IMG-LOGO watawala

2024 මැයි මස 21 වන අඟහරුවාදා


‘කැබිනට් නොවන අමාත්‍යාංශයක් නොදුන්නොත් ඉල්ලා අස්වෙනවා’

(හිරාන් ප්‍රියංකර ජයසිංහ)
 
ධීවර අමාත්‍යංශයේ ආයතන පහක් සමඟ කැබිනට් නොවන අමාත්‍යාංශයක් ලබාදෙන මෙන් අග්‍රමාත්‍ය රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතාගෙන් ඉල්ලා තිබෙන බවත් එම තනතුර නොලැබුණොත් තමා ඉල්ලා අස්වන බවත් ධීවර රාජ්‍ය අමාත්‍ය දිලිප් වෙදාරච්චි මහතා පැවසිය.
 
ධීවර රාජ ඇමති දිලිප් වෙදආරච්චි මහතා අද (02) හලාවත කන්ජුක්කුලිය විදුහලේ තාක්ෂණික විද්‍යාගාරය විවෘත කිරීමේ අවස්ථාවට සහභාගීවෙමින් මෙසේ පැවසීය. 
 
“මට අමාත්‍යංශයේ නිදහස නැහැ. කැබිනට් අමාත්‍යවරයෙක් පත් කර තියෙනවා. හැරිසන් මහතා  අමාත්‍යවරයාගේ ලේකම්තුමා යටතේ තමයි අද මට වැඩ කරන්න වෙලා තියෙන්නේ. මම අගමැතිතුමාගෙන් ඉල්ලලා තියෙනවා මට ධීවර අමාත්‍යාංශයේ ආයතන පහක් එක්ක කැබිනට් අමාත්‍යංශ ලබා දෙන්න කියලා. අවුරුදු හතරක් තිස්සෙ ධීවර අමාත්‍යාංශයේ අමාත්‍යවරු හතරක් හිටියා. ලේකම්වරු හතරක් හිටියා. මේ අට දෙනාම දෙනා ම ධීවරයන්ගේ ප්‍රශ්න ගැන බැලුවේ නෑ.
 
ලංකාවේ ධීවර කර්මාන්තයේ නියැලෙන පුද්ගලයින් ලක්ෂ 25කට වැඩියි. ධීවර කර්මාන්තය අද අනාථ වෙලා. ඒ අයගේ අඩුපාඩු හොයන්න කෙනෙක් නෑ. බලපත්‍රයක් ගන්න විදිහක් නෑ. අමාත්‍යාංශයේ කවදාවත් මේ තත්ත්වය උදාවෙලා නෑ. මම ධීවර කර්මාන්තය කරන මිනිහෙක්. ධීවරයා ආරක්ෂා කරගන්න ඕන. ඒ කටයුකු අද වෙන්නේ නෑ. ඒ කටයුතු නිසි විදියට කරන්න අමාත්‍යංශය මට භාරදෙන්න කියනවා. බාර නොදුන්නොත් මම මේ අමාත්‍යාංශයෙන් ඉල්ලා අස්වෙනවා” රාජ්‍ය අමාත්‍යවරයා වැඩිදුරටත් කියා සිටියේය.



අදහස් (20)

‘කැබිනට් නොවන අමාත්‍යාංශයක් නොදුන්නොත් ඉල්ලා අස්වෙනවා’

rohana kumara mendis Tuesday, 02 April 2019 01:52 PM

අනේ යන්නකෝ ලොකු දෙයක් උන්නත් වැඩක් නැහැනේ අපිට.කැබිනට් එක අඩු කරන්නේ කොහෙමද ඉතින් මෙහෙම අය ඉන්නකොට. ජනතාවට තියෙන ආදරේ අනේද කියන්නේ

:       39       179

ඉන්දික Tuesday, 02 April 2019 01:57 PM

ළමයි ඉන්න තැන් වලට ගිහින් ඕවා කියලා වැඩක් ද? ඉස්කෝලෙට ගියා නම් වැදගත් කතාවක් කියනවා ඇරෙන්න තමන්ගෙ ප්‍රශ්න කියවලා හරියනවද? මොලේ තරම තමා.

:       26       313

රවින් Tuesday, 02 April 2019 01:58 PM

අන්න හොඳ පටන්ගැනීමක්. 225 ම ඉල්ලා අස්වන්න. ඊට පහුවෙනි දින සිට රටට හොඳ කලක් උදාවෙයි.

:       1       154

original prabha Tuesday, 02 April 2019 02:14 PM

මෙයාට කැබිනට් ඇමතිකමක් ඉල්ලන්ට තියෙන වෘත්තිය සුදුසුකම දන්නා අයෙක් ඉන්නවනම් කියනවද ?

:       0       149

Amila Tuesday, 02 April 2019 02:47 PM

මෙතුමා 2000 වගේ සිට පාර්ලිමේන්තුවේ ඉන්නේ ඒත් මෙතුමාට පස්සේ ආපු කී දෙනෙක්ට ඇමතිකම් දීලාද.

:       113       8

Anura Fernando Tuesday, 02 April 2019 02:53 PM

අපිට අලුත් මාළු කවන්ඩ ආදරේට වෙන්ඩ ඇති

:       0       62

Nishantha Tuesday, 02 April 2019 02:58 PM

අපිටනම් ඉල්ලා අස්වෙන්න විදිහකුත් නැහැ ඉන්න විදිහකුත් නැහැ

:       0       67

vidya Tuesday, 02 April 2019 04:11 PM

ඔය වගේ ආත්මාර්ථකාමී කතා කියන්නේ පාර්ලිමෙන්තුවෙනේ. විශාල සේවයක් කරන අඩු පඩියකට වැඩ කරන ගුරුවරුන් විසින් යහ මගට යවන දරුවන්ට මොනවද මේ කියන මෝඩ කතා.

:       0       116

liyanage Tuesday, 02 April 2019 04:28 PM

ලංකාවේ ධීවර කර්මාන්තයේ නියැලෙන පුද්ගලයින් ලක්ෂ 25කට වැඩියි. ධීවර කර්මාන්තය අද අනාථ වෙලා. ඒ අයගේ අඩුපාඩු හොයන්න කෙනෙක් නෑ. බලපත්‍රයක් ගන්න විදිහක් නෑ. අමාත්‍යාංශයේ කවදාවත් මේ තත්ත්වය උදාවෙලා නෑ. මම ධීවර කර්මාන්තය කරන මිනිහෙක්. ධීවරයා ආරක්ෂා කරගන්න ඕන. ඒ කටයුතු අද වෙන්නේ නෑ. ඒ කටයුතු නිසි විදියට කරන්න අමාත්‍යංශය මට භාරදෙන්න කියනවා. බාර නොදුන්නොත් මම මේ අමාත්‍යාංශයෙන් ඉල්ලා අස්වෙනවා” ඔය ඉල්ලන තනතුර නොමැතිව ඔය කියන කිසිදෙයක් කල නොහැකිද ?

:       0       61

wije Tuesday, 02 April 2019 04:53 PM

ඉතින් අස් වෙන්නකෝ හිටියා කියලා වැඩක් කරනවද

:       0       89

Bamunuarachchi Tuesday, 02 April 2019 05:43 PM

වතුරත් නැතිව විදුලියත් නැතිව ඉන්න අපිට දේසපාලුවෝ නැති වුනයි කියලා තිබෙන අමාරුව මොකක්ද? වෙන්නපුලියේ ඉස්කෝලේ ඕක කියලා වැඩක් නැහැ ඕක කියන්න පාර්ලිමේන්තුවේ.

:       0       157

Indunil Tuesday, 02 April 2019 05:47 PM

2500000ක් අම්මෝ ඒක

:       0       10

Mahee Wednesday, 03 April 2019 12:27 AM

මෝඩයා කට නොඅරින තාක් කල් නුවණැත්තෙක් ලෙස පෙනී සිටිය හැක. ඇයි අනේ ඒ තත්වය විහින් නැතිකරගන්නේ ඇමතිතුමෝ?

:       0       4

Mudali Wednesday, 03 April 2019 02:16 AM

උත්තරීතර ස්ථානයක්ය කියා ගන්නා පාර්ලිමේන්තුව ඇතුලේ සරොම උස්සල පෙන්වන හාදයන්ට කැබිනට් ඇමැතිකම් දෙනවනම් පස්සෙ කාලෙක මිරිස්කුඩුකාරයන්ටත් ඊට වඩා දේවල් දෙන්ඩ වේවි …..

:       0       32

de silva Wednesday, 03 April 2019 05:49 AM

ඔබතුමාට වැඩිය ඔය තනතුරට සුදුස්සෝ තව පාර්ලිමේන්තුව තුල ඇති ,

:       0       14

samson Wednesday, 03 April 2019 08:17 AM

බොරුවට කියෝ කියෝ ඉන්නේ නැතුව යන්න. ඔබේ අධ්‍යාපන සුදුසුකම් මොනවාද? අන්තිමට සමත් උනේ 7 ද 8 ද. ?

:       0       10

Sunil Wednesday, 03 April 2019 08:28 AM

ඇමතිකමක් දෙන්න වටිනවානේ.....

:       0       0

jeelawa Wednesday, 03 April 2019 08:39 AM

ඉස්කොලෙ ව්ද්‍යාගාරෙ විවෘත කරන්න ආපු කෙනා කතා කරන්නෙ මාලු ධීවරයන් ගැන. ඒකෙන්ම මේ අයගෙ අධ්‍යාපන තත්වය තේරෙනවා නේ. අන්න එකයි මේ වගේ අයව කෑබිනට් ඈමතිකෙනෙක් ගෙ අධික්ෂණය යටතේ, හොද ලේකම් කෙනෙක්ට යටතට දාල තියෙන්නෙ.

:       0       15

de silva berlin Wednesday, 03 April 2019 09:06 AM

පිනට ලැබුණු v8 එකට පිනට ලැබුණු ඩීසල් ටික ගහගෙන , තංගල්ලේ ඉඳන් තිස්සමහාරාමෙට යනකන් තිබෙන මල ගෙවල්, මගුල් ගෙවල් වල ගන්ජාකාරයෝ එක්ක රස්තියාදු ගහනවා ඇරෙන්න මෙයා කරන වැඩක් තිබෙනවද?

:       0       11

KANDEPOLA Wednesday, 03 April 2019 09:07 AM

දෙන්න දෙන්න. සේවය කරන්නනේ ඉල්ලන්නේ. පව් අප්පා, අපි ගැන හිතලානේ ඔච්චර කරදර විඳින්නේ...

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

කළුතර වෙඩි තැබීමකින් තිදරු පියා මරුට:දියණියට තුවාල
2024 මැයි මස 20 1084 0

කළුතර කටුකුරුන්ද ප්‍රදේශයේ අද රාත්‍රී සිදුවූ වෙඩි තැබිමකින් තිදරු පියකු මියගොස් ඔහුගේ 7 හැවිරි දියණිය තුවාල ලබා ඇති බව කළුතර දකුණ පොලිසිය පවසයි.


සුළඟින් ගම්පහ තොරණට හානි
2024 මැයි මස 20 563 0

ගම්පහ ප්‍රදේශය හරහා හඹා ගිය තද සුළං තත්ත්වයක් හේතුවෙන් අස්ගිරිය ඇනිකට් හන්දිය අසල ඉදිකරමින් තිබූ වෙසක් තොරණට දැඩි ලෙස හානි සිදුව තිබිණි.


ලංකාවේ අයි.එස් 4ක් ඉන්දියාවේදී අල්ලයි
2024 මැයි මස 20 491 0

පාකිස්තාන බාරකරුවන් පැමිණ රාජකාරී සහ අවි ලබාදෙන තෙක් අහමදාබාද් ජාත්‍යන්තර ගුවන් තොටුපොළේ රැඳී සිටි අයිඑස් ත්‍රස්තවාදීන් ලෙසින් සැලකෙන ලාංකිකයන් ස


ඉරාන ජනපති අභාවයට හෙට ශෝක දිනයක් කරයි
2024 මැයි මස 20 800 0

ඉරාන ජනාධිපති ඊබ්‍රාහිම් රයිසි මහතාගේ අභාවයට ශෝකය පළකිරීම සඳහා ශ්‍රී ලංකා රජය හෙට (21) ශෝක දිනයක් ලෙස නම් කර ඇතැයි රාජ්‍ය පරිපාලන අමාත්‍යාංශ පවසයි.


අනධ්‍යයන සේවක වර්ජනයෙන් උපාධි උත්සවත් කඩාකප්පල්
2024 මැයි මස 20 352 0

විශ්වවිද්‍යාල අනධ්‍යයන සේවකයන්ගේ වැඩ වර්ජනය හේතුවෙන් විශ්ව විද්‍යාල කීපයකම උපාධි ප්‍රදානෝත්සව දින නියමයක් නොමැතිව කල් දමා තිබේ.


ලංකා - ඉන්දුනීසියා නායකයෝ හමු වෙති
2024 මැයි මස 20 184 0

ඉන්දූනිසියාවේ බාලි අගනුවර පැවත්වෙන 10 වැනි ලෝක ජල සමුළුවට සමගාමීව ජනාධිපති රනිල් වික්‍රමසිංහ මහතා සහ ඉන්දුනිසියානු ජනාධිපති ජෝකෝ විඩෝඩෝ (Joko Widodo) මහතා අත


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 839 0
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 2381 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2043 5
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site