2007 නොබෙල් සාම ත්යාගයේ සම-ජයග්රාහකයා (උප සභාපති, IPCC-AR4) සහ 2021 නිල් ග්රහලෝක ත්යාගය(Blue Planet Prize) ලැබූ මහාචාර්ය මොහාන් මුණසිංහ මහතා
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම මූල්ය සමාගමක් වන සියපත ෆිනෑන්ස් පීඑල්සී දීප ව්යාප්ත ශාඛා ජාලයේ 57 වැනි ශාඛාව පසුගියදා තඹුත්තේගම නගරයේදී විවෘත කෙරිණ. සියපත ෆි
ශ්රී ලංකාවේ ප්රමුඛතම නාගරික අපද්රව්ය කළමනාකරණ සේවා සපයන්නා වන Abans සමූහයේ තිරසාර අංශය ද වන ක්ලීන්ටෙක් පුද්ගලික සමාගම, SCOPE වැඩසටහන යටතේ, ශ්රී ලංකා වා
ඉන්ධන බද්දෙන් කොටසක් කබීර් මාර්ග සංවර්ධනයට ඉල්ලයි
රවින් Sunday, 13 January 2019 07:59 PM
පක්ෂබෙදයකින් තොරව, මෙය සාමාන්යයෙන් ලෝකයේ අනිකුත් බොහෝ රටවල කෙරෙන ක්රියාවලියකි. පාරවල් නඩත්තුවෙන් වාහනවල කාර්යක්ෂමතාව, ඉන්දන පිරිමැසිම හා නඩත්තු වියහියදම් අඩුවේ.
Samathasena A Aluthgamage. Monday, 14 January 2019 01:49 AM
සත්ය වශයෙන්ම මහා මාර්ග නඩත්තුව සඳහා වැඩිපුර මුදල් ලබා දිය යුතුයි. දේශපාලකයන්ගේ වියහියදම් පාලනය කළයුතුයි. මහාමාර්ග වැඩිදියුණු කිරීම හා සංවර්ධනය කිරීමෙන් දැනට සිදුවෙන අධික අනතුරු සංඛ්යාව බොහෝ දුරට අඩුකර ගත හැකියි.
wijenanda Monday, 14 January 2019 03:34 AM
ගන්න කොමිස් කුට්ටි ටික දැම්මා නම් ලංකාවේ ඔක්කොම මාර්ග ටික නඩත්තු කරගන්න පුලුවන්...
sarath Monday, 14 January 2019 03:36 AM
කාලීන යෝජනාවක්. මාර්ග නඩත්තුව අන්තිමයි. ජල සම්පාදනයෙන් කරන පාරවල් කැපීම යථාතත්වයට පත්කිරීමට අවුරුදු ගණන් ගතවන ලක්ෂණයක් තිබේ. මේ හේතුව නිසා වැන්න වල සස්පෙන්ෂන් සිස්ටම් එකට සිදුවන හානිය වැඩියි. අමතර කොටස්වලට වැයවන විදේශ විනිමය අඩුකර ගැනීමට මාර්ග නඩත්තුව හරි ආකාරයට තිබිය යුතුයි. පෙට්රල්, ඩීසල් වලට බදු ගෙවන්නේ වාහන අයිති අයයි. මාර්ග නඩත්තුවට එම බදුවලින් කොටසක් ඉල්ලීම සාධාරණයි..!
Bandara Wednesday, 16 January 2019 08:38 AM
මහනුවර සිට කොළඹ දක්වා ඇති ප්රධාන මාර්ගයේ මාර්ග තදබදය අවම කිරීමේ සාර්ථකම ක්රමවේදය ඉදිරිපත් කිරීමට මා හට අවස්ථාව ලබාදිය හැකිද? මෙම ක්රමය පාවිච්චි කරන්නේ නම් තව අවුරුදු 25කට කොළඹ මහනුවර ප්රධාන මාර්ගයේ මාර්ග තදබදය සම්පූර්ණයෙන්ම ඉවත් කළ හැකිය. මේ සඳහා සීමිත ප්රාග්ධනයක් වැය වන බවද සතුටින් දන්වා සිටිමි.