IMG-LOGO

2024 ජුනි මස 18 වන අඟහරුවාදා


ඔසාකා උළෙලේ විශිෂ්ටතම නිළි සම්මානය නිල්මිණි සිගේරාට

 

 (ටී. කේ. ජී. කපිල )
 
             
ජපානයේ ඔසාකා ආසියානු සිනමා උළෙලේ තරගකාරී අංශයට ශ්‍රී ලංකාව නියෝජනය කරමින් ඉදිරිපත් වූ නිල්මිණි සිගේරා මහත්මිය, ‘අසන්ධිමිත්තා’ චිත්‍රපටයේ රංගනය වෙනුවෙන් සිනමා උළලේ විශිෂ්ටතම රංගනය සඳහා පිදෙන "යශිකෝ මුතු" සම්මානය දිනා ගත්තාය.
 
 ඇය අද(19) කටුනායක ගුවන් තොටුපළ වෙත පැමිණි අතර, ඇය පිළිගැනීම සදහා ජාතික චිත්‍රපට සංස්ථාවේ සභාපති අනූෂා ගෝකුළ මහත්මිය, අධ්‍යක්ෂ අශෝක හඳගම මහතා ඇතුළු නළුනිළියන් පිරිසක් ගුවන් තොටුපළ විශේෂ අමුත්තන්ගේ මැදිරිය වෙත පැමිණ සිටියහ.
 
 



අදහස් (15)

ඔසාකා උළෙලේ විශිෂ්ටතම නිළි සම්මානය නිල්මිණි සිගේරාට

shafeek Tuesday, 19 March 2019 04:46 AM

සුබ පැතුම් …..

:       0       43

ATHULA BANDARA Tuesday, 19 March 2019 05:53 AM

ඔබතුමියට මගේ උණුසුම් සුබ පැතුම්... හොද නිර්මාණ කිරීමට ශක්තිය ලැබේවා...ජය වේවා

:       0       17

liyanage Tuesday, 19 March 2019 06:03 AM

මට තම මතකයි අපේ පාසල් සමයේ 1981 කාලයේ ඇය සෝමලතා මහත්මියගේ විකුර්ති නාට්‍යයේ විශිෂ්ට රංගනයක යෙදුන ඇය මෙම සම්මානය ඇයට ලැබීම ගැන මහත්සේ සතුටු වෙනවා ඇයට ඉදිරි ගමනට සුබ පතනවා

:       0       17

Raveendra Tuesday, 19 March 2019 06:11 AM

ඔබතුමියට අපගේ උණුසුම් සුබ පැතුම් !!!!!!

:       0       14

Uditha - London Tuesday, 19 March 2019 06:23 AM

අපි පොඩි කාලේ ශනිදා වාසනාවෙන් නිතරම දකින ඇය.. කලා නිර්මාණ වලදී දැක්කේ බොහොම අතලොස්සක්.... නමුත් රංගනයේදී අති විශිෂ්ඨ ප්‍රතිභාවක් ඇතී ඇයගේ දක්ෂතාවය අපි ලාංකිකයන් වශයෙන් අගය කිරීම අපේ වගකීම.. අද කලාවේ ඉන්නේ අයට හරියට දෙබසක් කියා ගන්න බැහැ.. රඟපෑම් කිරීමේදී මුහුණේ ඒ අවශ්‍ය භාවයන්වත් නොදන්නා පිරිසක් අද ඉන්නේ. කෙසේවෙතත් අපිට ඔබ ගෞරවයක්!!!!

:       0       28

saman Tuesday, 19 March 2019 06:25 AM

එතුමියට සුබපැතුම් රටට ආඩම්බරයක්

:       0       8

Sanath KandyTuesday, 19 March 2019 06:56 PM

අපේ සිනමාකරුවෝ මේ විදිහට ජාත්‍යන්තර සම්මානයට පාත්‍ර වීම සතුටට කරුණක්. එ්ත් අද සිනමාව පොදු ජනතාවගෙන් ඈත් වෙලා කියල මට හිතෙනවා. රුපවාහිනියේ ආගමනය නිසා ජනතාව සිනමාවෙන් ඈත්වුණා කියලා තමා විචාරකයෝ කියන්නේ... එ්ත් බලන්නකෝ ඉන්දියාවේ. අලුත් චිත්‍රපටියක් ආවම රසිකයෝ පොර කකා බලන්නේ... එක රසිකයෙක් එකම චිත්‍රපටිය දහදොළොස් වතාවක් බලනවා. අපේ සිනමාවට එහෙම ජනතා ආකර්ෂණයක් දිනාගන්න බැරි ඇයි...?

:       0       31

Uditha - LondonWednesday, 20 March 2019 06:29 AM

අපේ සිනමාවේ නරක පැත්ත වැඩියි.. ඉන්දියානු සිනමාවේ ඕවා නැතුවම නොවේ.. නමුත් ඒ මිනිස්සු තමන්ගේ රස්සාව දේවත්වයෙන් සලකලා එ්කට කැප වෙනවා.. රූපගත කරන්න කලින් වේෂ නිරූපන ශිල්පිය එක්ක නර්තනය සඳහා වෙන්වූ කෙනා එක්ක තමන්ගේ දෙබස් ගෙන කාර්මික ශිල්පියා එක්ක පවා මනා අවබෝධයක් ලබාගෙන තමා රූපගත කරන ස්ථානයට යන්නේ.. යන්න කලින් කෙරෙන දේ ස්ටඩි කරනවා.. ඒකට හරියන්න අපේ කට්ටිය,,, සෙට් යනකන් දන්නේ නැහැ මොනවද වෙන්නේ කියලා.. ෆෝන් එක ඔබ ඔබ ඉඳලා මෙලෝ සිහියෙන් එලොව අතගානවා වගේ... මොනවා හරි කරලා ගෙදර එනවා.. ඕක තමයි ලංකාවේ සිනමාවේ ඇත්ත.. තවත් දෙයක් කියන්න ඕනෑ.. නමුත් ස්වර්ණා, මාලනි, ගීතාලා, අනොජාලා, ගාමිණී, ජෝ, ඔය මිනිස්සු සිනමාවේ යමක් කලා.. ඒ මිනිස්සු හැරුණත් ප්‍රේක්ෂකයට යමක් දැනෙනවා.. එ්ක තමා රංගනය...

:       0       51

wedage Tuesday, 19 March 2019 07:20 AM

ඔබේ සිනා මුවමඬලට මං හරි ආසයි වලා යටින් පෝදා සඳ පායන ගානයි....

:       0       20

Sarasi Tuesday, 19 March 2019 08:34 AM

සුභ පැතුම් ,! මෙන්න ප්‍රතිභාවෙන් අනුන කලාකාරියෝ. මම දැක්ක තමන්ගේ පළමු ටෙලි නාට්‍යයක දර්ශන තුනක රඟපාන තරුණ නිලියක මාධ්‍ය සාකච්චාවක කියා තිබුනා හරිම ආදර්ශමත් කතාවක්. අනේ මම තවම ඉස්කෝලේ යන ක්ලාස් කට් කරන දඟ ළමයෙක් අනේ. මේ ටෙලි නිලියන් අනුකරණය කරන්න යන අපේ බාලිකාවන්ට දෙවියන්ගේම පිහිටයි.

:       0       11

chinthaka Tuesday, 19 March 2019 09:56 AM

ජයෙන් ජයම වේවා. ඔබතුමියට ඉතසිතින් සුබ පතමි.

:       0       15

bandula Tuesday, 19 March 2019 10:37 AM

අපේ ලුම්බිණියෙන් ගුරුතුමීට සුබපැතුම් බන්දුල

:       0       4

smn Tuesday, 19 March 2019 01:24 PM

උණුසුම් සුබ පැතුම් !!!

:       0       3

nali Wednesday, 20 March 2019 06:08 PM

අපේ යුගයේ සොහොයුරියක්, මෙච්චර කාලයකට පස්සේ

:       0       6

Siri Thursday, 21 March 2019 08:29 PM

සුපිරියි.

:       0       0

ඔබේ අදහස් එවන්න

දියත

පොලිස් කොමිසමේ ලොකු පුටුවක් හිස් වෙයි
2024 ජුනි මස 18 3 0

ජාතික පොලිස් කොමිෂන් සභාවේ පුරප්පාඩු වූ සාමාජික ධුරයක් පිරවීම සඳහා අයදුම්පත් කැඳවා ඇත.


පුටින් උතුරු කොරියාවේ
2024 ජුනි මස 18 57 0

රුසියන් ජනාධිපති ව්ලැදිමීර් පුටින් උතුරු කොරියාව බලා පැමිණියේය. ඒ, උතුරු කොරියා නායක කිම් ජොන් උන්ගේ විශේෂ ආරාධනයක් පිළිගනිමිනි.


පුද්ගලයන්ගේ පළමු දේපොළ කුලී බද්දෙන් නිදහස්
2024 ජුනි මස 18 282 0

ස්ත්‍රී පුරුෂ සමාජභාවය පිළිබඳ සමානාත්මතා පනත් කෙටුම්පත පිළිබඳ ශ්‍රේෂ්ඨාධිකරණ තීරණය අධ්‍යයනය කිරීම සඳහා තේරීම් කාරක සභාවක් පත් කිරීම අවශ්‍ය බව ජනාධ


හෙරොයින් සමඟ පීසී මාට්ටු
2024 ජුනි මස 18 84 1

හෙරොයින් වර්ගයේ මත්කුඩු සන්තකයයේ තබාගෙන සිටි පොලිස් කොස්තාපල්වරයෙකු පුල්ලේයාර් හන්දිය ආසන්නයේදි අත්අඩංගුවට ගත්බව අනුරාධපුර පොලිසිය කියයි.


සොරකම් කළ ත්‍රිරෝදරිය මිලටගත් එස් ටී එෆ් සෙබළා අත්අඩංගුවට
2024 ජුනි මස 18 387 0

රත්ගම ප්‍රදේශයෙන් සොරාගෙන ගොස් තිබූ රුපියල් ලක්ෂ 11 ක් වටිනා ත්‍රීරෝද රථයක් මුහුණු පොත හරහා විශේෂ කාර්ය බළකායේ කොස්තාපල්වරයෙකුට රුපියල් 1,75000 ක් මුදලකට


මස් කන බැක්ටීරියා ආසාදිතයෝ 1,000 පනී
2024 ජුනි මස 18 1914 0

මාංශපේෂීන් දිය කරමින්, ස්ට්‍රෙප්ටෝකොකල් ටොක්සික් ෂොක් සින්ඩ්‍රොම් නමැති රෝගී තත්ත්වය ඇති කරන, බැක්ටීරියාව ආසාදනය වූ රෝගීන් ගණන 1,000 ඉක්මවා ඇතැයි ජපන් ස


මේවාටත් කැමතිවනු ඇති

කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ 2024 අප්‍රේල් මස 09 1322 1
කුරුලෑ කරදරය සදහටම අවසන්! Himalaya Purifying Neem Face Wash අලුත් වෙනසක් සමග නැවතත් ශ්‍රී ලංකාවේ

ස්වභාවික ශාකසාර අඩංගු ආයුර්වේදයේ විශිෂ්ඨත්වය රැඳි personal care සහ රූපලාවණ්‍ය නිෂ්පාදන පෙළක් සමග ලොව පුරා ජනතා විශ්වාසයට පාත්‍ර වූ දැවැන්ත සමාගමක් වන Himalaya Wellness

ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers 2024 මාර්තු මස 14 3047 1
ආදරයට ආදරෙන් ළංවෙන්න කියාදෙන කතාවක් Closeup #BreakTheBarriers

ආදරය යනු සියලු සීමාවන් ඉක්මවා යන විශ්වීය සංකල්පයකී. එයට හදවත් එකතු කිරීමේ අසීමිත බලයක් ඇත.සැබෑ ප්‍රේමයක් නිරන්තරයෙන් සියුම් ලෙස අප ආත්මයන් ස්පර්ෂ කරම

හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ 2024 පෙබරවාරි මස 19 2496 6
හලාල් කවුන්සිලය, ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙලේදී සම්මානයට පාත්‍ර වේ

ශ්‍රී ලංකා ප්‍රමිති ආයතනය (SLSI) විසින් සංවිධානය කරන ලද, ශ්‍රී ලංකා ජාතික තත්ත්ව සම්මාන උළෙල (SLNQA) 2022 හි ඉහළ ගුණාත්මකභාවය වෙනුවෙන් වූ කැපවීම ඇගයෙමින් හලාල් ප්

Our Group Site