සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශය මගින් කිසි ලෙසකින් ව්‍යාජ දත්ත ලබා දීමක් සිදු නොකරන බව සෞඛ්‍ය අමාත්‍ය කෙහෙලිය රඹුක්වැල්ල මහතා පවසයි.

වැරදි දත්ත දෙන බවට සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයට එල්ල වන චෝදනා ප්‍රතික්ෂේප කරන බවත් යම් යම් තාක්ෂණික හා කාල රාමුවල සුළු වෙනස්වීම් හේතුවෙන් ඇතැමුන් පදනම් විරහිත චෝදනා එල්ල කර ඇති බවත් අමාත්‍යවරයා පැවසීය.

සෞඛ්‍ය වෘත්තීය සමිති සංගම් නියෝජිත පිරිසක් සමඟ සෞඛ්‍ය අමාත්‍යාංශයේදී පැවති සාකච්ඡාවකදී අමාත්‍යවරයා මේ බව කීය.

 



අදහස් (13)

‘‘කිසි විටෙක ව්‍යාජ දත්ත දෙන්නේ නෑ‘‘

රටවැසියා Thursday, 26 August 2021 08:45 PM

දෙවියෝ බොරු කරන්නේ නැහැ.

:       1       23

මහසෙන් Thursday, 26 August 2021 08:47 PM

මේ විදියට රට්ටු හින්ස්සන එපා.

:       2       21

සඳුන් Thursday, 26 August 2021 09:04 PM

එතුමාගේම කටින් ඇහෙන හින්දාම විශ්වාස කරන්න පුළුවන්.

:       2       16

bandara Thursday, 26 August 2021 09:06 PM

එතකොට පෙරේද අලුතින් 4000 ගණනක් එකතු කලේ?

:       1       21

විපරමා Friday, 27 August 2021 02:47 AM

දේසපාලුවෝ කවද්ද ඇත්තක් කිව්වේ ?

:       0       5

Perera Friday, 27 August 2021 05:23 AM

ඔයා කියන කිසි දෙයක් රටේ කවුරුත් විශ්වාස කරන්නේ නැහැ.

:       0       6

මාම Friday, 27 August 2021 05:48 AM

මම දෙන්නෙ නැ මම කොල්ලන්ට කියනව දෙන්න කියල.

:       0       7

පිංබතා Friday, 27 August 2021 07:40 AM

අම්මපා මෙතුමා ජීවිතේ කිසිම දවසක බොරු කියනවා මම අහල නෑ.... බොරු පිඹින එක තමයි කරන්නෙ.. ඔබතුමාට හැටනමලක්ෂයක් ...... ගේම පිහිටයි ...හා... හා...

:       0       6

සමරේ Friday, 27 August 2021 08:19 AM

ඇත්ත නම් හොඳයි නැත්නම් මේ අවුරුදු උත්සවයේ හොඳම බොරුව තරඟයට ඉදිරිපත් කරන්න වටිනා අදහසක්. මම බලාපොරොත්තු වෙනවා මේ හොඳට හොයලා බලලා තේරුම් අරගෙන කියපු දෙයක් කියලා.

:       0       5

Sunil Friday, 27 August 2021 10:10 AM

ව්‍යාජ දත්ත නොදෙනවා වෙන්න පුළුවන්. එකත් සැකසහිතයි. නමුත් වසර එකහමාරක් කිට්ටු වෙන්නත් ගිහිල්ලා දත්ත නිවැරදිව සකස් කිරීමට බැරි වීමයි.

:       0       5

Raveendra Friday, 27 August 2021 10:24 AM

පොදුවේ ගත්කල අප රටේ "දේශපාලුවන්" ( රටේ තිබෙන අර පක්ෂ, මේ පක්ෂ මෙන්ම සියලුම පක්ෂවල ) කවදාද සත්‍ය ප්‍රකාශ කලේ..... එසේ සත්‍ය ප්‍රකාශ කරානම් කොහොමද ශ්‍රී ලංකාව අවුරුදු 70ම දියුණු වෙමින් පවතින රටක් වන්නේ....

:       2       6

Vithana Friday, 27 August 2021 02:21 PM

දැන් ඇත්තක් කිව්වත් පිලිගන්නේ නෑ.

:       0       0

Bamunuarachchi Saturday, 28 August 2021 07:00 PM

හරි දත්ත සාමාන්‍ය ජනතාව දැනගෙන මොනවා කරන්නද? මැරෙන මිනිස්සු ගාන බලලද පරිස්සම් වෙන්න හදන්නේ?

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

එසැණ පුවත්

රජරට දරුවන් සියයට 60කගේ පෙනීම දුර්වලලු
2024 පෙබරවාරි මස 21 252 1

අනුරාධපුර දිස්ත්‍රික්කයේ පාසල් යන දරුවන්ගෙන් 60% කට පමණ ඇස් පෙනීමේ දුර්වලතා මතුව ඇති බව අක්ෂි සායන කඳවුරු දොළහක දත්ත පදනම් කරගනිමින් අනාවරණය කරගත් බව ඇ


මල්වානේ නිවස සංවර්ධන ව්‍යාපෘතියකට
2024 පෙබරවාරි මස 21 1203 3

මල්වානේ පිහිටි හිමිකරුවෙක් නොමැති සුඛෝපභෝගී නිවස සහ අක්කර 15 ක් පමණ ඉඩම පිළිබදව සවිස්තරාත්මක යෝජනාවක් අමාත්‍ය මණ්ඩලයට ඉදිරිපත් කොට එය ඵලදායී සංවර්ධන


උද්ධමනය තවත් ඉහළට
2024 පෙබරවාරි මස 21 374 2

ජාතික පාරිභෝගික මිල දර්ශකයට අනුව ජනවාරි මස උද්ධමනය සියයට 6.5 දක්වා ඉහළ ගොස් ඇති බව ජන හා සංඛ්‍යා ලේඛන දෙපාර්තමේන්තුව ප්‍රකාශ කළේය.


පුංචි දියණියක් ජර්සි 45ක් ඇඳ ලෝක වාර්තාවක් තබයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 608 0

ඇමෙරිකාවේ වොෂින්ටන් නුවර සෝෆියා හේඩ්න් නම් දියණියක් එකවර ජර්සි 45 ක් ඇඳගනිමින් ගිනස් ලෝක වාර්තාවක් තබා ඇත. ලෝක වාර්තාව තැබීමේදී සෝෆියාට ඇය ඇඳගන්නා සෑම


ශානි ගැන වාර්ථාවක් අධිකරණයෙන් ඉල්ලයි
2024 පෙබරවාරි මස 21 719 1

රහස් පොලිසියේ හිටපු ප්‍රධානී ශානි අබේසේකර මහතාට විශේෂ පොලිස් බළකා ආරක්ෂාව ලබාදීම පිළිබඳව ප්‍රගති වාර්තාවක් අධිකරණයට ඉදිරිපත් කරන ලෙස අභියාචනාධිකර


ශ්‍රී ලාංකික සංකල්පයෙන් එකමුතුව ගොඩ නගමු
2024 පෙබරවාරි මස 21 335 4

ශ්‍රී ලාංකිකයන් ලෙස සියලුදෙනා එකට එක්වුවහොත් රට ශීඝ්‍ර සංවර්ධනයක් කරා ගෙන යමින් වඩා සුරක්ෂිත රටක් මතු පරපුරට ගොඩනඟා දිය හැකි බව ජනාධිපති රනිල් වික්‍


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 151 0
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි 2024 පෙබරවාරි මස 13 222 0
නීතිමය විභේදනයත් සමඟම ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් නව ගමනක් අරඹයි

දශක 6කට අධික ඉතිහාසයකට උරුමකම් කියන ශ‍්‍රී ලංකාවේ පුරෝගාමී රක්ෂණ සමාගම වන ශ‍්‍රී ලංකා ඉන්ෂුවරන්ස් සිය ජීවිත හා සාමාන්‍ය රක්ෂණ ව්‍යාපාර නීත්‍යානුකූල

හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි 2024 පෙබරවාරි මස 12 249 0
හලාල් කවුන්සිලය NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී රනින් පිදුම් ලබයි

හලාල් ප්‍රතීතන කවුන්සිලය (Halal Accreditation Council), ජාතික අපනයනකරුවන්ගේ මණ්ඩලයේ (NCE) සංවිධානත්වයෙන් 2023 දෙසැම්බර් 8වන දින පැවැත්වුණු 31 වැනි NCE අපනයන සම්මාන උළෙලේ දී අඛණ්

Our Group Site